20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 173402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1081 på: 01. Sep. 2010, 18:37 »
Feige lag! En forferdelig nyhet. Nå får jo Godset det forspranget på alle andre klubber, som får låne de mest ubrukelige talentene til Man City. Huffameg. Dette var forferdelig.

Dette var selvfølgelig ironi. Et dårlig forsøk på sådan. Føler likevel jeg har lyktes bra, ettersom ingen leste det med liten og usynlig skrift.
« Siste redigering: 02. Sep. 2010, 23:47 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1082 på: 01. Sep. 2010, 23:55 »
Feige lag! En forferdelig nyhet. Nå får jo Godset det forspranget på alle andre klubber, som får låne de mest ubrukelige talentene til Man City. Huffameg. Dette var forferdelig.

Hohoho! Så bitter.

Norge må være det eneste landet i verden hvor man ikke får lov til å IKKE unne sine rivaler så mye suksess som mulig. Regner med du har janteloven opphengt på veggen hjemme, Joakim.

For å holde meg litt til temaet tror jeg forøvrig ikke Strømsgodset får så mye ut av denne avtalen som Jostein Flo og media fremstiller det. Tipper (og håper) den er like mye verdt som avtalen Brann fikk til med Manchester United på 90-tallet. Overhypet og glemt av Man City innen en måned mao.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 01. Sep. 2010, 23:59 »
Tja, nå har jo allerde Godset fått låne en spiller fra dem som de virker veldig fornøyd med så virker som de har fått noe ut av avtalen allerede. City har et bra akademi så mulgiheten for å låne spillere som holder TL-nivå burde være tilstede.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 02. Sep. 2010, 00:05 »
Kan forsåvidt heller ikke skjønne annet enn at Joakims innlegg må være ironi, men mulig jeg er treg.
ManU hadde vel også en slik avtale med Oslo-Øst/Manglerud Star eller Skeid uten at det ble noe som helst ut av egentlig vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 02. Sep. 2010, 00:07 »
Man Utd hadde en sånn avtale med datidens Oslo Øst ja, men tror også de fikk lite ut av den..

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 02. Sep. 2010, 00:12 »
Kan forsåvidt heller ikke skjønne annet enn at Joakims innlegg må være ironi, men mulig jeg er treg.

Nei, jeg skjønte at det var ironi. Det var vel et stikk mot norske supportere som ikke elsker RBK tenker jeg, det var det svaret mitt siktet til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 02. Sep. 2010, 00:18 »
Ahh, sånn sett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 02. Sep. 2010, 23:50 »
Var vel mer et forsøk på å latterliggjøre det hylekoret som var i forbindelse med CL-playoffen mot FCK. Synes egentlig at dette klagekoret burde kommet tidligere. Allerede da RBK hadde slått ut AIK burde hylekoret meldt seg.

Og jeg synes det er litt merkelig at alle skryter sånn av en avtale som i beste fall kan styrke Strømsgodset. Men det gjør altså ikke så mye, for RBK er den store stygge ulven som på død og liv må taes av dage.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 03. Sep. 2010, 08:32 »
Som jeg har sagt tidligere: Utrolig moro at RBK-fansen blir så sinte. Det at man furter av den enkle grunn at konkurrentene deres ikke holder med dem er til å le rått av! Kan faktisk aldri tenke meg at supportere og ansatte av noen andre fotball-lag blir så illsinte dersom motstander-fansen ikke støtter dem av hele sitt hjerte. Helt utenkelig.

Men det gikk jo strålende til slutt mellom RBK-FCK, og hele saken bør vel ut av verden snart, før Skutle, Eggen og all andre RBK'ere som skal uttale seg om den driter seg enda mer ut.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 03. Sep. 2010, 08:56 »
Da skjønner du heller ikke at man kan mislike lag som United og Liverpool mer enn feks Stoke og Birmingham Joakim?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 03. Sep. 2010, 10:44 »
Der er du inne på noe Andy. Jeg har bestandig håpet at RBK skulle ta seg videre og gjøre det bra i Europa, for norsk fotballs skyld, men det er vel hovedsaklig fordi jeg ikke har noe forhold til noe norsk lag.

Skulle derimot ManU, Liverpool eller Chelsea f.eks. ryke ut av CL er det noe jeg godter meg stort over!  ;D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 03. Sep. 2010, 10:51 »
Jeg tar det heller som et kompliment at lag frykter oss såpass. Jeg holder med andre norske lag når de spiller i Europa selv, uten at jeg bastant kan si at jeg ville gjort det om jeg ikke egentlig visste/følte/mente at vi uansett var bedre enn dem. Jeg skjønner at Brann- og Vålerengafansen vil ha en annen tilnærming til dette enn Konsvinger- og Haugesund-fansen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 03. Sep. 2010, 11:02 »
Jeg ber ikke om at hele Norge skal heie på RBK jeg. Jeg synes bare det er utrolig morsomt å se hvor stort hatet til RBK er, og hva folk får seg til å si i hatrusen.

Jeg skjønner selvfølgelig at man kan mislike enkelte lag sterkere enn andre, og jeg selv heier da heller ikke på ManU eller Liverpool i e-cup. Men det har ikke noe med at de er så mye sterkere enn Newcastle å gjøre, og at forspranget kan bli enda større. Det har mer med at jeg har veldig lite til overs for de lagene fra før av.

Den eneste gangen jeg tenke på akkurat det scenarioet, var da vi ble nummmer fem og Liverpool fire i 2004. Pool fikk CL-plassen, vi fikk UEFA-cup. Liverpool spikret seg fast på topp 4 i fem år. Vi har gått rakt nedover, helt ned til Championship.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 03. Sep. 2010, 12:39 »
Jeg ber ikke om at hele Norge skal heie på RBK jeg. Jeg synes bare det er utrolig morsomt å se hvor stort hatet til RBK er, og hva folk får seg til å si i hatrusen.

Haha, da får du spole litt tilbake å se hva du har sagt selv. Vi andre synes jo bare det er kjempemorsomt at dere forventer at vi heier på dere og mister helt fokus foran en viktig kamp.

Jeg skjønner selvfølgelig at man kan mislike enkelte lag sterkere enn andre, og jeg selv heier da heller ikke på ManU eller Liverpool i e-cup. Men det har ikke noe med at de er så mye sterkere enn Newcastle å gjøre, og at forspranget kan bli enda større. Det har mer med at jeg har veldig lite til overs for de lagene fra før av.

Hehe, herregud. Hvorfor tror du at du har lite til overs for de da? Det har ingenting med at de har dominert i flere år, fått flere ufyselige supportere, flere dyre spillere osv? Selvsagt bunner det ut i at de har vært bedre enn oss over lengre tid, og dermed har fått dette med på kjøpet. Si meg hvorfor du ikke liker Manu, uten at det har noe med dominans (og følgene av dette) å gjøre!?

Det å sammenligne Manu - Newcastle blir nøyaktig det samme som å sammenligne RBK -Start for meg.