20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #705 på: 05. Mai 2010, 15:48 »
Håper ihvertfall Annan fortsetter med grisespillet i dag. Hadde vært greit å få noen flere Stabæk-spillere på sykestua før vi møter dem til helgen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 05. Mai 2010, 15:50 »
Stabæk har vel nesten ikkje spelarar igjen. Fekk jo 3 nye skader i sist kamp og da mangla dei ein god del fra før.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 05. Mai 2010, 15:55 »
Kan aldri få for mange skader på lag som skal møte Brann.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 05. Mai 2010, 16:37 »
Sant nok det. Skader på motstanderlaget er jo som regel bra. Men for mange skader kan jo også føre til at Stabæk gambler med tvilsomme spillere som ex Nannskog og det trenger nødvendigvis ikkje vere gunstig for Brann.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 05. Mai 2010, 17:15 »
Å kalle Annan for en grisespiller er å ta litt vel hardt i. Spesielt når det kommer fra en Brann-supporter...

Men skal la den ligge inntil videre. Vet ikke nødvendigvis om jeg synes det er en kjempefordel at Stabæk har så mange mann ute. For da blir Rosenborg fort langt, langt, langt, langt, LAAAAAAAAAAAAANGT større favoritter enn godt er.

Uansett, med Prica og Demidov tilbake bør det være godt håp om å banke Stabæk, og ha startet sesongen nøyaktig likt med skjema fra i fjor. 10 kamper, fem seire, fem uavgjorte.
Da kan Haugesund og Hønefoss bare glede seg...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 05. Mai 2010, 17:59 »
Haugesund Stadion er utsolgt. Me gleder oss ja  :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 05. Mai 2010, 21:35 »
Håper ihvertfall Annan fortsetter med grisespillet i dag. Hadde vært greit å få noen flere Stabæk-spillere på sykestua før vi møter dem til helgen.

Annan er en ekstrem grisespiller. Få han vekk fra fotballen. Jeg kan ikke huske at han har skadet en eneste spiller og i dag fikk han ikke engang frispark i mot.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 05. Mai 2010, 23:02 »
Jeg skal komme med to enkle påstander. Hadde Glimt ikke solgt Trond Olsen (var selvfølgelig helt riktig gjort, redda klubben økonomisk), hadde vi havna trygt vekke fra nedrykksstreken. Hadde vi fått kjøpt Birkir Bjarnason - kunne vi antakeligvis gjentatt det vi gjorde sesongen før! Litt trist å tenke på - samtidig kan jeg være stolt av at vi havna i overskudd forrige sesong og faktisk gjorde noe få andre lag gjorde - og egentlig burde vært tvunget til!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 05. Mai 2010, 23:04 »
Er artig med TIL om dagen, det hadde vært artig hvis tabellen hadde endt med Tromsø på topp og Ålesund på andreplass.. det kommer jo aldri i helvette å skje, men det hadde vært fantastisk artig å skyve de kjepphøye bergenserne, trønderne og vålerenga slampene av trona:P (nå har vell egentlig ikke vålerenga og bergenserne vært der for ofte uansett, men media gir inntrykk av det:))

Om brann kan man vell bare si en ting. De er fantastik mye bedre en hva de klarer å vise, og det er ikke rart me den banen... Det var enorme groper i banen der ballen rett og slett stoppet opp. ved kornerflagget var det kjempe hull der ballen sikkert kunne forsvunnet. Du kan si mye stygt om kunstgress, men det finnes ingen kunstgressbaner som er værre en brann sinn stadion..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 06. Mai 2010, 00:20 »
Sånn som Brann stadion har sett ut hittil denne sesongen, så kan jeg nesten være enig. Men bare nesten. Kunstgresset på Alfheim er i mine øyne verre. Det er like kul umulig å spille fotball der, som på Brann og Ullevaal.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 06. Mai 2010, 10:49 »
Jeg skal komme med to enkle påstander. Hadde Glimt ikke solgt Trond Olsen (var selvfølgelig helt riktig gjort, redda klubben økonomisk), hadde vi havna trygt vekke fra nedrykksstreken. Hadde vi fått kjøpt Birkir Bjarnason - kunne vi antakeligvis gjentatt det vi gjorde sesongen før! Litt trist å tenke på - samtidig kan jeg være stolt av at vi havna i overskudd forrige sesong og faktisk gjorde noe få andre lag gjorde - og egentlig burde vært tvunget til!

Der er vi helt enige. Det jeg synes er så tragisk med hele situasjonen er at Glimt tapte såpass på å satse sunt, mens lag som Tromsø isteden kjørte på uten tanke på økonomi.

slzh

• Flaskebærer
  • *
  • Karmøy
    • Vis profil
« Svar #716 på: 06. Mai 2010, 11:44 »
Som Viking Horde så må eg sei det va utrulig spesielt og komme hjem med seieren i går, tross i at Haugesund spilte langt bedre i 2 omgang og overkjørte di kvite å blå. Men trass i alt så var det me som stakk av med seieren og kan endelig sei at me e storebror: brann,bryne,sandnes ulf og haugesund.... vestlandets storebror e å blir Viking FK !  ;)
Winners are not those who never fail, but those who never quit

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #717 på: 06. Mai 2010, 20:23 »
Fantastisk opphenting av LSK, forza fugla  ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #718 på: 06. Mai 2010, 21:49 »
For å tilfredstille deg Jokke så kan jeg jo si at jeg mener det var en SOLEKLAR straffe til Rushfeldt. Noe blant andre Rune Pedersen, Mini og ikke minst Hoftun er enig med meg i.

Nå skal jeg også drepe all diskusjon ved å si at TIL var ekstremt heldige i "fotballkampen" mot Brann hvor det nok burde vært dømt MINST 1 straffe,  kanskje 2.
Lag i flyt-sonen har flaks - noe TIL hadde i går.

Gleder meg over at MFK leder mot Aafk - og ser frem til å ta imot Ole-Martin Årst og makrellgutta fra Kristiansand på søndag.

Kan jo også fortelle at det vil bli lagt nytt dekke på Alfheim i VM pausen. Samtidig vil en etterlengtet storskjerm bli satt i drift. Så det sannsynlige toppoppgjøret mot Aafk 4.juli vil bli spilt på samme type kunstgress som på Color Line, Fornebu og Aspmyra m.fl.

Blir moro når Gutan endelig kan spille skikkelig fotball på et skikkelig underlag :)

Heia Molde :)

Er fortsatt oppgitt over dommerstanden i Norge, som runde etter runde gjør ekstreme feil.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 06. Mai 2010, 22:11 »
Synd at Molde vant. Håper alt går til helvete med det laget! Heia Strømsgodset, Start, Aalesund og Tromsø. Håper alle andre lag mister alle spillerne sine og driter og drar! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Nei.