20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastletur: 17 feb Coventry(H) 20 feb Preston (H)  (Lest 22999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastletur: 17 feb Coventry(H) 20 feb Preston (H)
« Svar #60 på: 11. Jan. 2010, 22:33 »
Som offisiell supportergruppe under NUFC så har du som medlem av TAN mulighet til å bestille billetter inntil 10 uker i forveien. Om duvil bestille 4 billetter så skal det kunne ordnes.

Er dette fortsatt ei mulegheit?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 12. Jan. 2010, 10:28 »
Fortsatt mulighet til aa benytte seg av et. Naa har tiden flydd og Newcastle har staatt stille pga snoe saa billetter er tilgjengelig for de som er medlemmer av 12th man. For de som IKKE er medlemmer av 12th man men medlem av TAN kan bestille billett gjennom meg.

Betaling skjer til min norske bankkonto (har desverre ikke raad til aa kreditere saa mange billetter etter jula) og jeg ordner billetter. De som har sendt meg mail ang. dette faar svar i loepet av kvelden.

Beklager igjen at det har strekt ut i tid.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 12. Jan. 2010, 16:08 »
Vil gjerne bestille via deg Radar, men vet ikke helt hvor det er best å sitte. Vil ha mye liv og sitte ganske nærme banen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Jan. 2010, 20:20 »
Send meg PM med hvor mange billetter du ønsker så kan jeg finne billetter et sted der det er liv om du ønsker det

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 13. Jan. 2010, 18:27 »
Da er billettbestillingen sendt så håper jeg at det kommer penger på kontoen så jeg får betalt ettersom jeg har kjøpt billetter for nesten 10.000,- kroner  :D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 13. Jan. 2010, 21:35 »
jeg har gjort opp for mine 4 8) tror jeg overførte litt bonus til detg også i farta... var trøtt igår ;D

tips, men ikke 15% tips
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 13. Jan. 2010, 21:38 »
Har ikkje fått noko pm frå deg anngåande dei eg til 17.mars Radar. Så kan eg få overført pengar til deg så fort som mogleg. (eller må eg vente enndå lengre før det er i boks?)

Kampen 17.mars er ennå ikke helt klar men den bestiller jeg på mitt medlemsskap så billett skal du få. Gir lyd når billetter er på salg. Bare å si fra hvor du vil sitte så ordner jeg det

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Jan. 2010, 22:33 »
Da er billettbestillingen sendt så håper jeg at det kommer penger på kontoen så jeg får betalt ettersom jeg har kjøpt billetter for nesten 10.000,- kroner  :D

Penger ble overført istad! :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 20. Jan. 2010, 23:59 »
Har billetter i boks. Har ikke fått sjekket om alle har betalt siden nettanken har konket litt men kommer inn ila helgen. Det verste som skjer er at NUFC nekter betaling og ingen får billetter  :o

Litt spredt på stadion siden vi var litt treg og jeg ikke fikk bestilt billetter før etter at medlemssalget begynte.

Da ser jeg fram til å møte alle på onsdag før avspark. Kommer med mer info på denne tråden om felles møtested på onsdagen og program for fredag/lørdag. Mobilnummer (SMS siden jeg ikke har dekning på dagtid) om dere skulle ha spørsmål :

+44 sjusju seksseks nien åttefire sjuseks  eller +47 nitre toto seksseks fireto

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 21. Jan. 2010, 09:13 »
Planen var å reise over å se disse kampene, men både SAS og Widerøes sine direkteruter var fulle!

Noen andre flyselskap som flyr fra Stavanger? Er ikke så keen på å reise til Gardemoen liksom.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 21. Jan. 2010, 09:41 »
Kan reise fra Bergen også, så om noen har peiling på direkteruter derfra - så rop ut  :)

Snakket nettopp med SAS på telefon, og kundebehandleren der anbefalte å reise til London, for så å ta tog eller buss til Newcastle. Noen som har erfaringer med dette?

Har blinket oss ut Preston-kampen, og er jævlig kjipt å bli stoppet av flyrutene!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #71 på: 21. Jan. 2010, 09:47 »
Eastern Airways flyr fra Stavanger og Bergen. Tror det er ganske dyrt å fly med de. Er nok mye billigere for deg å dra via Torp/Gardermoen. Hvis du vil vite hvordan det er å ta buss fra London, så kan du lese mitt reisebrev fra Magzine nr. 3 :P

Godsanger?

Twitter: @BjerreP

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 21. Jan. 2010, 10:27 »
Kan reise fra Bergen også, så om noen har peiling på direkteruter derfra - så rop ut  :)

Snakket nettopp med SAS på telefon, og kundebehandleren der anbefalte å reise til London, for så å ta tog eller buss til Newcastle. Noen som har erfaringer med dette?

Har blinket oss ut Preston-kampen, og er jævlig kjipt å bli stoppet av flyrutene!

Vi skal iallefall ta fly til London, og fly derfra opp til Newcastle. Det var ikke dyrt iallefall, og tar vesentlig kortere tid enn tog og buss. Det var på Tirsdag da, vet ikke hvordan rutene er på dine dager.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 22. Jan. 2010, 11:59 »
Siden saa mange kommer over til denne kampen saa har jeg planlagt foelgende :
- Stadiontur paa fredagen. (Gratis for TAN-medlemmer)
- Pubtreff paa fredag ettermiddag paa stampuben til Spillerne+Shearer mm. Jeg har sendt forespoersel om noen av spillerne kan stikke innom aa si hei siden det er i nabolaget deres men kan ikke garantere dette. Shearer har vaert pa puben hver fredag siden midten av desember saa et glimt av han er mulig. Men igjen : ingen lovnad.

Dersom dere har andre oensker saa fyr loes. Guiding? Turer i omraadet? Et sted aa spise sammen paa torsdag? Send meg en mail eller PM om du har spoersmaal eller forslag.

morten145

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #74 på: 22. Jan. 2010, 13:29 »
Hei hei folkens!

jeg skulle endelig bestille meg hotell siden det var det eneste jeg manglet...

prøvde å bestille på premier inn central, men det var det vist fullt?

så har dere noen andre hotell forslag jeg kan booke inn på?