20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #945 på: 05. Juli 2010, 00:01 »
Brann-fansen forandrer seg ihvertfall ikke, det skal dere ha :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 05. Juli 2010, 17:50 »
Så en med Newcastle-drakt på Lerkendal i dag, noen her?
Den personen så jeg også. Sto noen få meter unna meg.

Kan ikke si at jeg har sett vedkommende på Three Lions, men håper at vedkommende finnes nedgravd en plass på dette forumet, og at han dukker opp på Three Lions til kampen mot Man Utd, for jeg tar det for gitt at den biir TV-sendt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 05. Juli 2010, 21:14 »
Ganske morsomt avslutning på dagen kamp. Synes faktisk litt synd på Molde, men det er sikkert fordi jeg hadde håpt på enda mer drama i sluttminuttene. Underholdende læll.
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 11. Juli 2010, 13:52 »
Bra og underholdende kamp i går. Er jo litt skuffa over bare 1 poeng slik kampen blei. Dagens mann i går må bli Vegard Skjerve som spelte ein time med brukket nese.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 12. Juli 2010, 21:20 »
Moa igjen gitt! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 14. Juli 2010, 23:05 »
Kan ikke noen knekke nesen og slå ut noen tenner på Annan snart? Han er tydeligvis ikke intelligent nok selv til å skjønne hvor ille grisespillet hans er.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 16. Juli 2010, 14:31 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2946574.ece

Frykta akkurat dette lenge - spesielt at støgge TIL skal komme å snuse på Konradsen. Dette må ikke skje - da ryker opprykket, for flere år fremover.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #952 på: 16. Juli 2010, 15:23 »
Katastrofe rett å slett >:(
Men vanskelig å se noen grunner til at spillerene ikke skulle ønsk en overgang...   selv om det er TIL det er snakk om!

Så dem forsvinner nok for lommerusk samtlige av dem
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 16. Juli 2010, 15:47 »
Jeg har tenkt tanken lenge nå - spesielt hva Konradsen angår. Han har storspilt og har en svær fremtid fremfor seg. Stefan Johansen har også imponert utover i sesongen - og de fleste veit vel hva jeg føler om godeste Bjørdal. Det er jo trist - men slik ståa er i Glimt nå skjønner jeg jo at spillerne ikke føler seg sikre på at de kan få spille i TL de neste åra i den rette klubben.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #954 på: 16. Juli 2010, 15:51 »
Og som Toresen (an) sier så har jo TIL en bedre tradisjon på å fostre landslagsspillere og proffer enn Glimt, og alle 3 spillerene er spillere som med den rette utviklingen kan ta steget videre fra TIL/TL også
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 16. Juli 2010, 16:09 »
Vi har jo stort sett fostret via RBK må vites. Men slik som Høgli - han hadde en glimrende utvikling under oss, og da han dro var han sett på som en av våre absolutt beste spillere - så det var jo lissom ikke noe sjokk at han tok steget helt ut i TL med TIL. Husker han vel spilte back for Glimt som 16 åring i TL, og gjorde det med stil.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #956 på: 18. Juli 2010, 04:56 »
helt ærlig; håper så sinnsykt på at Holmvik putter hattrick og avgjør oppgjøret mot Stabæk i morgen. Kan nestne ikke se for meg at Stabæk skal score noe på et ballsikkert Brann i morgen. Men tiden vil vise, og selv ikke holmvik kan spå hvordan Brann vs Stabæk skal arte seg. Håper egentlig at Brann tar seieren, men tror faktisk at det blir en jevn kamp. Synd VIF vant i dag.

Tips: 3-3.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 25. Juli 2010, 19:24 »
Huseklepp er i slaget idag! :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #958 på: 25. Juli 2010, 19:34 »
Skjer med Viking?  ???
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 25. Juli 2010, 20:49 »
Bra streak på Brann nå! Fem på rad uten tap, og to kalas-seire på bortebane. Huseklepp er kongen.