20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 224386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #630 på: 14. April 2014, 23:32 »
Er det noe jeg ikke vil, så er det tilbake til Freddy Shepherds "regjeringstid".
En tid preget av veldig hyppige managerskifter, aaaaaaaaaaaaaltfor dyre spillerkjøp, en økonomi med konstant underskudd og vekslende resultater.

Jeg savner ikke Freddy "Mary Poppins" Shepherd og hans svirebrødre i Hall-familien. Enten var de på fylla, eller så kjørte de klubbens økonomi på fyllinga. Det hjelper ikke at de hadde klubbens beste i tankene, og jeg er også usikker på hvorvidt de egentlig hadde det, da Bobby Robson fikk sparken.

Men det var sikkert fint for Freddy å få litt etterlengtet publisitet, og kunne si høyt og tydelig at han ville gitt Pardew fyken.

Jeg foretrekker faktisk Mike "Onkel Skrue" Ashley foran Fat Fred.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tremblem

• Gjest
« Svar #631 på: 15. April 2014, 10:37 »
Er det noe jeg ikke vil, så er det tilbake til Freddy Shepherds "regjeringstid".
En tid preget av veldig hyppige managerskifter, aaaaaaaaaaaaaltfor dyre spillerkjøp, en økonomi med konstant underskudd og vekslende resultater.

Jeg savner ikke Freddy "Mary Poppins" Shepherd og hans svirebrødre i Hall-familien. Enten var de på fylla, eller så kjørte de klubbens økonomi på fyllinga. Det hjelper ikke at de hadde klubbens beste i tankene, og jeg er også usikker på hvorvidt de egentlig hadde det, da Bobby Robson fikk sparken.

Men det var sikkert fint for Freddy å få litt etterlengtet publisitet, og kunne si høyt og tydelig at han ville gitt Pardew fyken.

Velge mellom de to der, er som å velge mellom pest eller kolera! Klovner begge to.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #632 på: 02. Mai 2014, 13:35 »
http://www.dagbladet.no/2014/05/02/sport/fotball/premier_league/ole_gunnar_solskjer/33081223/

Tullete overskrift fra DB, men den handler om oss...
Hadde vært på sin plass synes jeg.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #633 på: 02. Mai 2014, 16:14 »
http://www.dagbladet.no/2014/05/02/sport/fotball/premier_league/ole_gunnar_solskjer/33081223/

Idiotisk overskrift, da det ikke har en dritt med Solskjær å gjøre, men dog synes jeg det hadde vært på sin plass, ja. Siste hjemmekamp denne sesongen, og misnøyen til fansen MÅ vises nå, ellers er det for sent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 02. Mai 2014, 16:44 »

Velge mellom de to der, er som å velge mellom pest eller kolera! Klovner begge to.

Nei. Freddy Sheperd er nok kjønnsvorter og kronisk tarmplager, mens Ashley er pest. Foretrekker helt klart Fat Fred fremfor Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #635 på: 02. Mai 2014, 22:58 »
Nei. Freddy Sheperd er nok kjønnsvorter og kronisk tarmplager, mens Ashley er pest. Foretrekker helt klart Fat Fred fremfor Ashley.
Alt jeg har lest om økonomien til Newcastle under Freddy tyder på at vi var som Titanic på strak kurs mot et digert isfjell. Det gikk galt for Leeds, og ingen klubber er for store til å synke om det ikke finnes penger til å betjene gjeld. I teorien gjør Ashley mye som rasjonelt sett er fornuftig, problemet er bare at han er en skikkelig  idiot når det kommer til alt annet enn økonomikontroll.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 03. Mai 2014, 00:59 »

Åherre. Bare at hovedbildet i artikkelen er av Solskjær sier litt om norske medier.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #637 på: 03. Mai 2014, 01:26 »
Slik forholdet er mellom Pardew og fansen, og bare blir verre og verre, må vel noe skje til slutt? Enten at Pardew klikker fullstendig, og virkelig skjeller ut fansen, eller at han får sparken.. Slik som det er nå kan det uansett ikke være i lang tid fremover! Det er virkelig skadelig for klubben, og dens omdømme.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 03. Mai 2014, 10:49 »
Slik forholdet er mellom Pardew og fansen, og bare blir verre og verre, må vel noe skje til slutt? Enten at Pardew klikker fullstendig, og virkelig skjeller ut fansen, eller at han får sparken.. Slik som det er nå kan det uansett ikke være i lang tid fremover! Det er virkelig skadelig for klubben, og dens omdømme.

Det verte vel som i Blackburn og med Steve kean.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #639 på: 23. Juli 2014, 14:47 »
Wikestad er positiv...

http://www.tv2.no/a/5833855
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 23. Juli 2014, 15:22 »
Wikestad er positiv...

http://www.tv2.no/a/5833855
Jeg synes vi har gjort flere spennende signeringer, og om det kommer en ny god spiss så ser det veldig bra ut. At vi skal begynne å gi Ashley skryt for at han bruker penger synes jeg er søkt. Som vi alle vet og Wikestad nevner så er vi fortsatt i pluss etter salgene av Cabaye/Debuchy. Om ikke en klubb kan bruke alle pengene de får inn fra salgene de gjør så er det bare å slutte med klubbfotball. Jeg gir Charnley skryt for at han har fått gjennom overgangene rast og ryddig. Carr er åpenbart en del av dette, og Pardew også skal få sin dose skryt. Flere av spillerne nevner han så et eller annet må han gjøre rett når de nevner han positivt.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 11. Aug. 2014, 15:59 »

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #643 på: 11. Aug. 2014, 16:52 »
Sukk, det provoserer meg å alltid ha følelsen av at jeg skjønner Newcastle så evig mye bedre enn alle som jobber i TV2.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 11. Aug. 2014, 17:11 »
Nevner ikkje Cabella engang? Og drakta på slutten er jo feil  :koko:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.