20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Watford (05.desember 16:00)  (Lest 32473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle United - Watford (05.desember 16:00)
« på: 28. Nov. 2009, 20:59 »

Arena: St.James Park
Dato: 05.desember 16:00

TV-Kanal: Ingen
Norsk supporterside: Ingen
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Watford_FC

Trykk her for oppdatert tabell.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Watford (05.desember 16:00)
« Svar #1 på: 29. Nov. 2009, 00:58 »
Easy as pie...

Håper Ranger får hull på byllen snart!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Des. 2009, 02:26 »
Håper den gode trenden fortsetter og vi ordner et realt førjuls mos...4-0
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Des. 2009, 12:47 »
Seier 3-0

Har vi noe så sjeldent som et luksusproblem på topp, nå med Shola tilbake?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Des. 2009, 16:08 »
At Shola går inn i startoppstillingen er for meg helt usannsynlig. Løven mener eg bør vere selvskreven, men the three big guys får kjempe om den siste plassen. Tror på storseier her. Helt sikker på at gutta ikke tar foten av pedalen i andre omgang  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Des. 2009, 17:39 »
Er livredd for at Shola er tilbake til sitt vanlige nivå når han kjem tilbake. Er i såfall ikkje første gang han har imponert i sesongstarten for så å bli skada og suge hest når han kjem tilbake.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Des. 2009, 17:52 »
Til Sholas forsvar, mener jeg vi burde være litt tålmodig med han. Ikke nødvendigvis få spille 6x90 min uten å få til noe, men mannen har vært ute en god stund nå. Må nok hvertfall et par-tre kamper til for å få Sholadinho back on track.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Des. 2009, 18:25 »
Hadde kanskje vært lurt å la han få 10 minutter ut på banen. Han burde også få matchtrening på reservelaget, noe jeg regner med at han gjør. Han kommer vel til å spille 2-3 kamper der.

Vi må helt kart være forsiktige med å passe på at han ikke sliter seg helt ut og får små skader, eller eventuelt får tilbakeslag fra skaden. Vi er ALDRI heldige med skader.

Syns Løvenkrands og Carroll skal starte. Jeg driter i om Harewood scorte 2 mål forrige kamp, der fikk han jævlig gode inlegg som han bare kunne styre inn med hodet. Gutten eier ikke innsats!

Syns også Ranger burde få match trening, men ser Løven og Carroll som et bedre alternativ.

Mitt Lag:

Harper/Krul

R.Taylor                   Coloccini                          S.Taylor                  José Enriqué

Guthrie                                           Smith                                               Jonás

Nolan

Carroll                          Løvenkrands

Krul i mål, hvis Harpers skade fra forrige kamp gjør Harper utilgjengelig.
« Siste redigering: 01. Des. 2009, 18:28 av ErikLi »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Des. 2009, 20:56 »
Hadde kanskje vært lurt å la han få 10 minutter ut på banen. Han burde også få matchtrening på reservelaget, noe jeg regner med at han gjør. Han kommer vel til å spille 2-3 kamper der.

Vi må helt kart være forsiktige med å passe på at han ikke sliter seg helt ut og får små skader, eller eventuelt får tilbakeslag fra skaden. Vi er ALDRI heldige med skader.

Syns Løvenkrands og Carroll skal starte. Jeg driter i om Harewood scorte 2 mål forrige kamp, der fikk han jævlig gode inlegg som han bare kunne styre inn med hodet. Gutten eier ikke innsats!

Syns også Ranger burde få match trening, men ser Løven og Carroll som et bedre alternativ.

Mitt Lag:

Harper/Krul

R.Taylor                   Coloccini                          S.Taylor                  José Enriqué

Guthrie                                           Smith                                               Jonás

Nolan

Harewood fikk to veldig gode innlegg, ja. Forskjellen på han og Ranger som kan kan vere aktuell å sammenligne med etter forrige kamp, er at Harewood setter dei. Carroll er dog nok bedre forran mål enn Ranger, men eg mener Harewood og Løven på topp, er det som lukter mest mål av også. Løven mener eg bør vere mest selvskreven av alle spissene våre, siden det blir alt for stasjonert uansett hvilken av dei andre sammensetningane vi velger.

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Des. 2009, 22:43 »
Gleder meg vilt til å reise ned å se denne kampen med tanke på hjemmeformen Newcastle er i for øyeblikket! ;D

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Des. 2009, 23:14 »

Mitt Lag:

Harper/Krul

Nolan

Harewood fikk to veldig gode innlegg, ja. Forskjellen på han og Ranger som kan kan vere aktuell å sammenligne med etter forrige kamp, er at Harewood setter dei. Carroll er dog nok bedre forran mål enn Ranger, men eg mener Harewood og Løven på topp, er det som lukter mest mål av også. Løven mener eg bør vere mest selvskreven av alle spissene våre, siden det blir alt for stasjonert uansett hvilken av dei andre sammensetningane vi velger.

Jeg syns Carroll er en bedre fotballspiller. Han er ung, og absolutt verdt å satse på. Harewood stikker etter all sannsynlighet tilbake til Hammers i Jaunuar. Carroll er vår egen, og han trenger matching på dette nivået og trene seg opp for å bli en PL spiller.

Jeg syns Harewood er bedre enn Ranger, men Ranger er ung og lovende, og som Carroll er han vårt eget talent. Jeg sa bare at jeg gjerne skulle sett han spille litt mer. Som du sier er han ingen målgarantist, det kan man trygt si. Han trenger mye matching, og spille på seg erfaring og selvtillit.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Des. 2009, 13:39 »
Enig. Men Haren returnerer evt. tilbake til the mighty villans, og ikkje Hammers ;)
Venter i spenning...

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Des. 2009, 13:54 »
ooops :P
Han spilte der før hvertfall.

gaute76

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Des. 2009, 17:43 »
Watford lever fra hånd til munn for tiden
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/w/watford/8387626.stm

Anyway, Det lukter seier av denne kampen med Løven og Nolan som banker inn et hver  :)

Skal gjøre mitt for å heie fram the lads ifra Milburn stand i helgen  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Des. 2009, 18:06 »
Hmm. Begynner Elton å bli gjerrig med pengene, ettersom han ikke ser ut til å spandere noe på favorittklubben? Tenker han trår til hvis det står om livet.
Neida, ser ut til at han skal holde konsert der neste år, for å gi dem noen ekstra slanter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon