20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93267 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #30 på: 07. Nov. 2010, 19:58 »
Han var jo stor i dag..Ble sendt i pølseboden av Arshavin en gang, men Arshavin kan jo sende hvem som helst i pølseboden på en god dag..2 meget viktige involveringer, spesielt på det innlegget langs bakken..Folk snakker om at han spilte med skade forrige sesong, og sånn som han har spilt de 2 siste kampene så kan man jo begynne å lure...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. Nov. 2010, 20:02 »
Det må nesten ha vore eit eller anna problem forrige sesong, ja. Når eg tenker tilbake på den WBA-kampen der han vart pissa på av Jerome Thomas, er det vanskelig å tru at det er same mannen som har levert fantastisk i tre strake kampar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 07. Nov. 2010, 23:52 »
Håper dette fortsetter jeg. Han og Barton har funnet en fin kjemi langs høyrekanten - og når han atpåtil er så god defensivt lover dette bra. Perch er forhåpentligvis bak Tayls også i køen etterhvert!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #33 på: 07. Nov. 2010, 23:53 »
Føler meg mye tryggere på Simpson enn på Perch (ingen bombe). Sistnevnte har vært katastrofalt dårlig.

Håper Danny fortsetter utviklingen!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 08. Nov. 2010, 00:01 »
Simpson har vært overraskende bra etter han kom tilbake fra skade, i dag vil jeg tro han spilte karrierens beste kamp. Ihvertfall var det hans beste kamp for Newcastle, og han hadde flere innvollveringer som hindret store sjanser for Arsenal.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 08. Nov. 2010, 08:57 »
Siden alle er så positive, noe jeg også er, så får jeg ta noe jeg synes bør pusses på.

Synes han er "småfarlig" i spillet på korte distanser og under press.

Så noen situasjoner hvor avstanden mellom ham og Barton ikke var særlig stor og Arsenal la press på ham. Da ble han plutselig veldig usikker og spillte noen svake rare passninger. Ett par av disse plukket Arsenal opp, og ett par av dem måtte Joey jage på for å få kontroll på før Arsenal rakk frem.

Savner også litt mer resolutt avklaring (gjelder forsåvidt Enrique også). De er ikke alltid gode nok til å spille seg ut av sitasjoner og vi kunne kanskje vært tjent med å måke ballen vekk innimellom. Tenker rett og slett på de situasjonen der Simpson og Enrique tar feil valg og ende opp med å "gi fra seg ballen" på egen halvdel pga for innviklet spill er for mye sommel.

Men... det er detaljer. Totalen er jo ikke til å komme i fra!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. Nov. 2010, 15:34 »
Enrique er veldig spansk i stilen - dette bød på problemer i starten av Newcastle-karrieren, men nå syns jeg han er så overlegent god og kald i situasjoner at det er et stort pluss for laget at han makter spille seg ut av situasjoner på den måten han gjør. Slik beholder vi ballen i laget istedet og får sjansen til å flytte opp på bana. Fins selvfølgelig en balansegang her, men Enrique viser gang på gang at han evner å spille slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Nov. 2010, 15:49 »
Siden alle er så positive, noe jeg også er, så får jeg ta noe jeg synes bør pusses på.

Så noen situasjoner hvor avstanden mellom ham og Barton ikke var særlig stor og Arsenal la press på ham. Da ble han plutselig veldig usikker og spillte noen svake rare passninger. Ett par av disse plukket Arsenal opp, og ett par av dem måtte Joey jage på for å få kontroll på før Arsenal rakk frem.

Savner også litt mer resolutt avklaring (gjelder forsåvidt Enrique også). De er ikke alltid gode nok til å spille seg ut av sitasjoner og vi kunne kanskje vært tjent med å måke ballen vekk innimellom. Tenker rett og slett på de situasjonen der Simpson og Enrique tar feil valg og ende opp med å "gi fra seg ballen" på egen halvdel pga for innviklet spill er for mye sommel.

Tror nok simpson trenger ett par kamper til før han er ordentlig match trena, og først da kan får vi se tror jeg.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. Nov. 2010, 15:52 »
Joda. Er egentlig helt enig.

Alle var så entydig positive og da bare *må* jeg frem med forstørrelsesglasset :)
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. Nov. 2010, 16:04 »

Det gjeld no Enrique og. Han har fleire "ekstremt farlege" feilpasningar han, det ser mi gong på gong. Og då er som oftast vegen fri på v kant...

Simmio

• Gjest
« Svar #40 på: 08. Nov. 2010, 16:27 »

Det gjeld no Enrique og. Han har fleire "ekstremt farlege" feilpasningar han, det ser mi gong på gong. Og då er som oftast vegen fri på v kant...

Før ja, men det skjer veldig sjeldent nå. Kan ikke huske mange ganger hvor han har hatt horrible pasninger.

Og hvis han sender en dårlig pasning, rydder Jonas opp ;)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Nov. 2010, 16:38 »
Ja, enig der og nevnte vel forsåvidt det i posten.

Men som Simmio sier så har det vel blitt noe mindre av det. Likevel...

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Nov. 2010, 16:54 »
Joda. Er egentlig helt enig.

Alle var så entydig positive og da bare *må* jeg frem med forstørrelsesglasset :)
Du er jo en raring du da:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Nov. 2010, 17:05 »
Jeg tror Simpson er en "late bloomer", og at han bare vil bli bedre etter hvert. Alle dominerer ikke som tenåringer (og jeg er selvsagt klar over at det er noen år siden han var tenåring). Jeg så mye positivt fra Simpson i fjor, og gjør det samme også i år. Det er fremdeles mye å rette på, men han beviser mot Arsenal hvor god han kan være.

Så gjelder det bare for oss og spilleren selv og sørge for at han er på det nivået oftere og at variasjonen mellom gode og dårlige kamper ikke er like ekstrem som den har vært tidligere. Den første testen på Simpsons stabilitet kommer allerede på onsdag.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #44 på: 08. Nov. 2010, 17:07 »
Synes Enrique har blitt langt bedre med disse farlige pasningene sine, som han hadde så mange av i debutsesongen. Rett og slett en genial spiller :P
NewUtd.no: av supportere - for supportere!