20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Draktsponsor 2010-2014  (Lest 1430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Draktsponsor 2010-2014
« på: 18. Jan. 2010, 16:33 »
Offisiell uttalelse

TAN oversettelse av avtale

Jeg er kjempe skuffa over denne avtalen... :'(

10mill £? Er ikke det lite? Jeg hadde jo forventet at summen skulle stige litt ifra det vi hadde tidligere. 25£ over 6år ville minimum nå være 15-20 over 4 år. og da må vi nesten ha litt flaks hvis vi skal klare å skrape sammen full pott.

For å sette det på spissen så kan vi forvente å få inn en stk Colo for denne prisen på de neste 5 årene. Jeg tror nesten vi har et lite økonomisk problem, uten at det burde komme som en overraskelse...

Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Draktsponsor 2010-2014
« Svar #1 på: 18. Jan. 2010, 16:57 »
Vi har jo nødvendigvis ikkje eit økonomisk problem, men vi kan ikkje kjøpa fleire Colochini`a. Og det er ein fornuftig politikk. Vi skal vera kloke og smarte på overgangsmarkedet og henta unge og lovande spelarar. Neste år i PL verte ein kamp for å overleva. Målet vårt nå må då sjølvsagt vera å byggja klubben oppatte frå grunnen av. Men med Ashley veit vi aldri kva som skjer...