20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Viduka mot Bellamy  (Lest 4283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Viduka mot Bellamy
« på: 23. Juni 2005, 16:29 »
http://www.nufc.no/nyheter/nyhet4.htm

Skjer dette henger jeg meg!

Bellamy mot Viduka!?! Lell om kontater er med må jo det bli like mye som uten!

Viduka!?! Hva skal vi med ham?

Dyer må ikke selges for 20 mp kommer ut!?!

Mannen utfordrer jo Lampard og Gerrard!!

Skal denne mannen byttes mot:

Dyer

Eller
Bellamy?:

Har mer lyst på denne mannen!:

Mye tyder på at kanskje Bellamy byttes til Boro, i såfall hvem vil du han skal bytte mot?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #1 på: 23. Juni 2005, 16:53 »
Ville hatt Downing...Uten tvil!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #2 på: 23. Juni 2005, 17:08 »
Vel. Ville helst hatt Bellamy til Guantanamo(?), men ettersom dette neppe står på Bush's handleliste med det første, vil jeg vel uansett i det lengste håpe på at vi kan dumpe Bellamy i Skottland. Dersom det ikke går skal vi enten ha noe gryn og Viduka, eller ha Downing.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

validus

• Supersub
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #3 på: 23. Juni 2005, 18:07 »
hvis dyer blir bytta med viduka begynner eg seriøst å planlegge et mord på GS.. Ikkje faen om en av våre beste spillara ska vekk fra klubben i bytte mot viduka!

når de kjeme te bellers ve eg ikkje selge han te en anna PL klubb... få han ut av landet! den fyren e en idiot, men han e en idiot som scora masse mål... og viss han spilla mot newcastle scora han mest sannsynli minst to...
ieron Dyer

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #4 på: 23. Juni 2005, 19:04 »
Viduka er jo pess dårlig..Ameobi er til og med bedre..å det sier litt

Noreng

• Gjest
Viduka mot Bellamy
« Svar #5 på: 24. Juni 2005, 06:26 »
Eller kan vi ta søppelet Zenden som noe her er interesert i:

Nei nå, må vi Souey skjerpe seg, for det så lenge ut som Souey hadde kommi i vett, men nei da! Viduka kan vi ta, men ikke mot Bellamy!
Dyer gidder jeg ikke og kommentere for det er bare latterlig hvis ikke må Boro opp med 20 mp (minst)!
Dyer er en Toon, og det vil han alltid være! Bellamy var en Toon, men det ødelagte han med en SMS! Bellamy kan beholdes til vi trenger han i en annen byttehandel når vi handler "big players", ikke mot Viduka!
Hvem husker vel ikke alle de målene da Bellamy ræv fra seg siste forsvar, løp inni feltet, keeper kommer ut og Bellers sentrer til den siden keeper ikke kan den, lell om han går i fullspagat! Hva kan man huske med Viduka?!? Store misser! Mange Boro fans som tenker "nå må det bli mål" men det blir det ikke, noe vi opplever mange ganger med Ameobi!
Hadde vært skeptsik med noen andre på Boro enn Downing! På Everton er det heller ingen jeg må ha, untatt Cahill som er en av mine favorittspillere uten for Newcastle sammen med Shevchenko og Deco! Men i Celtic kan man bytte til seg mange gode, men de matcer ikke lønna hans!
Er spennede hvor Bellamy går, men mens andre arbeider, kan vi bare diskutere og VENTE!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #6 på: 24. Juni 2005, 12:08 »
Nå er det en relativt stor brist i ditt argument Noreng angående Bellamy vs Viduka.
Viduka har faktisk vært mye mer målfarlig i sin karriere enn det Bellamy har.
Selv var jeg meget hypp på Viduka for et år siden. Sesongen som gikk har han slitt med skader i Boro, og vistnok blitt anklaget for å hatt noe av den samme holdninga i Boro, som vi alt for ofte så hos Kluivert. Alikevel, om vi først skal selge Bellamy til en annen PL-klubb, kan det være lurt å få en mann som Viduka tilbake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Viduka mot Bellamy
« Svar #7 på: 24. Juni 2005, 12:19 »
Som jeg har sagt. Viduka er rett og slett ikke god nok..

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #8 på: 24. Juni 2005, 12:20 »
Viduka er en potensiell matchvinner. Dersom han holder skadefri kan det her bli meget bra, men Viduka for ett år siden var vel kanskje en annen Viduka enn i dag. Jeg stiller meg egentlig litt skeptisk til Viduka, men på en annen måte ikke. Det jeg frykter er at det blir en ny Ferguson, som koster flesk å bare sitter skada, eller Carl Cort. Begge to veldig gode spillere, men som bare var skada og som aldri fikk noe gjennombrudd.

