20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 108340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #615 på: 16. Mai 2012, 21:20 »
Ingen overaskelse. Synes både Vorm og Krul er bedre enn Stekelenburg!

Basert på hva??

Stekelenburg er en veldig god og komplett keeper. Har mesterskapserfaring og er uten tvil Nederlands førstevalg. Har hatt noen uheldige opptredener i Italia denne sesongen, men er nok ikke særlig truet til tross for at Krul og Vorm har vært gode denne sesongen. Krul er vel dessuten tredjevalget, selv om jeg mener han er betydelig bedre enn Vorm som kun er en shot-stopper.

Ene og alene basert på årets prestasjoner i Serie A. Jeg synes både Vorm og Krul har prestert bedre hele sesongen sett under ett. Men jeg tipper de går for et safe valg i Stekelenburg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 17. Mai 2012, 10:51 »
Hvilke spillere pleier/kommer til å starte på stopperplass for Fankrike?
Er Debuchy garantert høyrebacken etter skaden til Sagna?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 17. Mai 2012, 12:25 »
Enig med Andy! Jeg prøver så hardt jeg kan å rive av meg Newcastle-brillene, og likevel mener jeg at Krul burde stått for Nederland i EM.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 18. Mai 2012, 11:00 »
Jack Butland har jeg faktisk aldri hørt om!
Måtte google han jeg også. 24 kamper for Cheltenham i League One! Keeperproblem anyone?

Er Birmingham-spiller da. Dere spiller vel FM gutta? ;)

Vet da det, men han har jo ikke én kamp for Birmingham..   ::p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 18. Mai 2012, 23:05 »
According to Hodgson, he saw Alex Chamberlain play well against Pirlo and Ambrosini v Milan. Ambrosini didn't play, Pirlo is at Juventus

:lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 25. Mai 2012, 11:06 »
Hva synes folket om de nye draktene til det norske landslaget da?
http://fotball.adressa.no/landslaget/article237883.ece

Jeg liker de. Og trodde ikke Umbro hadde det i seg, å lage slike drakter.
Jeg synes dog med fordel de kunne beholdt blå strømper til den røde drakten, og bruk heller røde strømper til den hvite drakten. Eller nei forresten, det hadde ikke tatt seg så bra ut. Men synes likevel ikke noe om å tukle med nasjonalfargene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #621 på: 25. Mai 2012, 23:59 »
John Ruddy har brukket fingern, så England trenkte en erstatter... hvem ble det? Jack Butland med 0 kamper for Birmingham og 20 og noe i League two... serriøst, dette er noe av det dummeste jeg har hørt! Da kunne vel like godt Fraser Forster, Ross Turnbull, Ben Amos, eller en eller annen keeper i CCC blitt henta inn. Man tar ikke med en 19 åring viss eneste opptredener er i 4. divisjon...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 26. Mai 2012, 09:24 »
Litt sjokkerende at ikkje Fraser blei tatt ut da:P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 26. Mai 2012, 09:55 »
Stemmer det at Hugo Viana er tatt ut i Portugals EM tropp?

Christian

• Gjest
« Svar #624 på: 26. Mai 2012, 10:01 »
Jepp, pga av ein skade kom han inn som reserve.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 26. Mai 2012, 11:08 »
http://www.guardian.co.uk/football/blog/2012/may/24/hugo-viano-portugal-purists-realists?

Fin sak om Hugo Viana - drar litt paralleller til dagens Newcastle kontra den når han ble kjøpt også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 26. Mai 2012, 15:54 »
2-0 til Brasil etter 13 min mot Danmark. Hulk som puttet begge målene.

Thomas Sørensen må ut etter litt over 20 min med ryggskade. Da ryker nok EM også....

3-0. Hulk igjen. Mot spillets gang. En kjempetabbe av Agger.
« Siste redigering: 26. Mai 2012, 16:15 av Frode »

Christian

• Gjest
« Svar #627 på: 26. Mai 2012, 20:14 »
Frå nufc.com:

International latest:
Arena gig for Tim

The Netherlands play the first of three warm-up matches on home soil in the next week on Saturday evening, when Bulgaria provide the opposition at the Amsterdam ArenA.

And Dutch coach Bert van Marwijk has opted to start with Newcastle's Tim Krul between the posts, the 24 year-old winning his senior third cap.

Before kickoff, the United 'keeper was confirmed as one of three custodians in the Netherlands squad for Euro 2012 and with AS Roma's Maarten Stekelenburg struggling for fitness, Krul has been chosen to start against Bulgaria ahead of Swansea City's Michel Vorm.

The focus then switches to France on Sunday, where Les Bleus will take on Iceland in a kickabout in Valenciennes.

Magpies pair Yohan Cabaye and Hatem Ben Arfa are both expected to be in the starting XI and the match goes out live on ESPN at 8pm BST.

PS: Ahead of a World Cup Qualifying double header in early June, Senegal beat Morocco 1-0 in a friendly match staged in Marrakesh on Friday. Newcastle's Papiss Cisse was in the Senegal starting lineup and captained the side but there was no sign of club colleague Demba Ba.

----

Håper Krul blir førstekeeper for Nederland da.  :nikke:

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #628 på: 26. Mai 2012, 20:31 »
Krysser virkelig fingrene for vår kjære Tim! Jeg tror han kan vokse ekstremt mye ved å spille en rolle i et EM. Hadde vært gull om han gjør sakene bra i kveld og at Stekelenburg forblir skadet.

Christian

• Gjest
« Svar #629 på: 26. Mai 2012, 21:11 »
Krul slapp nettopp inn ein straffe.