20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172517 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #915 på: 06. Juni 2010, 22:22 »
Katastrofal start for Eggen gitt!
Det var litt av en måte å si det på...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 06. Juni 2010, 23:53 »
Deilig kamp av Brann i dag. Virket nesten som om vi hadde en taktikk mot AaFK, i motsetning til når Nilsen ledet oss.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 07. Juni 2010, 02:02 »
Ja var herlig!
Chess hadde kjøpt 5000 billetter til kampen idag som de delte ut utenfor stadion kl 17.00 idag, så vi kom gratis inn :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 07. Juni 2010, 07:54 »
veldig bra av brann. start 11 så helt merkelig, men skarsfjor traff til de grader med taktikken. Var veldig imponert over innsatsen til spillerne. El Fakiri var tilogmed god.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 07. Juni 2010, 10:49 »
Yaw er forresten helt enorm. TL's beste hodespiller. Til tross for Branns begredelige forsvarsspill denne sesongen har han gjort jobben perfekt nesten hver gang. Har knust både Prica, Kovacs og i går TL-toppscorer Aarøy i omtrent hver eneste duell.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 07. Juni 2010, 12:42 »
Har faktisk litt troa på Yaw, om han bare kan legge fra seg de overdrevne holdingene han til tider holder på med, eller i alle fall lærer seg å skjule dem bedre.

Artig på Lerkendal i går. Iversen er helt utrolig god når han får mange samtidige bevegelser rundt seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 07. Juni 2010, 14:42 »
Basert på det lille jeg så av Brann-Aalesund i går, var det først og fremst gjestene som var vanvittig dårlige, mer enn Brann var spesielt gode. Veldig mye rom å løpe i for Branns offensive spillere. Når Brann får en halv fotballbane for seg selv, sier det seg selv at de kommer til å score mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 07. Juni 2010, 14:49 »
Taktikken til AaFK hadde jo vært perfekt dersom Branns spill hadde vært like planløst og like basert på poleballer til en løpende Huseklepp som det har vært hittil i år. Men Skarsfjord har heldigvis fått endret på det, og fra nå av tror jeg faktisk det blir vanskeligere og vanskeligere å demme opp for oss defensivt i løpet av sesongen. Vi rykker ikke ned. :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 07. Juni 2010, 17:14 »
At Brann blir bedre defansivt med Skarsfjord stemmer nok. Men veit ikkje heilt om det samme kan seiast om de offansive.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 07. Juni 2010, 17:30 »
Ja var herlig!
Chess hadde kjøpt 5000 billetter til kampen idag som de delte ut utenfor stadion kl 17.00 idag, så vi kom gratis inn :)
Er vel det som må til for å fylle Brann Stadion... ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #925 på: 07. Juni 2010, 18:07 »
Ja var herlig!
Er vel det som må til for å fylle Brann Stadion... ;)

Hehe. Det blir som å be oss om å minne dere på gangen dere ga billetter til 10-20 kroner da dere skulle motta gullet mot Start - og allikevel ikke fylte stadion. ;)

Men litt synd at jeg ikke fikk sett kampen i går. Etter hva jeg har hørt, så var det et helt annet Brann-lag som spilte i går enn som har spilt de siste ukene. Fint om noen sier ifra om de har highlights som kan sees i Kina - det meste er blokkert eller går for sakte. Selv sumo funker ikke her :(

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 07. Juni 2010, 19:05 »
Skaff deg VPN-klient, vet ikke om du klarer å få det om du ikke er student, men det hjelper deg i alle fall til å se Sumo i utlandet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 07. Juni 2010, 23:00 »
Brann var GODE, ihvertfall førsteomgangen som jeg så. Uanfaen sammesett om AaFK spilte særs svakt - de ble nok også sjokka over hvor tente og offensive Brann var - Jan Gunnar Solli hadde et jævla bra driv og imponerte meg veldig. Da jeg så formasjon og oppstilling tenkte jeg at dette kom til å bli en hard kamp for Brann, men både Vaagan Moen og Solli var imponerende på midtbanen. Til og med Bakke og Fakiri var gode, selv om Bakke måtte tidlig ut da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 08. Juni 2010, 02:16 »
Skaff deg VPN-klient, vet ikke om du klarer å få det om du ikke er student, men det hjelper deg i alle fall til å se Sumo i utlandet.

Sumo funker paa New Zealand i allefall, saa lenge nettet fungerer i allefall :)

Peter

• Gjest
« Svar #929 på: 11. Juni 2010, 15:37 »
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=10008601

Barca kommer og skal spille mot VIF i sommer! Den må jeg få med meg!