20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #510 på: 11. April 2010, 20:26 »
Dette er en tid der jeg seriøst vurdere å gå fra å være Start sympatisør til å bli Start fan
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 11. April 2010, 20:49 »
Morsomt å være Brann-fan om dagen, når laget blir pisset på av kokoslag uke etter uke. Rykker ned i år, gitt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 11. April 2010, 21:35 »
Nesten så jeg håper på medalje nå :D :D :D
Start rundspiller jo de antatte topplagene uke etter uke :D Gleder meg til vi skal møte møkkalagene

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #513 på: 11. April 2010, 22:16 »
Tror nok det skjer noe i Brann allerede kommende uke, kan jo ikke ha 2-3 timers oppvaskmøte etter hvert hjemmetap. Men hvem må forlate Bruun Hansen eller Stein(hard) Nilsen? Tror nok en av de blir arbeidsledig i nærmeste fremtid. Jeg så ikke kampen i dag, men jeg gleder meg til Davy's dom i kveldens fotballXtra: Magasinet :)

Flott seier for TIL også i dag, samt at Aafk, Start og Godset fortsetter å overraske. Spesielt Aafk og Start er en stor overraskelse i mine øyne.
At pensjonistene fortsetter å score jevnt og trutt i TL er moro. Årst imponerer meg stort for tiden.  Og Kong Sigurd er nå "bare" 9 mål bak scoringsrekorden til Brattbakk.
Blir en spennende uke med kamper igjen allerede onsdag :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 11. April 2010, 23:02 »
Tror nok det skjer noe i Brann allerede kommende uke, kan jo ikke ha 2-3 timers oppvaskmøte etter hvert hjemmetap. Men hvem må forlate Bruun Hansen eller Stein(hard) Nilsen? Tror nok en av de blir arbeidsledig i nærmeste fremtid. Jeg så ikke kampen i dag, men jeg gleder meg til Davy's dom i kveldens fotballXtra: Magasinet :)

Det er nok bred enighet blant supporterne om at det er styret og den øverste ledelsen som er ansvarlige for hvordan Brann har rotet bort forspranget vi fikk da vi ble seriemestere. Om det er noen hoder som skal rulle vil jeg nesten tro de har såpass selvinnsikt og ære at de starter med seg selv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 11. April 2010, 23:45 »

Det er nok bred enighet blant supporterne om at det er styret og den øverste ledelsen som er ansvarlige for hvordan Brann har rotet bort forspranget vi fikk da vi ble seriemestere. Om det er noen hoder som skal rulle vil jeg nesten tro de har såpass selvinnsikt og ære at de starter med seg selv.

Er vel strengt tatt ikke mange styrer og ledelser i fotballklubber som har såpass med selvinnsikt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 11. April 2010, 23:52 »
Nei, de består vel stort sett av arrogante tidligere fotballspillere, som selvfølgelig vet hvordan alt bør gjøres. Og Brann er ikke noe unntak der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 11. April 2010, 23:53 »
Det kan vel forøvrig sies utenfor fotballen også da - selv om det er en veldig annen debatt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 12. April 2010, 00:01 »
Men det er nok lettere å kaste styrer i aksjeselskaper enn i idrettsklubber (hvis jeg forstod deg riktig). 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 12. April 2010, 00:04 »
Jada. Du har rett der.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #520 på: 12. April 2010, 00:26 »
Frustrerende å sitte og se på kampen i dag. I første omgang føler jeg at vi henger greit med, bortsett fra at Start får lov til å score nesten hver gang de er over midten. Andre omgang er såpass dårlig at det ikke er noe vits å skrive om det engang. Fortjent at Start vinner til slutt, ingeting å si på det. :(

Klar for at Davy tar over som Brann-trener. Også litt kjipt at Bolanos skal kødde det til med en litt ufin gest på slutten der, uten at jeg lar meg irritere så mye over det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #521 på: 12. April 2010, 07:56 »
Hva tror dere om dagens kamp? Jeg tror faktisk Vålerenga går seirende ut av den kampen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 12. April 2010, 08:49 »

Klar for at Davy tar over som Brann-trener. Også litt kjipt at Bolanos skal kødde det til med en litt ufin gest på slutten der, uten at jeg lar meg irritere så mye over det.

Hehe, ja enig i den. Men det var jo maks 2 sek vi tjente på det. Vikestøl begynte jo å le etterpå. Uansett er ikke den situasjonen utslagsgivende for at dere slipper inn 4(!) mål da...

Kleiven>Ciljan :D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 12. April 2010, 12:09 »
Ciljan har blitt middelmådig på tippeliganivå han, har rett og slett stagnert.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #524 på: 12. April 2010, 12:19 »
Jeg er redd Molde kommer til å tape i dag, mest fordi vi er så forbanna nonchalante i forsvar, men også fordi vi mangler Pape og Thioune. Rindarøy er nok tilbake, så da håper jeg han går på høyre for å stoppe Shelton. de er vel omtrent like raske tror jeg. Det er iallfall ikke veldig mye om å gjøre.

Hvis Molde kommer rundt på kantene, kan gjerne Biby Fall starte scoringsshowet for min del :-)