20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield Wed - Newcastle (26.desember 1345)  (Lest 32424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sheffield Wed - Newcastle (26.desember 1345)
« Svar #180 på: 27. Des. 2009, 00:11 »
FYYYY faen!  >:(
Dette var nok dommerns siste kamp i karrieren forhåpentligvis!
Hadde faktisk ikke brydd meg en dritt om han døde!
Vaksen kommentar.

Tenk litt over kva du skriver her. Gjeld fleire, men såg denne i farten.

Tror nok jeg sletter den, var så jævlig oppgitt at jeg ikke tenkte meg helt om... sorry.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 27. Des. 2009, 01:54 »
Det er lov å være oppgitt, forbanna og frustrert etter en sådan kamp. Jeg var det selv. Men jeg satt ikke foran et tastatur på daværende tidspunkt, og gikk meg en tur ut i vinterkulda, for å gå av meg den verste skuffelsen. Jeg var fly forbanna etter å ha vært vitne til en den mest katastrofale andreomgangen jeg kan huske å ha sett av Newcastle denne sesongen. Kanskje en av de verste omgangene vi noen gang har spilt i min tid som supporter. Å bli rundspilt av Sheffield Wednesday i 60 av 90 minutter er ikke spesielt hyggelig for en supporter. Og selv om vi kanskje ikke bør være for høye i hatten, med tanke på hva vi opplevde i fjor, så synes jeg likevel vi skal forvente mer enn det vi fikk servert i dag. Vi har for vane å gjøre svake kamper på Boxing Day, men dette var ikke svakt. Dette var rett og slett katastrofe.

Etter en kamp som denne er det lov å være forbanna. Men når man sitter foran et tastatur bør man bruke den delen av hjernen som ikke blir emosjonelt revet med, og heller la være å skrive, og heller gå seg en tur ut, før man skriver.

Dette er også en av de viktigste årsakene til at jeg ikke vil se Newcastles kamper hjemme. Jeg blir så emosjonelt revet med at jeg kan finne på å rive ned huset i ren frustrasjon over et brent straffespark usle 10 sekunder ut i kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #182 på: 27. Des. 2009, 10:11 »
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4289781/
Link til målene.. 2 gode prestasjoner.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 27. Des. 2009, 11:36 »
Takk til Daniel med liveupdates! Skuffende resultat...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 27. Des. 2009, 14:10 »
Irriterende med uavgjort, spesielt siden Sheff Wed ikke hadde så mye før Harper tabbet seg ut. Det var sannsynligvis firspark. Men Harper var veldig nonsjalant i den situasjonen. Han skulle ha vært mye tøffere. Det så ut som at han ikke så at det kom spillere mot ham. Han kunne ha bokset eller satt kneet opp for å beskytte seg.

Men vi kan ikke klage over uavgjort heller. Vi spilte elendig. Og da vi ledet 2-1 hadde vi bare hatt 2 skudd på mål. Og 2. målet var en soleklar offside. Shola er fortsatt ikke i stand til å holde seg onside. Han må følge bedre med!.

Jeg synes ikke laguttaket til CH var noe særlig. Vi har absolutt NULL fart på midtbanen og på topp. Blir for lite bevegelighet. Fordelen med å ha Butt på banen er at han fordeler ballenen bedre enn Smith, men hans bevegelighet er = null. Og Simpson holder fortsatt ikke mål. Guthrie fortsetter å slå gode innlegg derimot.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 27. Des. 2009, 17:13 »
Skjønnar ikkje heilt at Butt kan verta omtala som vår bestemann av kommentatorane men her inne er han dårlegast uansett. Og so skjønnar eg heller ikkje kva tabbe Harper gjorde, har vel aldri sett eit meir soleklart frispark. I tillegg redda han oss med nok ein feberredning.

