20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1230 på: 05. Okt. 2010, 10:28 »
Bildene viser ikke noe ballegrep. Bildene viser at Annan har sin hånd foran Muris edlere deler. Det er absolutt alt bildene viser.
Og bildene sier ingenting om hva som har skjedd i forkant av det "ballegrepet".

Når det er sagt, Rosenborg-spillerne burde ta ansvar for å holde Annan langt unna slike situasjoner. Han er så lett å be når han ser at en lagkamerat blir herset med av to motspillere, da blander han seg inn med en gang, og skal forsvare kompisen sin. Vel og bra det, men ikke med Annans temperament.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 05. Okt. 2010, 10:31 »
Viser ikke bildene noe ballegrep? Er du blind eller?
Kjør filmen, og se hva som skjer! Dersom det der ikke er et "ballegrep", så vet ikke jeg.
« Siste redigering: 05. Okt. 2010, 10:33 av Vegard9 »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 05. Okt. 2010, 11:22 »
Er ikke lett å skjønne hvordan du kan forsvare både Annan og Eggen i denne situasjonen, Joakim. Jeg er selv hardbarka supporter og har hatt sesongkort i Kjernen i mange år. Men selv gjennom mine tykke supporterbriller klarer jeg å se at dette er latterlig oppførsel av både Annan og gamlefar Eggen. Jeg skjemmes over hele situasjonen, og de burde begge legge seg langflate for å ikke dumme ut klubben enda mer.

Hadde dette skjedd andre veien (altså mot Rosenborg) ville jeg vært i harnisk.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 05. Okt. 2010, 12:00 »
Har lest litt på rbkweb, og det virker som om Joakim nesten bare har kopiert de få latterlige innleggene som taler for den siden. Godt det finnes folk med normal virkelighetsoppfatning i den leiren og.

Til og med "vitsen" med kino og middag ligger der fra før :P Tar du cred for den og??
« Siste redigering: 05. Okt. 2010, 12:02 av Andy »

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 05. Okt. 2010, 12:40 »
Det er godt å se at de fleste RBK-supporterne her har en normal oppfatning av saken, ja. Er vel bare Joakim (og Geir?) som har vært enig med Eggen. Når det gjelder det du skriver Joakim, så er det så langt fra virkeligheten og så totalt uten substans at det er ikke noe jeg gidder å diskutere, men du skal passe deg litt med rasisme-anklagene dine. Jeg vedder på at jeg har langt bedre kort på hånda når jeg anlager deg for rasisme mot Rudolph Austin enn du har når du anklager noen i denne saken. Jeg velger likevel å la være.

Denne "TV2-konspirasjonen" som skal nevnes hver gang noe har gått mot klubben din er også rimelig ynkelig. Godt å se at det heller ikke er gjennomgangstonen hos RBK-fansen.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 05. Okt. 2010, 12:45 »
Bildene viser ikke noe ballegrep. Bildene viser at Annan har sin hånd foran Muris edlere deler. Det er absolutt alt bildene viser.

Se på øynene til Muri. Hvis det ikke er bilde av en som er i ferd med å skrike, på grunn av smerte i ballene, så vet ikke jeg.

Du skal ha for å stå ved skuten til den synker Joakim, men nå blir det for dumt å ro mer.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 05. Okt. 2010, 15:20 »
Nei, jeg er ikke enig med Eggen om noen tror det. :) Jeg var ganske frustrert akkurat etter kampen og var irritert over at det nok en gang skulle bli fokus på teite situasjoner isteden for at vi faktisk spiller bra og vinner en kamp.

Sånn som det har blitt nå synes jeg det bare blir flaut. Annan og Eggen burde heller bare lagt seg flate og bedt om unnskyldning.

Jeg tror ikke på noen TV2-konspirasjon, men de er ute etter å skape konflikter og tabloide overskrifter, det er det ingen tvil om, men det gjelder også alle lag. Det er bare en fyr der jeg ikke klarer trynet på og det er Frode Olsen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 05. Okt. 2010, 23:08 »
Har lest litt på rbkweb, og det virker som om Joakim nesten bare har kopiert de få latterlige innleggene som taler for den siden. Godt det finnes folk med normal virkelighetsoppfatning i den leiren og.

Til og med "vitsen" med kino og middag ligger der fra før :P Tar du cred for den og??
Jeg er enig med mange av de "latterlige innleggene" som står på det forumet, og det er derfor jeg har brukt mye av det i min egen argumentasjon her. Og angående den kino og middag-vitsen, så kunne jeg kanskje kreditert den til den som skrev det på rbkweb, men valgte å ikke gjøre det. Men jeg har aldri prøvd å påberope meg eieretten til den.

Hva angår Annan er jeg helt enig i at han burde lagt seg flat fra starten av, og ikke begynne å surre med at han mistet balansen og måtte ta seg for. Og Eggen kunne kanskje vært litt mer nøktern i sine uttalelser, men det er Nils, på godt og vondt. Det er uansett helt riktig av han å beskytte Annan offentlig, og jeg ser ikke problemet med det såkalte rasismekortet, da jeg mener det er helt korrekt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 05. Okt. 2010, 23:25 »
Det er uansett helt riktig av han å beskytte Annan offentlig, og jeg ser ikke problemet med det såkalte rasismekortet, da jeg mener det er helt korrekt.

Ahahahahahaha! ;D
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 05. Okt. 2010, 23:29 »
Hehe. Jaja, da får du trøste deg med at det er deg og Eggen mot resten av verden.

For øvrig ikke noen god stiuasjon å sette Newutd.no oppi om du kopierer tekst fra andre nettsteder og plasserer her. Copyright-loven gjelder også for fora, og det kan gi litt kjipe konsekvenser. Ikke for å hause det opp, men fint om du er klar over at du skal benytte deg av sitering dersom du har noe du skulle kopiert/ (stjålet i dette tilfelle). ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 06. Okt. 2010, 01:40 »
Jeg håper for din skyld du er lobotomert, Joakim. Da har du ihvertfall en erstatningssum å se fram til.

EDIT: Men én ting skal du ha, du gir oss litt humor i disse forferdelige midtsemersterprøve-dagene, om enn ufrivillig. Takk for det.
« Siste redigering: 06. Okt. 2010, 01:44 av Berntsen »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 07. Okt. 2010, 17:07 »
Hyggelig å se at du tror så godt om meg, Berntsen. Det setter jeg pris på :P
Og det er meg en fornøyelse å bidra til at du får deg en god latter.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 07. Okt. 2010, 22:53 »
Og det er meg en fornøyelse å bidra til at du får deg en god latter.

Det er godt, for du har en tendens til å fremkalle nettopp det. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 11. Okt. 2010, 14:01 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/royal-league-kan-komme-tilbake-i-vinter-3312265.html

Temmelig håpløst dette. Kommer til å bli like mye "care-faktor" over dette som sist, om ikke enda mer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1244 på: 11. Okt. 2010, 14:16 »
Personlig sier jeg ja takk. Synes vinterpausen i Norge er alt for lang, og hvis man kutter ut november/desember-kampene og kjører hele dritten i januar/februar så ville i hvert fall jeg følge turneringen med interesse. Om resten av Norge også gjør det er jeg mer skeptisk til, men synes det er verdt et forsøk i hvert fall!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP