20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Var det dumt av oss å la Kluivert gli rett gjennom fingrene på oss?

Ja, han er god!
5 (62.5%)
Nei, han er alt for dårlig for oss!
2 (25%)
Aldri i livet!!!
1 (12.5%)

Stemmer totalt: 6

Avstemning er avsluttet: 23. Juni 2005, 13:38

Skrevet av Emne: Kluivert....  (Lest 1737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Kluivert....
« på: 23. Juni 2005, 13:38 »
Det spekuleres nå i flere andre forum om at Kluivert kommer til å bli stor i Valencia C.F! Mange mener at det var dumt av Newcastle å la ham gå!

Hva er din mening? Burde vi beholdt Kluivert?

Jeg synes at Kluivert ikke var så dårlig som noen skal ha det til!

Kjør debatt!
abio Cannavaro, Hala Madrid!

validus

• Supersub
    • Vis profil
Kluivert....
« Svar #1 på: 23. Juni 2005, 13:43 »
Kluivert er ikke akkurat dårlig, men han passa ikke inn i Newcastle.. det var det mange grunner til at han ikke gjorde.. Tror han kommer til å gjøre det bra i Valencia, men som sagt... Vi gjorde det lurt i å la han gå...
ieron Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kluivert....
« Svar #2 på: 23. Juni 2005, 14:32 »
Rett og slett skjemming! Hadde blitt vår beste spiller denne sesongen om han hadde sluppet unna skadene!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kluivert....
« Svar #3 på: 23. Juni 2005, 15:31 »
Jeg vet egentlig ikke hvor lurt vi gjorde i å la han gå jeg. Han er en goalgetter, noe han også viste i e-cupen og delvis i ligaen. Han har ekstreme ferdigheter, som ingen av de spissene vi hittil har vært linka til er i nærheten av. Bortsett fra Saviola da. Men han blir ikke Newcastle-spiller uansett. Kluivert viste flere ganger at om han bare er tilstede mentalt sett, så er han ekstremt god. Eller var det en tilfeldighet at han nesten reddet et poeng for oss borte mot Norwich? eller var det kanskje Kluiverts feil at vi tapte kampen? Nei, det å score mål er jo aldri noen prestasjon. Og det å legge opp til andres mål, på en slik måte som Kluivert gjør, er heller ingen prestasjon. Kluivert har en ballkontroll, og en touch som ingen andre i Newcastle. Jeg mener vi burde beholdt Kluivert. Jeg mener også at han burde spilt en mer sentral rolle i fjor enn han gjorde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon