20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #975 på: 03. Aug. 2010, 17:14 »
Jeg trodde aldri det skulle skje, spessielt ikke mens Martin Andresen var manager, men jeg må innrømme at jeg nå er en aldri så liten fan av VIF. Sykt morsomme å se på. Skal prøve å gå på de fleste hjemmekampene. :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 03. Aug. 2010, 19:49 »
Går du fra Liiin til VIF? wow...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 03. Aug. 2010, 23:20 »
Jeg trodde aldri det skulle skje, spessielt ikke mens Martin Andresen var manager, men jeg må innrømme at jeg nå er en aldri så liten fan av VIF. Sykt morsomme å se på. Skal prøve å gå på de fleste hjemmekampene. :P

Skjerp deg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 03. Aug. 2010, 23:20 »
Er ikke mye kredsanker du nei, Peter! :P
Forøvrig syns jeg det er veldig morsomt å se Enga i år, og jeg er også en ganske stor fan av Moa, så det syns jeg ihvertfall er morsomt all den tid mange tilsynelatende gav ham opp i fjor. Det er også litt morsomt med Martin Andresen syns jeg. Ikke fordi jeg har vært noen stor fan av han, men syns det er tøft med slike folk som fighter seg tilbake når du blir latterliggjort og avskrevet slik han ble. Og - jeg syns det er morsomt at Enga sto bak han, og nå faktisk oppnår suksess.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #979 på: 03. Aug. 2010, 23:27 »
Det er som om Tromsø-fansen skulle begynt å holde med B/G den dagen de går konkurs. Blir selvfølgelig helt feil. Hadde egentlig håpet at Stabæk skulle få en del av Lyn-fansen, men antallet Lyn-fans de siste årene har ikke akkurat vært mye å skryte av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 03. Aug. 2010, 23:29 »
Selvfølgelig blir det heilt feil. Men du aner ikke hvor mange som holder med både B/G og Tromsø i deler av Nord-Norge. Det verste jeg veit er når en og annen tilskuer på Aspmyra kan finne på å klappe når TIL har scora. Da griner jeg inni meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #981 på: 03. Aug. 2010, 23:45 »
Også mange på Alfheim som klapper når Glimt scorer. Helt klart flest av den litt eldre garden. Tror ikke de er så opptatt av å hate Glimt. De liker at nordnorske lag gjør det bra. Tidligere klappet jeg når Glimt slapp inn mål, nå er det litt mer care egentlig. Kan ha noe med at Glimt ikke er nærheten av å være en utfordrer av TIL :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #982 på: 04. Aug. 2010, 01:32 »
Det er også litt morsomt med Martin Andresen syns jeg. Ikke fordi jeg har vært noen stor fan av han, men syns det er tøft med slike folk som fighter seg tilbake når du blir latterliggjort og avskrevet slik han ble. Og - jeg syns det er morsomt at Enga sto bak han, og nå faktisk oppnår suksess.

Sjeldnere og sjeldnere dette skjer i europeisk toppfotball (hvis man kan kalle TL det), og digger det som skjer med Enga nå.
Har ingen spesielle favorittlag som kjent i TL, så liker veldig det Enga driver med om dagen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 04. Aug. 2010, 16:45 »
Med stor fare for å ta i bruk et utskjelt begrep den siste tiden, så er det neppe mye kred å hente i Lyn-miljøet ved å plutselig melde seg som fan av Vålerengen.
Men for all del, jeg skjønner fascinasjonen for laget, sånn som de spiller nå om dagen. Det er på tide å få kjepphøye bønder i blå drakter ned på jorda igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 04. Aug. 2010, 18:58 »
Vålerenga spiller fantastisk fotball for tiden. Virker som at lagmoralen er på topp, og jeg liker også at Martin Andresen opplever suksess.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 04. Aug. 2010, 20:15 »
Jeg synes Enga virker mye bedre i år enn det Molde gjorde i fjor, og de kommer nok ikke til å falle så voldsomt på tabellen neste år. Noe som er veldig bra, vi trenger flere faste topplag i Norge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 05. Aug. 2010, 02:07 »
Enga viste jo tegn på hva som kunne komme mot siste del av sesongen i fjor da Andresen endelig valgte bli trener på heltid. Lite som tilsier at Enga er det laget jeg skal hate mest i Norge, og slik de spiller nå banker selvfølgelig hjertet mitt ekstra for de. Jeg håper virkelig Moa får prøve seg på et høyere nivå i tillegg - han kan virkelig bli en særs god spiss for vårt landslag!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 05. Aug. 2010, 17:59 »
Geir: Hva skjer når Moa drar?
Molde mistet Diouf, som scoret nesten samtlige av målene. Og ble ræva sesongen etter.
Hvis VIF mister Moa etter sesongen, noe som ikke er usannsynlig, hva skjer da med dem? Hvem skal fyllet hullet etter Moa? Broren?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 05. Aug. 2010, 20:53 »
Jeg synes det virker som VIF har et såpass sterkt lag at de kanskje havner litt i den samme situasjonen som vi er i hver gang Prica ikke spiller. Vesentlig svekket på topp, men fremdeles sterke. Synes kanskje spesielt midtbanen til VIF ser sterk ut, selv om kanskje forsvaret har litt å gå på.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #989 på: 08. Aug. 2010, 19:57 »
Som FKH-supporter er jeg bare nødt til å flire av dagens kamp mot Vålerenga. De hadde jaggu lite å stille opp med. 2-0 hjemme mot VIF er absolutt noe å glede seg over!