20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #480 på: 22. Jan. 2012, 14:26 »
Da er det andre midtbanespillere i RBK som er langt mer spennende.

Ja, selvfølgelig spiller de i RBK.

Jonas Svensson har jeg til gode å bli imponert av, og han andre fyren har jeg knapt hørt om. Etzaz Hussain, Wolff Eikrem og Harmeet Singh er feks tre midtbanespillere som er unge og som jeg føler er bedre enn Henriksen, Svensson og han siste RBK-fyren.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 22. Jan. 2012, 14:39 »
Haha. Den måtte jo komme, og den kunne umulig komme fra noen andre enn deg...  :thumbd:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #482 på: 22. Jan. 2012, 14:43 »
Mener du helt seriøst at Henriksen, Svennson og Berntsen er bedre enn Hussain, Singh og Wolff Eikrem!?  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 22. Jan. 2012, 14:46 »
Nå må man heller ikke glemme at du sammenligner Singh og Wolff Eikrem, begge født i 1990, med Jonas Svensson og Daniel Berntsen, begge født i 1993. Da har de tre år på seg til å nå samme nivå, og er vel ærlig talt ikke veldig langt unna.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 23. Jan. 2012, 02:25 »
Dersom Berntsen får spilletid i RBK og fortsetter utviklinga blir han helt åpenbart en av Norges beste midtbanespillere. Han er elegant som få og har en liten rakker av et skuddbein. Utrolig spennende talent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 23. Jan. 2012, 22:01 »
Mener du helt seriøst at Henriksen, Svennson og Berntsen er bedre enn Hussain, Singh og Wolff Eikrem!?  :P
Har jeg noen gang sagt det? Men jeg vil ha meg frabedt at det er så forbanna åpenlyst at de tre sistnevne er så mye bedre enn de førstnevnte. Hussain har jeg sett svært lite av. Singh har aldri imponert meg nevneverdig. Eikrem er åpenbart et kjempetalent, men har et godt stykke igjen han også.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #486 på: 23. Jan. 2012, 23:46 »
Jeg er nå verken fan av RBK, FFK, Molde og i hvert fall ikke Vålerenga. Men jeg mener i hvert fall at sånn ståa er nå har de tre som jeg nevnte bedre utsikter for å være kommende landslags"stjerner" enn de tre på RBK. Singh har i hvert fall for meg bevist mye mer enn både Svennson og Henriksen.

Godt mulig det er fordi jeg ikke har sett noe til Berntsen enda, så han aner jeg rett og slett ingenting om. Ingenting hadde vært bedre for landslaget enn om han ble den nye Kniksen.  :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 24. Jan. 2012, 01:10 »
Både Henriksen og Svensson hadde bedre sesonger enn Singh ifjor hvertfall. Spilte nesten ikke fast i VIF, slik jeg husker det. Hussein har ikke prestert nok til å være i landslagsdiskusjon, mens Eikrem bør være aktuell.

Enig med Torfinn.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Christian

• Gjest
« Svar #488 på: 08. Feb. 2012, 20:24 »
BREAKING - YES, VERY MUCH BREAKING - NEWS: Fabio Capello has resigned as England manager

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #489 på: 08. Feb. 2012, 20:40 »
Da begynner nok snøballen å rulle. Skal vi anta at Pardew overtar landslaget, og Souness ansettes som en midlertidg løsning ut sesongen for oss. Vi ender på plass nummer 8, og Souness ansettes som permanent manager. Dere hørte det fra meg først!  :fisk: Enten det, eller Redknapp. Hadde ikke gjort noe om dette skaper litt uro i Tottenham, foran lørdagens kamp.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 08. Feb. 2012, 20:55 »
Er det lov å håpe på Martin O'Neill? :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 08. Feb. 2012, 20:56 »
Da begynner nok snøballen å rulle. Skal vi anta at Pardew overtar landslaget, og Souness ansettes som en midlertidg løsning ut sesongen for oss. Vi ender på plass nummer 8, og Souness ansettes som permanent manager. Dere hørte det fra meg først!  :fisk:
Hysj på seg! Det kan gå troll i ord...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 08. Feb. 2012, 21:08 »
Ut med Pardew, inn med Shearer? Hva hadde vi sagt til det?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 08. Feb. 2012, 21:15 »
Ut med Pardew, inn med Shearer? Hva hadde vi sagt til det?
Blankt nei!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 08. Feb. 2012, 21:15 »
Jeg hadde ihvertfall sagt nei, men om Pardew hadde gått til England kunne jeg vurdert Shearer. Men han mangler litt mye erfaring.