20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jeg skal over å se Cardiff-kampen 5. Februar (Med samboer-HJELP!!)  (Lest 5160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Jeg har kjøpt medlemskap i 12th man og har kvittering for det. Har kjøpt og betalt 2 billetter o har kvittering for disse. Ser nå i papirene at dersom det er mer enn 72 timer til kamp, så sendes billettene til min adresse. Så jeg tolker det dit at jeg får billettene sendt hjem til Norge?!?!
Jeg forventer å få billettene på en eller annen måte når jeg kjøper de direkte og offisielt fra Newcastle United Ticket Sales. En så stor klubb opererer vel ikke så useriøst at jeg plutselig ikke har billetter?!?!?!

Er jo helt topp av deg Radar, at du kan yte den servicen. Men jeg vil jo nødig betale for 4 billetter når vi er 2 som skal på kamp.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Billettene får du. Når du har meldt deg inn får du medlemskort som fungerer som smartcards i kortleseren for å komme inn på stadion. Dersom du ikke skulle rekke å få kortene, enten fordi posten bruker tid eller fordi alle kontorer på St.James' Park er underbenammet etter oppsigelser og folk som sluttet i protest, så kan du ta med kvitteringen for betalte billetter, forklare at du ikke har mottatt kortene og si at du gjerne vil ha papirbilletter i stedet. Mulig du må betale 10-20 kroner i billettgebye for dette. Men som regel er klubben behjelpelig med dette.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Det var godt å høre, jeg får ta en telefon til box-office for å forsikre meg. Kjenner jeg gleder meg utrolig mye nå  ;D

Monty

• Supersub
    • Vis profil
i disse dager ville jeg helt klart valgt billetter oppe i singing section i svingen på level 7... eneste minuset er alle trappetrinna... men her oppe står man, sitter ikke...
-ville ikke sittet i en vip-box om jeg fikk 200,- extra, øl fås under tribunen og den beste stemningen fås ved å sitte/stå med the local lads, ikkje me fiffen... ;)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Noen mulighet til aa ta med noen pakker med Friele Filtermalt Frokostkaffe??  ;D

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Kan ta med noen pakker hvis du vil, ingen problem det.
Send meg en PM med tlfnr ditt da, så kan jeg ta kontakt med deg når jeg kommer over.

Har ellers ikke fått billettene i posten...Men men, har fått mail om at det skal være i orden å ordne det på stadion.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Reknar med nemiarwen hadde ein fin kamp i dag, ja! :D Godt kampvalg!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Veldig godt kampvalg, tror jeg vi sier.
Misunner alle norske Newcastle-supportere som var over i går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Heisann. Kam bekrefte deres mistanker. Det var en utrolig deilig opplevelse og en fantastisk stemning!! Nå er det bare å reise over igjen!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Heisann. Kam bekrefte deres mistanker. Det var en utrolig deilig opplevelse og en fantastisk stemning!! Nå er det bare å reise over igjen!

og hva sa fruen?:D
Han kom, ble mett og dett var dett....