20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barnsley - Newcastle United (12.desember 16:00)  (Lest 35087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barnsley - Newcastle United (12.desember 16:00)
« Svar #30 på: 12. Des. 2009, 13:09 »
Jeg mener at Smith er en av hovedgrunnene til at vi er så solide defensivt, så for meg er det uaktuelt å bytte ut Smith. I CCC er han antakeligvis den beste defensive midtbanespilleren som er.

Jepp. Det er det som er problemet. Skal vi vrake en oppofrende spiller som har meget gode kamper eller skal vi la en ung Guthrie slippe til. En spiller vi vet vil spille mye bedre sentralt og som faktisk har flest assst av våre spillere. Er overhodet ikke en enkel sak..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Des. 2009, 13:23 »
Et alternativ kan være å sette Guthrie sentralt med Smith og kjøre Nolan opp som hengande spiss bak Ameobi. Men då må vi igjen benke Løvenkrands som har vore meget god nylig, så det er ikkje enkelt. Synes i det heile tatt Guthrie har fått altfor lite speletid sentralt der han er klart best, burde heilt klart spilt til fordel for Butt, sjølv om Butt nok ikkje var så verste den kampen er han ferdig som fotballspelar og er heller ikkje i nærheten av like god som Guthrie. Vil nok likevel tru at laget blir det samme som mot Coventry berre Nolan inn for Butt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Des. 2009, 13:30 »
Problemet mitt blir at dersom du bytter ut Smith med Guthrie er vi ikke like sikre bakover, som dersom vi bytter Nolan med Guthrie. Guthrie er en offensivt anlagt midtbanespiller, og vil ikke klare fylle rollen til Smudge på samme måte som Nolan sin rolle. Nolan er heller ikke noen anker-type.
Men enig, det er et jævla stort dillemma. Men for meg er det viktigste å kjøre sikkert, fordi vi skal sikre oss opprykk. Nolan-Smith har vist seg å være vår sikreste kombinasjon, og Guthrie kommer garantert til å få sjanser iløpet av sesongen til å spille sentralt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Des. 2009, 14:01 »
Et alternativ kan være å sette Guthrie sentralt med Smith og kjøre Nolan opp som hengande spiss bak Ameobi. Men då må vi igjen benke Løvenkrands som har vore meget god nylig, så det er ikkje enkelt. Synes i det heile tatt Guthrie har fått altfor lite speletid sentralt der han er klart best, burde heilt klart spilt til fordel for Butt, sjølv om Butt nok ikkje var så verste den kampen er han ferdig som fotballspelar og er heller ikkje i nærheten av like god som Guthrie. Vil nok likevel tru at laget blir det samme som mot Coventry berre Nolan inn for Butt.

Enig her, spesielt med nolan som hengande spiss bak ameobi. Guthrie vil nok få sjangsar sentral sia Smith og Nolan kjem til å få nokon karrantener frammover uansett!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Des. 2009, 14:17 »
Støtter Kristoffer her, og håper på Smith og Nolan sentralt i en 4-4-2. Heller det enn Smith, Nolan og Guthrie i en 4-5-1/4-4-1-1. Guthrie, Pancrate og Ryan Taylor er vel alternativene på høyrevingen. Usikker på hvem av de jeg vil foretrekke egentlig. Satser på at Ameobi fortsetter å putte i dag, og at vi greier nok en kamp uten baklengs.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Des. 2009, 15:08 »
NUFC: Steve Harper, Ryan Taylor, Steven Taylor, Fabricio Coloccini, Jose Enrique, Fabrice Pancrate, Nicky Butt (c), Alan Smith, Jonas Gutierrez, Kevin Nolan, Andy Carroll

Subs: Tim Krul, Zurab Khizanishvili, Marlon Harewood, Danny Simpson, Nile Ranger, Peter Lovenkrands, Shola Ameobi
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 12. Des. 2009, 15:10 »
Problemet mitt blir at dersom du bytter ut Smith med Guthrie er vi ikke like sikre bakover, som dersom vi bytter Nolan med Guthrie. Guthrie er en offensivt anlagt midtbanespiller, og vil ikke klare fylle rollen til Smudge på samme måte som Nolan sin rolle. Nolan er heller ikke noen anker-type.
Men enig, det er et jævla stort dillemma. Men for meg er det viktigste å kjøre sikkert, fordi vi skal sikre oss opprykk. Nolan-Smith har vist seg å være vår sikreste kombinasjon, og Guthrie kommer garantert til å få sjanser iløpet av sesongen til å spille sentralt!

Det er den sikreste kombinasjonen ja. Så sånn sett skjønner jeg CH. Men jeg synes virkelig Guthrie burde ha fått spilt forrige kamp da Nolan var suspendert.  Synes Guthrie kunne ha fått muligheten i hjemmekamper mot lag som ligger litt svakere plassert på tabellen. Hjemme er vi uovervinnelig ser det ut som, og all erfaring Guthrie kan få er god erfaring.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Des. 2009, 15:10 »
Fire spisser og ingen Guthrie på benk.. Må være skadet.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Des. 2009, 15:11 »
hva skjer med dritt oppstilling? caroll alene på topp lukter jo ikke mål, når vi har shola, løvenkrands, harewood og nile ranger på benken. ville heller sett hvem som helst av de alene på topp for å være ærlig

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Des. 2009, 15:16 »
Carroll er vår beste spiss, så at han spiller er viktig. Men stusser over at det sitter 4 spisser på benken og at Butt spiller, når man kunne satt Nolan sentralt og fått inn en spiss til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Des. 2009, 15:18 »
Synes det er litt spesielt at han forandrer på forsvar rekka, som har gjort det så bra sammen.

Også rart at Carroll spiller alene på topp, med Harewood, Løvenkrands og Ameobi ute av laget som alle har scoret de siste kampene.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 12. Des. 2009, 15:19 »
Helvete. Møkkaoppstilling. Fullstendig uenig i å vrake Løven. Håper at vi med Raylor får bedre dødballer og at hans samspill med Pancake er bedre enn hva Simpsons.

Skjønner at Caro starter. Han er utrolig viktig på dødballer. Men jeg skulle helst ha sett oss stilt i 4-4-2 med Løven på topp, Nolan sentralt og Butt ut.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 12. Des. 2009, 15:23 »
Kanskje CH rulerer litt for å hvile noen spillere og la andre få sjansen også. Hvorfor er ikke Guthrie på benken en gang?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 12. Des. 2009, 15:25 »
Liker det bedre når vi spiller med 2 spisser og ikke med Carroll som ensom spiss og Nolan som hengende. Ender alltid opp med å spille med 2 spisser uansett.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #44 på: 12. Des. 2009, 15:32 »
Er det pga tett kampprogram at vi ser så mange endringer? Ameobi forstår jeg benkes da han nettopp er tilbake fra skade, men Løvenkrands? Den ser jeg strengt tatt ikke. Men men jeg skal ikke slakte noen enda...