Trur vi kjem sterkare tilbake i måro mot Derby.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 27. Des. 2009, 17:17 »
Men helt ærlig? Var Butt god i går? Mannen eier ikke bevegelse, har en treffsikkerhet på pasningene som er fullstendig ræva, oppspillene hans er kun lengst mulig og høyest mulig, uten å ha noe mål med den. Og da hjelper det faan ikke om han er alle tiders til å takle og vinne baller når han spiller den like fort bort igjen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 27. Des. 2009, 18:08 »
Sett gjennom måla nokken ganga no, og kan ikkje forstå dei som meina at 2-2 målet var et soleklart frispark. Harper letter så vidt fra bakken og SW-spilleren kommer flygande gjennom lufta of gruser han. Eneste som kan vere er at Harps har hendene på ballen, men eg mener det er greit av dommeren å ikke blåse der. Neste gang foreslår eg at Harper hopper når han skal plukke en slik ball.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Des. 2009, 20:50 »
Sett gjennom måla nokken ganga no, og kan ikkje forstå dei som meina at 2-2 målet var et soleklart frispark. Harper letter så vidt fra bakken og SW-spilleren kommer flygande gjennom lufta of gruser han. Eneste som kan vere er at Harps har hendene på ballen, men eg mener det er greit av dommeren å ikke blåse der. Neste gang foreslår eg at Harper hopper når han skal plukke en slik ball.

Frå eine kameravinkelen ser du SW-spelaren ta ein armen sin mellom Harper sine som står rett opp og held ballen. Då SW-spelaren dreg ned sin samtidig som han er i bevegelse så er det umuleg for Harper holda den. Eg meinar det er frispark.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 27. Des. 2009, 21:46 »

Ikke for mye forlangt det nei!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 28. Des. 2009, 11:13 »
Det kunne godt ha vært firspark, men Harper satset ikke skikkelig. Hadde han godt inni situasjonen med mere guts, så hadde det ikke vært mulig for wednesdeyspilleren å ta ballen uten å lage frispark.

Med Butt på banen blir det mer fordeling. I forrige kamp mot Boro var dette åpenbart. Vi tok ikke over kampen før Butt kom inn. Da ble spillet vridd i større grad. Fordelen med Smith på midtbanen er selvsagt at vi blir tryggere bakover siden Butt springer og takler for lite. Men vi bør ikke stille med Shola og Harewood på topp. For det første springer de for lite. Og for det andre er dette to spisser som er like av karakter, dvs at de gjør de samme bevegelsene. Vi bør ha løvenkrants på topp. Da blir det en spiller som møter (Shola eller Ranger) og Løven som springer i bakrom. Bevegelser i forskjellige retninger, gjør det mye vanskeligere for motstanderenes forsvar.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 29. Des. 2009, 01:55 »
Ser no etter fleire repitisjoner at Harper skulle hatt frispark. SW-spilleren kommer inn med armen sin og drar ned Harps sin så han mister ballen. Surt.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #192 på: 29. Des. 2009, 09:46 »

frispark eller ikke, Harper kunne ha gjort det annerledes å dermed unngått å driti seg ut.. F.eks. bokset ballen unna da han så en sheff w spiller komme løpene mot han.. kunne også bare vippa ballen over til corner.

er forsåvidt enig med dommeren.. er marginalt lite frispark, så er greit å ikke blåse der, sjøl om armen til angrepsspilleren er oppe i lufta.. er ikke mye han er borti harper.. og som sagt, er det ikke mye som skal til for att harper IKKE hadde sluppet den inn :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 31. Des. 2009, 01:41 »

frispark eller ikke, Harper kunne ha gjort det annerledes å dermed unngått å driti seg ut.. F.eks. bokset ballen unna da han så en sheff w spiller komme løpene mot han.. kunne også bare vippa ballen over til corner.

er forsåvidt enig med dommeren.. er marginalt lite frispark, så er greit å ikke blåse der, sjøl om armen til angrepsspilleren er oppe i lufta.. er ikke mye han er borti harper.. og som sagt, er det ikke mye som skal til for att harper IKKE hadde sluppet den inn :)

Du har nok gått i samme fella som meg, men når eg såg måla i pausen på Derby-kampen, fikk eg sett det fra en vinkel der det egentlig var umulig å ikkje dømme frispark fra. Trodde første også at dommeren gjorde rett, men når du ser den armen til SWspilleren drar ned armen til Harps, så er det egentlig ikkje tvil  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 31. Des. 2009, 08:02 »
Ser no etter fleire repitisjoner at Harper skulle hatt frispark. SW-spilleren kommer inn med armen sin og drar ned Harps sin så han mister ballen. Surt.

Noko eg har prøvd forklart fleire vende! :P Som sagt soleklart frispark.