20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: W.B.A - Newcastle (FA Cupen Runde 4)  (Lest 33122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: W.B.A - Newcastle (FA Cupen Runde 4)
« Svar #165 på: 23. Jan. 2010, 17:58 »
Jeg synes synd på Carroll jeg, som scorer totalt betydningsløse mål. Han får egentlig ikke særlig mye mer selvtillit av sånt. Hvem har lyst til å score det ene målet når du taper kampen 5-1?

Når du først taper er det fullstendig uvesentlig om du taper 5-1, 3-2 eller 10-0
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #166 på: 23. Jan. 2010, 17:59 »
Godt å høre Newcastle fansen fortsatt lage mest lyd på denne dritt stadion.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #167 på: 23. Jan. 2010, 18:01 »
Jeg synes synd på Carroll jeg, som scorer totalt betydningsløse mål. Han får egentlig ikke særlig mye mer selvtillit av sånt. Hvem har lyst til å score det ene målet når du taper kampen 5-1?

Når du først taper er det fullstendig uvesentlig om du taper 5-1, 3-2 eller 10-0

vi kunne fakstisk vunnet denne hadde ikke vært for dommeren så hadde faktisk disse målene ha hatt en betydning. 2 (!) straffer imot! det er helt sykt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 23. Jan. 2010, 18:01 »

Når man har 8 kamper uten mål og får kritikk for og ikke score så tror jeg faktisk det er JÆVELIG deilig å få det målet selv om vi taper.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 23. Jan. 2010, 18:01 »
Måtte dommeren ha et godt liv utenfor fotballen, men jeg håper han aldri blir å finne på en fotballbane igjen. Han kan ikke sporten han dømmer.

EN SKANDALE!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 23. Jan. 2010, 18:02 »

En redusering til 1-2 i starten av andre omgang er da for faen ikke betydningsløs!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #171 på: 23. Jan. 2010, 18:04 »
vel hva skal man si om denne kampen som ikke involverer dommeren. Vi har blitt snytt for tre straffer på de to kampene mot WBA. Dette er ikke bra i det hele tatt...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 23. Jan. 2010, 18:05 »
Joakim: Her meiner eg du er på villspor. Hadde vi tapt med kalassiffer i dag hadde ikkje vi berre kunne klaga på dommaren, for å seie det mildt. No viser vi at, på trass av elendige dommaravgjersler og ein svak 1. omg, at vi er minst like gode som WBA. Vi har mange unge spelarar og ein forholdsvis jamn kamp viser at også folk som Carroll, Kadar, Krul m.fl kan vere med å kjempe mot forholdsvis gode lag.

Og spør du Carroll, så trur eg han er letta og glad for å score mål. Det hadde han vore om det var på trening, i ein juniorlagskamp, i ein seriekamp, på løkka eller i CL-finalen. Spissar blir stort sett hylla eller slakta grunna målraten og i så måte er det greitt for Carroll å vise at han har eit visst instinkt inne.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #173 på: 23. Jan. 2010, 18:09 »
Nå håper jeg gutta er foranna og knuser Palace hjemme.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #174 på: 23. Jan. 2010, 18:11 »
Jaja, hva skal man si? Man blir litt målløs av en slik kamp. Håper dommmeren stikker hjem til Isle of Man og forblir der. De har egen liga der og greier. Nå blir det pils.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Jan. 2010, 18:16 »
jaja, det var det cup eventyret. Kjedelig at vi ryker ut på en slik måte, men sånn er det nå engang, ikke mye å gjøre med.

« Siste redigering: 23. Jan. 2010, 18:21 av Erlend »

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Jan. 2010, 18:19 »
Syns dette laget viser at de klarer og reise kjæringa når vi ligger under 2-0. God mental styrke i laget. Om vi klarer å sette sammen en god run av kamper nå, så kan det godt skje at vi kommer til å rykke opp til pl.
Hvis denne kampen var så ille dømt som komentatorene vil ha det til ( noe jeg tror helt på) har fa et problem.

Ser at BBc har et lit mer sober oppsumering av kampen.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Jan. 2010, 18:24 »
Jaja, hva skal man si? Man blir litt målløs av en slik kamp. Håper dommmeren stikker hjem til Isle of Man og forblir der. De har egen liga der og greier. Nå blir det pils.

kunne ikke fått sagt det bedre.. Det blir pils ikveld!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #178 på: 23. Jan. 2010, 18:25 »
Er det bare jeg som gir faen i årets cuper? Vi har overhodet ingen sjanse til å vinne dem, så det hadde vært bedre å bruke dem til å gi unggutter og reserver kamptrening. Ligaen må være hovedfokus i år.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Jan. 2010, 18:26 »
Er det bare jeg som gir faen i årets cuper? Vi har overhodet ingen sjanse til å vinne dem, så det hadde vært bedre å bruke dem til å gi unggutter og reserver kamptrening. Ligaen må være hovedfokus i år.

svaret mitt til deg er Tim Krul!:D

håper han får innhopp iløpet av året imot mindre motstand.
Han kom, ble mett og dett var dett....