20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: W.B.A - Newcastle (FA Cupen Runde 4)  (Lest 33063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: W.B.A - Newcastle (FA Cupen Runde 4)
« Svar #195 på: 24. Jan. 2010, 22:54 »
Det som er PROBLEMET, er egentlig ikke hvorvidt de straffene til WBA er korrekte eller ei....Det som er så ufattelig er at Shola blir meid ned av to WBA stoppere uten å få straffe, så stormer WBA rett i angrep og får straffa som de scorer på og tar ledelsen 3-1! Det kunne vært forskjellen på 2-2 og 1-3 for vår del!!! Dessuten er jeg veldig tvilende til om den 1-0 scoringa til WBA var over streken. Ikke nok med det....men Ryan Taylor blir også felt innenfor 16m på stillinga 0-2 eller 1-2, så vi skulle hatt to klare straffespark vi også. Dessuten får Ryan Taylor rødt for den taklinga........... Radiokommentatorene var også uenige i den første straffen, de mente Bednar holdt Kadar før han ble felt, men den har ikke jeg sett, så skal ikke uttale meg på den.. Tim Krul fikk også gult kort i denne kampen fordi han tok et par ord med en motspiller.

Ingen av de situasjonene har jeg sett, så jeg kan ikke gjøre meg opp en mening om det dessverre, og jeg ser også på det røde til Taylor som helt greit, han feller WBA-spillern i en såpass god posisjon at rødt kort fint kan forsvares der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 24. Jan. 2010, 23:41 »
Sånn som jeg har skjønt det var det gjennomført anti-Newcastle-dømming fra start til slutt gjennom hele kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 25. Jan. 2010, 06:47 »
Ellers nøytrale BBC nyttar farcical circumstances i sin rapport...

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 25. Jan. 2010, 10:14 »
Den andre straffen er klar, og et helt greit rødt kort.
Den første er litt mer uklar. Det begynner med en duell der begge er like god, men så kommer Raylor på etterskudd. Han river nok litt i han, men ser ut som han hjelper godt til. Tar jo nesten piruett. Sur straffe, men ikke helt horibelt.

Hvor fikk du sett de situasjonene der vi skal ha straffe?

Positivt med to mål fra Carroll. Begge to er gode prestasjoner, og det første er jo etter klassisk forarbeid av Jonas.
« Siste redigering: 25. Jan. 2010, 10:40 av Ipt »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 25. Jan. 2010, 14:36 »
Den andre straffen er klar, og et helt greit rødt kort.
Den første er litt mer uklar. Det begynner med en duell der begge er like god, men så kommer Raylor på etterskudd. Han river nok litt i han, men ser ut som han hjelper godt til. Tar jo nesten piruett. Sur straffe, men ikke helt horibelt.

Positivt med to mål fra Carroll. Begge to er gode prestasjoner, og det første er jo etter klassisk forarbeid av Jonas.

Det var ikke Ryan Taylor som forårsaket den første straffa, det var Kadar.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 25. Jan. 2010, 14:46 »
Ja ser det nå. Så ikke så nøye på hvem som lagde den, men mer på selve situasjonen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #201 på: 25. Jan. 2010, 17:31 »

Hverfall den ene på Nufc.co.uk.

Jeg mener den siste straffen er diskutabel også jeg. Sier ikke at det er feil, men vet om en del gode dommere som ville tenkt seg lenge om før de blåste.
Den første mener jeg er feil.
Og Sholadinho skulle hatt straffe, når han først la straffelista så lav....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #202 på: 25. Jan. 2010, 18:51 »
Virket som en LITT dårlig dommer men uansett godt vi er ute av cupen så vi kan konsentrere oss om å vinne serien.. Håper W.B.A ikke rykker opp:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 25. Jan. 2010, 20:49 »
Fra det jeg greier å se synes jeg den andre straffen ser langt mer tvilsom ut enn den første, men det er sannsynligvis bare en dårlig vinkel. Uansett er jeg svært tvilende til om WBAs første faktisk var over streken. Ingenting som tyder på det ut ifra den videoen.

Problemet er vel mer at dommeren var inkonsekvent, og at han la lista latterlig lavt i en kamp som gikk ganske hett for seg også fem dager tidligere. Og om vi var misfornøyde med dommeren i den kampen, så har vi egentlig ingen grunn til det etter denne kampen.

Denne dommeren virker ikke å være skikket til å dømme profesjonell fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon