20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1380 på: 27. Nov. 2010, 11:40 »
Ka då ?
Han blir jo sett på som ersatteren til E.V.D Sar.

Nei, det blir han ikke..

Har ikke fulgt med så mye på Lindegaard saken så bare lurer, har Ferguson sagt at den polske duden kommer til å overta for VDS? I så fall blir jeg overrasket, for den polske fyren med det jævlige navnet er da ikke så god?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 27. Nov. 2010, 11:42 »
Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Tror tvert imot at Kuszcak er på vei ut døra og at det er derfor Lindegaard hentes nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 27. Nov. 2010, 17:39 »
Ka då ?

Nei, det blir han ikke..

Ehh jo det blir han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 27. Nov. 2010, 17:55 »
Tror ikke at Lindegaard blir hentet for å være andrevalg. Det er det ingen ting som tyder på i uttalelsene fra hverken SAF eller Lindegaard selv.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1384 på: 27. Nov. 2010, 17:55 »
Ka då ?

Nei, det blir han ikke..

Ehh jo det blir han.

Du er lur...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 27. Nov. 2010, 18:37 »
Spørs vel om de henter en keeper med en årslønn på over 20mill for å være 2. keeper. Tipper Lindegaard er inne i varmen ganske fort.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 28. Nov. 2010, 00:01 »
Men er virkelig Lindegaard god nok til å gjøre en like god jobb som Edvin Van Der Sar?
Jeg tviler VELDIG sterkt på akkurat det.

Bevares, dansken er en meget god keeper. Men ManU-nivå? Top of the Premiership?
Jeg tviler.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor ManU bruker så mye penger på Lindegaard. God keeper, og en bedre backup er det vanskelig å få. Men Van der Sar har vært en av verdens beste keepere i veldig mange år. Og selv i sin alder er han mye, mye bedre enn det meste du finner av keepere i Premier League.

Lindegaard kan da umulig være på det nivået. Jeg har ikke sett han så veldig mye. Men for meg fremstår han som en meget god keeper, men han holder ikke SÅ høy standard som Van der Sar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 28. Nov. 2010, 00:13 »
I en stor klubb trenger man flere gode keepere, og selv om de bruker mye penger på Lindegaard så tror jeg at de har plan om å hente en ny toppkeeper til sommeren hvis VDS legger opp. Polakken som sitter på benken per dags gir nok Sir Alex drøy hjertebank så fort det kommer et innlegg i boksen.

Jeg synes Lindegaard er en veldig god keeper og jeg er ganske sikker på at han takler PL. Likevel er det et stykke opp fra å være en god PL keeper til å skulle spille viktige kamper om trofeer i England og Europa.  Jeg er nesten sikker på at det kommer inn en storkeeper så fort VDS gir seg. F.eks; Neuer, Stekelenburg, De Gea(europas største keepertalent), Benaglio...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 28. Nov. 2010, 00:44 »
Jeg er fascinert over denne Lindegaard-overgangen på flere måter. For det første - hvordan i helvete fikk han så høy lønn!? Det kan da ikke ha vært mange storklubber som var ute etter ham? I beste fall ville han blitt tilbudt en tiendedel av den lønna i en Championship-klubb eller noe sånt.

For det andre kan jeg ikke skjønne at han skal være god nok for en storklubb i PL etter å ha sett en del AaFK-kamper i år. For noen få dager siden så jeg også en kavalkade av alle Petter Vaagan Moens mål for Brann i 2010, og det viktigste man får ut av å se den videoen er vel at Tippeligaen sikkert har Europas dårligste keepere.

Men nå kan jo ikke jeg måle meg med Man Utd's speidere selvsagt, og keepere er vel noe av det vanskeligste å se potensiale og kvalitet i tror jeg. Så det blir spennende å se hvordan han klarer seg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 28. Nov. 2010, 05:13 »
Kan vanskelig se for meg at Lindegaard er noen fast keeper for noe topplag i PL. Det vil være mer sjokkerende enn at Almunia har fått holde på så lenge i Arsenal. Dette til tross for at Lindegaard har vært den desidert beste keeperen i TL. Rimelig sikker på at Fergie kjøper en klassekeeper i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1390 på: 28. Nov. 2010, 12:05 »
De Gea har sagt at det er større sjanse for at Torres returnerer til Atletico enn at han stikk til Manchester i sommar. De Gea er Atletico 'through and through' og vil heller vente til Torres ein gong returnerer til Madrid.

Forhåpentlegvis stemmer det.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1391 på: 29. Nov. 2010, 07:43 »
Helt enig med Karlsen her: http://www.dagbladet.no/2010/11/27/sport/fotball/aalesund/manchester_united/anders_li/14478090/

Det virker nesten som om noen spiller FM med en klubb de hater, og forsøker å herpe den. Slik noen har gjort med Brann de siste årene.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1392 på: 29. Nov. 2010, 08:54 »
Ingenting haddde vært bedre...
Eneste minuset er at AAFK kommer til å rykke ned neste år, noe som gjør TL kjedeligere for en Moldesupporter. Vi liker jo disse lokalderbyene selv om vi ikke alltid vinner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1393 på: 29. Nov. 2010, 13:13 »
Hehe - men ManU har også betalt dyrt for en helt unproven spiss fra Portugal tidligere i år, så en kan jo lure iblant. 43 mill var en sjuk pris, ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 29. Nov. 2010, 15:02 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3037722.ece

Ble jo virkelig en god handel for trønderne dette tilslutt :)