20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

slzh

• Flaskebærer
  • *
  • Karmøy
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #720 på: 07. Mai 2010, 07:26 »
Synd at Molde vant. Håper alt går til helvete med det laget! Heia Strømsgodset, Start, Aalesund og Tromsø. Håper alle andre lag mister alle spillerne sine og driter og drar! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

tror du glemte Viking inne i lag oppnevnelsen din??  ;D
Winners are not those who never fail, but those who never quit

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 07. Mai 2010, 09:11 »
Synd at Molde vant. Håper alt går til helvete med det laget! Heia Strømsgodset, Start, Aalesund og Tromsø. Håper alle andre lag mister alle spillerne sine og driter og drar! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Tydelig at du jobber i en barnehage.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #722 på: 07. Mai 2010, 12:30 »
Jeg LER RÅTT av deg boris....
Heia Molde!!!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 07. Mai 2010, 16:28 »
Tydelig at du jobber i en barnehage.

Du mener det ja? Fint det, med tanke på at jeg aldri har jobba i en barnehage. ;D

Og om du leser hele posten min en gang til så legger du kanskje merke til de 4564646 smileyene på slutten av posten. Grunnen til at jeg valgte å bruke så hinsides mange var for å gi uttykk av jeg ikke var så veldig seriøs. Håper alt ble klarere for både deg og Bjørni nå. Og om det ikke ble det beklager at jeg tulla litt. Var faktisk ikke meningen og såre verken deg eller Bjørni.

Koz og klemz!
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #724 på: 07. Mai 2010, 20:08 »
Jeg ble ikke såret. Jeg lo av posten din... Men men. Heia Molde!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 07. Mai 2010, 20:37 »
Det er fult mulig, men det virka som om du tok posten min veldig seriøst og ble superbutthurt.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 08. Mai 2010, 09:43 »
Jeg håper virkelig Glimt rykker opp igjen. Bruttern er for det første en trivel fyr og for det andre ser det ut som at ledelsen nå tenker litt langsiktig. Selv om Glimt gjorde det dårlig i fjor var det, til tross fra mas fra media, aldri snakk om å vurdere Brutterns stilling. Det sier seg selv at en liten klubb som glimt ikke ville vært i stand til å gjenta bedriften fra sesongen i forveien pga at Olsen måtte selges, Birkirs returtil Viking og en Berg som ikke spilte like godt som han gjorde i toppsesongen. I tillegg kom Martins skadeproblemer og måltørke. Å sparke Bruttern ville overhodet ikke løst noe. I slike situasjoner er det viktig å se ting i sammenheng, og det ser det ut som at Glimt har gjort. Tror Glimt vil rykke opp og faktisk gjøre det brukbart neste sesong. Regner med at de vil bruke denne perioden i 1. divisjon til å kjøre inn noen unggutter, akkurat som Molde. :)

Herlig med seier over Ålesund forøvrig. Straffa var forøvrig rett, bra sett av dommeren. Han bruker så vidt hånda til å få kontroll over ballen.
« Siste redigering: 08. Mai 2010, 09:45 av InspectorC »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 08. Mai 2010, 12:56 »
Er jo morsomt at du som Moille-mann liker Ingebrigtsen da :)
Men ja - er veldig fornøyd med at ledelsen i klubben vår har turt tenke langsiktig, både sportslig og økonomisk. I år er det budsjettert med overskudd uten spillersalg, og vi har kunnet si nei til flere bud på en spiller som Johan Lædre Bjørdal! Har faktisk et håp om at vi skal komme opp i TL og bli like mye undervurdert, og samtidig være like sugen på å prestere som sist! Men vi skulle helst hatt en supermann til helt fremst. Mitt håp er at Olsen råtner på benk i RBK og sendes hjem igjen :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 08. Mai 2010, 16:45 »
Blir utrolig rart å håpe på en KIL-seiere, men håper virkelig KIL tar VIF i dag. Håper på et par Adem Güven-mål, til tross for at jeg mista mye av respekten for han da han forlot Kamma til fordel for KIL.
Nei.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #729 på: 08. Mai 2010, 18:52 »
Blir utrolig rart å håpe på en KIL-seiere, men håper virkelig KIL tar VIF i dag. Håper på et par Adem Güven-mål, til tross for at jeg mista mye av respekten for han da han forlot Kamma til fordel for KIL.

