20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Medlemstur til Newcastle  (Lest 9353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Medlemstur til Newcastle
« Svar #15 på: 13. Des. 2009, 19:13 »
Kan sikkert ordne et lite mini-treff med noe arrangert men en fellestur nærmere sommeren med litt finere vær, utepils og alt det ekstra byen kan tilby når dagene blir lengre anbefales. Nottinghamkampen ser ut til å være det beste alternativet.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Des. 2009, 16:50 »
Nottingham-kampen hadde vært helt nydelig. Skal over første gangen til den, så supportertreff og omvisning hadde jeg ikke klaget på =D

mannrmaa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Des. 2009, 00:44 »
Jeg er lett med på Nottm-kampen!
Har enda til gode å besøkte Newcastle og St. James Park, det er en stor drøm. Om vi tillegg får dratt som en supportergruppe overgår det alt annet  :)
Student i Newcastle

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #18 på: 15. Jan. 2010, 18:06 »
Er dere kommet noe lenger i planleggingen av en medlemstur? Forest-kampen er i hvert fall blitt flyttet til mandag 29. mars pga at den skal sendes på Sky. Er kanskje uaktuelt for noen da, men for meg passer det fint pga påskeferie. Jeg og en, kanskje to, kompiser skal i hvert fall over. Reiser med Ryan Air til Edinburgh.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Jan. 2010, 11:54 »
Pga at kampen mellom NUFC og Forest er flyttet saa blir det ikke medlemstreff under den kampen. Beklager for de som har planlagt reisen som medlemstreff. Jeg kan likevel vaere behjelpelig med billetter til kampen selv om det er stor sjanse at jeg reiser til Norge ifm paasken.

Medlemstreffet vil da foregaa den siste uken i februar hvor Newcastle spiller mot Coventry og Preston samme uken. Program foelger saa snart alt er klart. Noe er avhengig om jeg jeg faar fri fra jobb eller ikke.

Igjen saa beklager vi dette og planlegging av neste aars medlemstreff vil foregaa lengre tid i forveien slik at vi faar et skikkelig program paa plass.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Feb. 2010, 00:32 »
http://www.gunnberg.net/nufc/Medlemstur.pdf

Beklager dårlig og sen planlegging. Lover bedre planlegging til neste sesong med lang varslingstid.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Feb. 2010, 00:38 »
Får beskjed om at jeg ikke finner filen når jeg skal åpne den.

Edit: Fungerer nå. Skulle gjerne vært med, men er bortreist den uken. Med bedre planlegging som dere lover gleder jeg meg til neste mulighet.
« Siste redigering: 04. Feb. 2010, 00:52 av Ipt »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Feb. 2010, 13:04 »
Helt umulig for meg med så kort frist, i tillegg at det er i midtuke. Syns også man kunne fått en pakkepris som inkluderer hotell og flybilett, slik alle andre supporterklubber har.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Feb. 2010, 15:29 »
Ikke helt umulig for mg...mn skulle jo hatt ein "pakketur" ...at alle fikset samme hotell/fly sånn vi kunne holdt sammen...Jeg har INGEN kompisser så heier me newcastle så jeg gidder ikke å reise hvis jeg må være helt alle,en sjikkelig taper liksom :P pluss eg SUGE max i engelsk!!så hadde vert greit me litt "backup" fra noen som jeg "var sammen" med...hehe
Joey Barton 7

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Feb. 2010, 16:19 »
Nå er ikke jeg medlemm i klubben enda, så jeg kan vell ikke bli med. Men til neste gang, for da skal jeg bli med i klubben og på turen burde det fikses pakketur med hotell og fly.

2 Så bør turen legges til ei helg, slik at flest mulig kan delta. Kan bli vanskelig med skole og jobb for mange

Eldar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Feb. 2010, 16:40 »
æsj... den turen kom alt for brått på ja, skal også på skitur den helga der :( ellers hadde ej blitt med :)

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Feb. 2010, 16:43 »
Er i Malaga den uken, og skal spille konsert den helgen, så blir nok for kort varsel =(

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Feb. 2010, 17:31 »
Sitat
Fredag 19.februar :
- Stadiontur kl 11. Oppmøte i kafeen i 2.etg i Milbourne reception
(Glassburet i tunellen under stadion)
- Fellesmøte med konkurranse på the Diamond Pub i Ponteland klokken
16. Kjent for å være stampub'en til Alan Shearer og andre aktive og exfotballspillere.
Felles avreise fra Newcastle etter stadiotur.
- Konkurranse med premiering.

Hvor lett er det å komme seg til Ponteland a? Tror nok ikke jeg kommer til å dra dit så tidlig som kl. 12 el 13, når vi skal møtes kl.16.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Feb. 2010, 18:19 »
Først må jeg takke radar for et godt opplegg og hjelp med billitter. Ja, det hadde vært en fordel om det kom ut tidligere og at det var pakkereise som noen av de andre supporterklubbene har, men vi skal huske på at supporterklubben forstatt er veldig ung og det er første gang noensinne at det kommer opp et slikt tilbud.

Personlig har jeg som kjent dessverre bare mulgihet til å se kampen mot Preston så regner med at jeg og han jeg reiser med bare har mulighet til å være med på opplegget på lørdag...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #29 på: 04. Feb. 2010, 18:58 »
Forstår ikke helt hvorfor folk er så hypp på pakketurer. For det første må man vel være medlem av bankgarantifondet og stille 250.000 i garanti for å tilby slike reiser, og for det andre så bor TAN-medlemmene så spredt at et "fellesfly" i Oslo bare vil gagne en liten del av fansen.

Jeg er imidlertid enig i at alle burde ha blitt forsøkt innlosjert på samme hotell. Det skal vi fikse til neste gang.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!