Jeg hadde i utgangspunktet håpet på noen andre spisser enn ham, men det er enda lenge igjen til seriestart :)

Bjørn - varm
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #9 på: 24. Juni 2005, 13:08 »
Viduka er ikke god nok for Newcastle. Rett og slett. Vi må sikte høyere enn det om vi skal tilbake til der vi var, og håpe og komme oss lenger. Det gjør vi ikke om vi kjøper spillere som viduka, den tabben må "vi" nå ha lært oss!
Tror ikke Viduka spiller på sitt nivå, som han gjorde i sine glansdager i Leeds, lenger.

Men en ny spiss må vi iallefall ha! Men ett bytte med Downing/Bellamy, er ikke til å forakte. Selv om jeg håper at en utenlandsklubb hentet han.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #10 på: 24. Juni 2005, 13:21 »
Noen som såg Viduka spille mot Argentina? Om han ikke er bedre enn Shearer og Ameobi skjønner jeg ingen verdens ting!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #11 på: 24. Juni 2005, 13:24 »
Fikk ikke sett den kampen. Så Viduka var god der....men det er en kamp:/
Hva med en hel sesong i PL da?! Han har vel ikke vist så utrolig mye denne sesongen...
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #12 på: 24. Juni 2005, 13:41 »
Nå har han da vært skadet store deler av denne sesongen.. Han har vel ikke vært dårlig en eneste sesong i Leeds. Når han var på sitt beste i Leeds var han jo blant de beste i verden!!!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Viduka mot Bellamy
« Svar #13 på: 24. Juni 2005, 13:44 »
Sitat fra: "Mushans"
Nå har han da vært skadet store deler av denne sesongen.. Han har vel ikke vært dårlig en eneste sesong i Leeds. Når han var på sitt beste i Leeds var han jo blant de beste i verden!!!

han var nå ikke så jævli bra siste sesongen i leedstrøya, de klaga jo på at han var så lat og slikt da.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Viduka mot Bellamy
« Svar #14 på: 24. Juni 2005, 13:46 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15663099%26method=full%26siteid=50081%26headline=i-don-t-want-to-leave-toon-name_page.html

Sitat
Craig Bellamy has pledged that he will turn up for training with Newcastle United when they report back a week on Monday.

And in an exclusive interview with the Chronicle from his holiday retreat in Majorca, the Welsh international told me today: "I have two years left on my contract at Newcastle United and at this moment in time I am not interested in moving."

Time is certainly running out for both United and Bellamy, and D-day is on July 4 when the first-team squad report back earlier than usual for training to prepare for their Intertoto Cup tie in either Hungary, Turkey, or Slovakia on Saturday, July 15, or Sunday, July 16.

When I spoke to Bellamy in Majorca late yesterday afternoon he already knew United's fixtures for next season.

And he told me: "The Newcastle first-team squad are back a week on Monday and I will be there with them. At this moment I am not interested in moving anywhere else.

"Whether I train with the kids is not up to me. But if that's what I am told to do, then that's what I'll do.

"All I can do is act in a professional and respectful manner and see what happens after that. I will be keeping my head down and just getting on with my job.

"I have two years left on my Newcastle United contract and at no time have I ever said that I want to leave the club.

"What I will say is that the summer has flown by and I can hardly believe that it's time to report back for training."

All United will say on the matter is that Bellamy and Hugo Viana, who were on loan to Celtic and Sporting Lisbon respectively last season, have been instructed by letter to report for training a week on Monday.

But Souness has often said there is no way back for Bellamy as long as he is manager at St James' Park.

Bellamy revealed that he had the chance to play Champions League football next season but he would not say with whom.

He added that he has not turned down any club, although I get the impression he does not want to go to Aston Villa and that while he loved his time with Celtic, he feels that at this stage in his career Scottish League football is not what he wants.

And Everton have lost interest in Bellamy because they cannot match the wages he is on at St James' Park.

People in the media who have come into contact with Bellamy recently, myself included, feel that he is a changed man - and he would have to be if he was ever to pull on the black-and-white shirt again.

There will be a media circus if Bellamy does turn up for training a week on Monday and the player realises that.

My only hope is that Souness does not make Bellamy train with the kids or even on his own because that would not be in the best interests of Newcastle United.

I always felt that Souness acted rather hastily in packing Bellamy off to Celtic, and while it is the longest of long shots, my wish is that somehow the United boss and the controversial striker are able to sort everything out.

Vel. Dette gir jo grunn for litt optimisme.
Bellamy vil tilbake til Newcastle, og ifølge Alan Oliver er også Bellamy en forandret mann nå.
Jeg tror at om Bellamy er forandret, og gjør det rett - å unskylde seg, kommer Souness i en situasjon der er han er nødt til å ta det til etterretning.
Ballen er på Bellamys banehalvdel nå.