Du tror ikke han ble bedt om å dra da?
Kamma har vel neppe råd til slike spillere i 2.div?
Regner med han hadde litt over gjennomsnittet i lønn der.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 08. Mai 2010, 19:13 »
Er fult mulig han ble bedt om å dra, men så vidt jeg husker ville han vel dra selv, noe som SELVFØLGELIG er forstålig da Kamme rykke ned til 2. divisjon (LØL!). Men poenget er at kun kjipinger forlater Kamma til fordel for Kongsvinger. Blir litt som å forlate Newcastle til fordel for Sunderland. Og når en av dine topp tre-spillere forlater laget ditt til fordel for laget du hater, så mister man fort litt respekt for spilleren. Men selvfølgelig, langt bedre med KIL enn VIF eller RBK. Kjipt uansett. Hadde sansen for han.

Ellers var det her en rimelig kjip kamp. Lite underholdende, og ekstremt kjipt med VIF-seier. Urgh!!!
Nei.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #731 på: 08. Mai 2010, 21:26 »
Du har kanskje et poeng, men han hadde nok ikke så mange valg, og mange utlendinger får aldri følelser for klubbene dem er i.
Leve av lønn i 2. div er vel heller ingen spøk.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 09. Mai 2010, 20:19 »
Arghh irreterande at RBK stelte poeng i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #733 på: 09. Mai 2010, 20:28 »
jadda!!! Hans-Åge Yndestad!!  ;D :D

Aafk taper, og RBK går seg fast i uavgjortresultater :D

HÆÆRRRLIG!

Nok en gang viser TIL at det er en sinnsyk lagmoral og stayerevne i laget! Stanger mot et tett Startlag i 92:46 før Hans-Åge Yndestad får flott treff med venstrefoten fra 17 meter.

Skulle kanskje stått 3-0 til pause, men laget gir aldri opp. Noe som betaler seg til slutt. Meget deilig seier. Nå har TIL scoret godt over 30% av målene sine i det siste kvarteret i kampene, noe som ofte har vært gjengs for medaljelagene i TL.

Flott med 7 av 9 poeng denne uka, og dermed 5 poengs luke ned til Rosenborg, og 6 poeng til Aafk. Synd det snart er fotballferie...
At Aafk roter vekk en 2-0 ledelse hjemme er svakt - noe jeg regner med spillerne vil få høre fra Rekdal - og selvsagt sterkt av Odd å komme tilbake sånn som de gjorde.

BTW: Nå fikk nettopp Eirik "sønn av satan" Bakke gult kort i kampen mot Stabæk - en mild takling til han og være, men likevel provoserende unødvendig kraftig. Det kunne faktisk stått 3-0 allerede etter 25 minutter i den kampen. Trener og Director of Football Steinar Nilsen får ikke mye arbeidsro fremover dersom Brann fortsetter i samme bane som til nå i sesongen...

Edit: og der satte Petter Vågan Moen inn 1-1.
« Siste redigering: 09. Mai 2010, 20:30 av Ulf »

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #734 på: 09. Mai 2010, 21:26 »
jadda!!! Hans-Åge Yndestad!!  ;D :D

Aafk taper, og RBK går seg fast i uavgjortresultater :D

HÆÆRRRLIG!

Nok en gang viser TIL at det er en sinnsyk lagmoral og stayerevne i laget! Stanger mot et tett Startlag i 92:46 før Hans-Åge Yndestad får flott treff med venstrefoten fra 17 meter.

Skulle kanskje stått 3-0 til pause, men laget gir aldri opp. Noe som betaler seg til slutt. Meget deilig seier. Nå har TIL scoret godt over 30% av målene sine i det siste kvarteret i kampene, noe som ofte har vært gjengs for medaljelagene i TL.

Flott med 7 av 9 poeng denne uka, og dermed 5 poengs luke ned til Rosenborg, og 6 poeng til Aafk. Synd det snart er fotballferie...
At Aafk roter vekk en 2-0 ledelse hjemme er svakt - noe jeg regner med spillerne vil få høre fra Rekdal - og selvsagt sterkt av Odd å komme tilbake sånn som de gjorde.

Edit: og der satte Petter Vågan Moen inn 1-1.

Pass dere, fugla kommer :)