20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Watford (05.desember 16:00)  (Lest 32482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Watford (05.desember 16:00)
« Svar #165 på: 05. Des. 2009, 17:55 »
HAha ingenting er bedre for meg ikveld :P Sorry gutter, men jeg heiv 1000kr på West brom og newcastle :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 05. Des. 2009, 17:55 »
Hahahaha! Pancrate, WHAT A START!  ;D  ;D  ;D

Så signaturen din, Go Asker!!! men vålerenga synes jeg ikke noe særlig om, stabæk som gjelder!

Neh,, den første kampen jeg noen gang så i fotball var en VIF kamp.. så da ble det laget mitt. Asker er det lokale laget, så det er naturlig å holde med dem :)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 05. Des. 2009, 17:56 »
Derby - WBA 2-2
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 05. Des. 2009, 17:56 »
Herlig med 3 poeng i dag! :)
Vi er det eneste laget som ikke har tapt hjemme i år. Fantastisk!  ;D

Derby med et mål til? :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 05. Des. 2009, 17:56 »
Fantastisk seier idag, Utrolig deilig å vinne med en mann mindre, dette skal feires!!!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 05. Des. 2009, 17:56 »
HAha ingenting er bedre for meg ikveld :P Sorry gutter, men jeg heiv 1000kr på West brom og newcastle :P
Lol

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 05. Des. 2009, 17:57 »

Synd for deg. Derby scoret nettopp.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 05. Des. 2009, 17:57 »
Der kjente jeg at jeg dreit i hvordan det gikk med å beregne feilestimatet ved Simpsons metode, når jeg hørte den scoringa over radioen! Herre jeg gleder meg til å se det målet!

Rekker er noe drit^^

Digg med seier idag.

God kveld folkens.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 05. Des. 2009, 17:58 »
haha FAEN.. men 300kr i pluss me tanke på HC på newcastle 500kroner aleina.. Men blei litt mindre en jeg håpte på ja :S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 05. Des. 2009, 17:58 »
Hahahaha! Pancrate, WHAT A START!  ;D  ;D  ;D

Så signaturen din, Go Asker!!! men vålerenga synes jeg ikke noe særlig om, stabæk som gjelder!

Neh,, den første kampen jeg noen gang så i fotball var en VIF kamp.. så da ble det laget mitt. Asker er det lokale laget, så det er naturlig å holde med dem :)
Hehe forståelig nok, stabæk var det første laget jeg var på  kamp med, og siden har det vært de, Asker er jo også det lokale laget for meg, så da må man jo holde med de!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 05. Des. 2009, 17:59 »
Herle! ;) PERFEKT

Enormt imponert øve det vi presterar for tida. Av laget og CH. Ser jo ut til at dene Pancrate kan verta ei viktig brikka resten av sesongen.
Artig at WBA og lag bak avgir poeng, men CH har innprenta ei haldning der vi sjølv avgjer om vi skal rett opp att eller ikkje. Og slik det ser ut so er vi på god veg.
Verte bestilla tur 17-22 feb, to heimekampar! ;D Viss eg ikkje får oppleva min første seier live då, so veit eg ikkje kva eg gjer :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 05. Des. 2009, 18:01 »

Litt surt? :P

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 05. Des. 2009, 18:03 »
Meget... men som eg seie 500 aleina på nufc HC gir meg 300 i pluss ;)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 05. Des. 2009, 18:21 »
Verte bestilla tur 17-22 feb, to heimekampar! ;D

Då er vi to!

--
Herleg siger igjen. Har det nokon gong vore betre å halde med United? Eg fekk med meg siste del av den første Keegan-epoka og den fantastiske Robson-perioden, men eg har aldri vore så generelt lukkeleg på vegne av laget som eg har vore denne sesongen.

PL er for sjarmlause idiotar!

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 05. Des. 2009, 18:31 »
Verte bestilla tur 17-22 feb, to heimekampar! ;D

Då er vi to!

--
Herleg siger igjen. Har det nokon gong vore betre å halde med United? Eg fekk med meg siste del av den første Keegan-epoka og den fantastiske Robson-perioden, men eg har aldri vore så generelt lukkeleg på vegne av laget som eg har vore denne sesongen.

PL er for sjarmlause idiotar!

Eg vurdere og tur ned da. Kor dokker reise me, korsn reise dokker, og katti/korsn ordne dokker billetta?