20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1440 på: 16. Des. 2010, 13:53 »
Må berømme Roald Bruun-Hansen. Han får jo faktisk Erik Hoftun til å fremstå som gjennomtenkt, smart og en veldig god sportslig leder, med høy økonomisk kompetanse.

Fantastisk godt gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1441 på: 16. Des. 2010, 14:25 »
Haha, fy faan for en klovn som sitter og styrer oppe i Bergen!

http://fotball.aftenposten.no/tyskland/article187954.ece#debate

Hvis det er sant at grunnen til denne saken er at han sendte en faks med statistikker er det for en gangs skyld ikke Roald Bruun det er grunn til å le av, men heller han ufattelige hårsåre og bitre tyskeren som uttaler seg i artikkelen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1442 på: 17. Des. 2010, 11:06 »
Godset, FFK, AaFK er alle ute etter Konradsen. AaFK har fått et bud på 1 mill avslått allerede, mens Konradsen selv allerede har takket nei til TIL - hvilket varmer hjertet mitt da han nok allerede må sees på som tapt. Vår klart beste spiller, og en spiller med en stor fremtid fremfor seg dersom utviklingen fortsetter i samme retning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #1443 på: 17. Des. 2010, 11:10 »
Håper virkelig Godset kjøper Konradsen. I hvertfall hvis vi mister Nordkvelle til RBK. I tillegg kan vi få Ibrahim og Elabdellaoui på lån fra city. Og det ser ut til at Berget forlenger lånet!

Det ser lyst ut  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1444 på: 17. Des. 2010, 11:23 »
For Konradsen sin del, i likhet med Johansen, vil jeg vel påstå at Godset hadde vært en ideell klubb. Gode muligheter for å fortsette utviklinga der. Nå skal det visstnok være enda flere interesserte klubber som ikke er navngitt, så det kan i det minst gi en liten budkrig for ham. Håper jeg.

En annen trist nyhet er at Ranheim har kuppa Åsmund Bjørkan som hovedtrener.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1445 på: 20. Des. 2010, 19:08 »
Aafk kommer til å rykke ned, så jeg håper han holder seg vekke defra. Aarøy, parr, lindegård og arneng ute og foreløpig ingen erstattere. Denne kvartetten har sørget for brorparten av poengene denne og forrige sesong.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1446 på: 20. Des. 2010, 19:10 »
Er vel derfor Kjetil Rekdal har krangla i over et år med styret i AaFK om penger til kjøp!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1447 på: 20. Des. 2010, 21:37 »
Hæ? Har Aafk kvittet seg med alle de?

Parr har jeg aldri syntes vært noe særlig god, men de tre andre må vel bli betraktet som stjernespillere på Aafk i hvert fall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1448 på: 20. Des. 2010, 22:00 »
Parr er da slettes ikke så aller verst! AaFK overpresterte dog forrige sesong, så de kan få det veldig hardt neste år. Da er det kanskje greit at de har en såpass god trener, uansett hva folk måtte mene om han.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1449 på: 20. Des. 2010, 23:35 »
Da har jønsson hentet Høiland til RBK, ikke den værste spilleren å miste for oss stabæksupportere :P Bare håper Jønsson har vett på å holde seg unna Farnerud! Stjeler han Farnerud for oss, tror jeg aldri jeg kan klare å tilgi han!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1450 på: 20. Des. 2010, 23:39 »
Det burde du, han klarte faen meg hente hjem gull til dere :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1451 på: 21. Des. 2010, 12:13 »
Høiland. Virker som vi virkelig sliter økonomisk for tiden, vi skal tydeligvis bare hente spillere som er gratis.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1452 på: 21. Des. 2010, 15:16 »
Høiland. Virker som vi virkelig sliter økonomisk for tiden, vi skal tydeligvis bare hente spillere som er gratis.
Det er resultatet av en feig sportslig leder, som kun ønsker å kjøpe spillere som er middelmådig eller enda dårligere. Det er resultatet av en kuttisme-politikk i sportslig avdeling, der selv spillerutvikleren skal gå i halv stilling, og ikke faen om man skal ha noen mental trener, for det hadde man ikke på 90-tallet.

morten moldskred, fredrik winsnes og jon ingr høiland. lukter ikke mye champions league av slike spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1453 på: 21. Des. 2010, 15:17 »
Det burde du, han klarte faen meg hente hjem gull til dere :P
Haha er selvfølgelig evig taknemlig for det han har gjort for klubben! men dersom han skal begynne å bryte den ned igjen, og ta med seg de beste spillerne til en av våre største konkurrenter, sier det seg selv at det ikke faler helt i smak hos oss stabæksupportere. Synes ikke noe særlig om at han dro til RBK, men det alene gjør ikke at jeg begynner å mislike han, for det positive han har gjort for klubben veier veldig mye mer. Høiland drar på free transfer, og var etter hva jeg har hørt ikke interessert i å signere ny kontrakt med stabæk, så at han turer til RBK er helt greit, og jeg bærer ikke nag til hverken Høiland eller Jønsson for det. Men dersom han begynner å hente de spillerne som virkelig er viktige for stabæk som f.eks Farnerud, Gunarsson, Mix osv. så blir jeg ganske oppgitt, og da tyder det på at jønsson ikke bryr seg om stabæk, og da kan han ikke forvente kjærlighet tilbake akkurat, til tross for alt han har fått til hos oss.. Men jeg tror ikke jønsson kommer til å prøve seg på disse spillerne, så enn så lenge er jeg veldig takknemlig for det jønsson har gjort for klubben, men jeg klarer ikke å ønske han lykke til i RBK :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1454 på: 21. Des. 2010, 17:08 »
Det er resultatet av en feig sportslig leder, som kun ønsker å kjøpe spillere som er middelmådig eller enda dårligere. Det er resultatet av en kuttisme-politikk i sportslig avdeling, der selv spillerutvikleren skal gå i halv stilling, og ikke faen om man skal ha noen mental trener, for det hadde man ikke på 90-tallet.

morten moldskred, fredrik winsnes og jon ingr høiland. lukter ikke mye champions league av slike spillere.

Har jo lenge vært klart at vi har en fjott som sportslig leder. Erik Hoftun er en trivelig kar han, men der stopper også de positive egenskapene kan det virke som. Synes likevel det nå virker som det er verre enn på lenge, i og med at vi tydeligvis skal selge det vi har av gode spillere og erstatte dem med gamle gratis middelmådigheter.