20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Medlemstur til Newcastle  (Lest 9355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Medlemstur til Newcastle
« Svar #30 på: 04. Feb. 2010, 19:37 »
Var ikke negativt ment, for all del. Veldig bra at dere tar initiativ til dette. Men feks Blackburn supporterklubb ( http://brscn.com/turer.asp ) arrangerer noen sykt bra turer. Jeg skulle vært med en kompis engang, men måtte kansellere i siste liten. Da var det vel ca 30 stk som hadde meldt seg på, med PL kamp på lørdagen og CCC kamp på søndagen, og de hadde fått en meget bra pris på hotellet siden de var så mange. Turen gikk fra Torp, og de som ikke kunne dra derfra kunne velge bort flybiletten om jeg husker rett. Kan ikke skjønne hvordan de kan ha 250 000 i garanti. Er jo så å si en guttegjeng som reiser på tur? Vet at også Nottingham fansen arrangerer slike turer, og andre lag nedover i divisjonene. Hva med å forhøre seg litt rundt?
« Siste redigering: 04. Feb. 2010, 20:48 av Daniel »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 04. Feb. 2010, 20:09 »
Var ikke negativt ment, for all del. Veldig bra at dere tar initiativ til dette. Men feks Blackburn supporterklubb ( http://brscn.com/turer.asp ) arrangerer noen sykt bra turer. Jeg skulle vært med en kompis engang, men måtte kansellere i siste liten. Da var det vel ca 30 stk som hadde meldt seg på, med PL kamp på lørdagen og CCC kamp på søndagen, og de hadde fått en meget bra pris på hotellet siden de var så mange. Turen gikk fra Torp, og de som ikke kunne dra derfra kunne velge bort flybiletten om jeg husker rett. Kan ikke skjønne hvordan de kan ha 250 000 i garanti. Er jo så å si en guttegjeng som reiser på tur? Vet at også Nottingham fansen arrangerer slike turer, og andre lag nedover i divisjonene. Hva med å forhøre seg litt rundt?

Enig med Andy her. Hvor har du lest at det må være 250 000 i garanti. Dessuten får vi en mye større effekt av turen om vi drar samlet. Vi får satt en større farge på byen, og får et mye mere sosialt samvær om vi drar sammen

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. Feb. 2010, 21:11 »
Reisegarantifondet krever økonomisk garanti for å få lov til å drive med pakkereiser i Norge. Sjekket litt rundt før sesongen og slo fra meg det å arrangere full pakke. Det er derfor mange selskaper nå tilbyr kun hotell og billett for det stilles ingen økonomiske krav til slik virksomhet.

Har mange erfaringer som vi skal ta med til neste sesong. Nå må jeg forsvare meg litt med at vi er i første sesong med TAN formelt stiftet så vi er litt på hæla ennå med alt som skjer rundt en supporterklubb. Turen til neste sesong vil komme tidlig i sesongen. Det vil bli et tilbud om hotell+billett eller bare billett (for medlemmer) Et tillegg i pris for å ordne billetter for ikke-medlemmer. Opplegget rundt vil bli snekret tidligere. blant annet så kom jeg ikke i kontakt med Shearers personlige assistent før på tirsdag så hvorvidt han har tid i kalenderen sin denne sesongen....  ;) 

Håper at det kommer mange tilbakemeldinger på fellesmøtet vi skal ha. Både med opplegg rundt turen, TAN generelt og forslag til endringer mottas med takk. Selv om det ble noe kort varsel så håper jeg at vi får en bra uke her i Newcastle. 

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Feb. 2010, 13:50 »
Dette høres veldig bra ut Radar! Vi er en kameratgjeng på 4 stk, derav 2 av oss er medlem av TAN som skal over på de kampene.. Vi blir gjerne med på opplegget :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Feb. 2010, 15:35 »
Er det noen av dere som skal over som har lyst til å gjøre meg en tjeneste?
Jeg ser det er mange gode tilbud i Newcastleshoppen på alt av addidas, derfor lurte jeg på om noen som bor i Oslo-Drammen området haddde lyst til å kjøpe en treningsgenser for meg av denne typen (https://shop.nufc.co.uk/cgi-bin/live/ecommerce.pl?site=theclubshop_nufc&state=item&dept_id=05&sub_dept_id=10&product_id=190061) i strl. xl

Jeg kan desverre ikke bli med på turen selv, ettersom at jeg skal til Berlin til uka.
Om noen kunne tenke seg å gjøre dette for meg, kan de sende meg en mld. på 90892726, eller mail til kristian_tveit@hotmail.com, så kan vi finne ut hvordan vi gjør med betaling osv.

Jeg blir veldig glad om noen kunne tenke seg dette :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Juli 2010, 10:01 »
Tar opp denne tråden igjen :

- Venter FORTSATT på svar fra klubben ang. prioritert kjøp av billetter for neste sesong. Begynner å bli luta lei den useriøse drifta ovenfor fangrupper som de skal ha fordeler for. Arroganse? Latskap? Ukompetent personell? Gudene må vite.

Uansett: Noen forslag til medlemstur for neste sesong? Primært etter jul (pga planlegging) men kamper før jul kan også være et alternativ. Gjerne en uke med potensielt 2 kamper slik vi gjorde i februar i år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 05. Juli 2010, 16:43 »
Har vanskeligheter med å se to hjemmekamper på en uke på terminlisten. Det beste alternativet slik jeg ser det, hvis man på død og liv skal ha to kamper, må være en tur til London og Craven Cottage samt hjemmekamp mot Arsenal i starten av februar. Men det lar seg kanskje vanskelig organisere.

Alternativet da er vel kanskje Bolton hjemme 26. februar og Everton 5. mars. Men da snakker vi lørdag og lørdag. Vanskelig å samle folk i Newcastle så lenge. Dessuten er vel heller ikke kampene de mest tiltrekkende for folk flest.

Med mindre det skulle komme store endringer på terminlisten underveis, og vi plutselig skulle få to hjemmekamper på en uke på nyåret, så ser det vanskelig ut å få til samme opplegg som i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #37 på: 05. Juli 2010, 17:36 »
Er to hjemmekamper i løpet av den første (?) uka i november. Etter Mackems-kampen.
Det er de eneste som er satt opp.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