20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1350 på: 09. Nov. 2010, 14:35 »
Anders Konradsen er en spennende spiller. Men er han på nivå med det RBK har fra før i hans posisjon? Skeptisk.

Men for all del, helt greit at vi har han på trening, så får vi sett litt nærmere på nivået hans, sammenlignet med våre egne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 09. Nov. 2010, 14:41 »
Sliter ikke RBK med Bjærsmyr?

Har vel vist i alle E-cup-kamper denne sesongen at han er på nivå med Eirik Bakke forsvarsmessig. Han mangler bare innstillingen til Bakke.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 09. Nov. 2010, 15:21 »
Kva seier folket om Solskjaer? Kjenner sjølv at han ikkje har ein stor stjerne hos meg. Lee episoda har satt sine spor. Samtidig som han etter et langt skadeavbrekk senket oss med 2 skoringer, ved og stå på rett plass og eine ved og bli bestkutt før ballen går i mål. Misunnelse? Vekje. Uansett så er han ingen helgen i mine auge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 09. Nov. 2010, 15:22 »
Konradsen er indreløper da!
Vanskelig å si om han er god nok for RBK - men jeg ser for meg at det å trene, samt spille på et såpass bra lag kan gjøre underverker for Konradsen. Vår felles venn Bjørn Hansen har hatt mye fint å si om ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 09. Nov. 2010, 15:23 »
For ikke å snakke om da vi vel tapte 5-3 og han fikk Hughes i bakken for så å gå på blank gåll. Det glemmer ikke jeg så lett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 09. Nov. 2010, 23:39 »
Kva seier folket om Solskjaer? Kjenner sjølv at han ikkje har ein stor stjerne hos meg. Lee episoda har satt sine spor. Samtidig som han etter et langt skadeavbrekk senket oss med 2 skoringer, ved og stå på rett plass og eine ved og bli bestkutt før ballen går i mål. Misunnelse? Vekje. Uansett så er han ingen helgen i mine auge.
Jeg husker Lee-episoden, men jeg husker det som at Solskjær reddet sitt eget lag fra et tap som kunne fått konsekvenser for ligagullet. A guy's got to do what a guy's got to do, som Dalglish sa om episoden. Han måtte kanskje ikke klippe ned Lee, men han følte det sånn der og da. Han ofret seg for laget sitt, og det orker jeg ikke sitte med negative tanker over.

Den andre episoden kan jeg overhodet ikke huske på. Mulig jeg ikke så kampen.

Uansett, jeg er ikke i stand til å si et vondt ord om Solskjær.
For meg er ikke Solskjær noen legende, men han var en veldig god fotballspiller, han har imponert som reservelagstrener i ManU, og jeg er spent på å se hva han kan få til med Molde. Men i likhet med Drillo tror jeg ikke Molde-fansen skal sikte mot stjernene med det aller første. Han har stort potensiale som trener/manager, men har aldri før opplevd hva det vil si å være hovedtrener for en toppklubb i Norge. Tilværelsen som reserve team manager i Man Utd er veldig beskyttet, og er noe helt, helt annet enn å være manager for Molde Fotballklubb.

Vet ikke om Janne blir å satse på 4-4-2 eller fortsette med Eggens 4-3-3. Men uansett er nåløyet trangt i RBK. Å skulle konkurrere med Henriksen, Skjelbred, Winsnes, Aasen og kanskje Saré er ikke direkte enkelt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 10. Nov. 2010, 03:02 »
Kan bli en gullgruve, dette Solskjær-prosjektet for Molde. Han har jo vært veldig avvisende til trener-tilbud fra Norge tidligere, og er sikkert livredd for å mislykkes som trener her, så jeg tipper han setter noen knallharde krav til Røkke om satsing. Det er tross alt ressursene han får som først og fremst vil kunne legge grunnlaget for eventuell suksess, ikke at han har så fantastiske trenerferdigheter.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 10. Nov. 2010, 10:24 »
http://www.sognavis.no/lokal_sport/article5376821.ece & http://fotball.bt.no/eliteserien/article185404.ece

Synd for Sogndal! Itilegg forsvinner nok Hovland til Molde.  :-\

Merkelig dersom Leciejewski går til Brann. I utgangspunktet mener jeg at han er en bedre keeper enn Oppdal har vært de to siste sesongene. Men Opdal er vel tross alt kaptein i Brann. Og antageligvis skal det litt til for at han blir satt ut av laget. Leciejewski burde helt klart ha gått til en klubb der han garantert fikk spille, er altfor god til å sitte på benken og spille for reservelaget.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 10. Nov. 2010, 11:57 »
Skjer mye rundt Brann om dagen. Vaagan Moen klar for QPR.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3024597.ece

Riktig valg av Vaagan Moen synes jeg. Han har vært imponerende i hele år. Og ved å gå til en Championship-klubb får han muligheten til å spille hver uke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 10. Nov. 2010, 17:19 »
Atpåtil en Championship-klubb som har store muligheter til å spille i PL om et år!
Ser litt ut til at Moille skal bli Norges nye ManShitty, tydligvis!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 17. Nov. 2010, 22:30 »
FY faen for en konge huseklepp er

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 17. Nov. 2010, 23:05 »
Erik Huseklepp er en legende. Hvis Molde og Solskjær får fatt i ham pga Brann-ledelsens inkompetanse de siste årene bør de ansvarlige fysisk kastes på huet og ræva ut fra stadion-portene.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 18. Nov. 2010, 11:41 »

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 21. Nov. 2010, 15:22 »
Bra start for FFK dette. Ettersom FFK bidro sterkt til VIF's seriegull i siste serierunde 2005, unner jeg FFK opprykk :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 21. Nov. 2010, 15:33 »
Selv om FFK ødela Start gull i 2005 unner jeg dem Tippeligaspill. Ja takk til publikumslaga!!