20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #405 på: 11. Okt. 2011, 19:31 »
Norge (4-4-2): Rune Almenning Jarstein - Tom Høgli, Vadim Demidov, Kjetil Wæhler, John Arne Riise - Espen Ruud, Christian Grindheim, Alexander Tettey, Morten Gamst Pedersen - John Carew, Erik Huseklepp.

Bra at tettey får fornya tillit, men liker ikkje at ruud spiller
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 11. Okt. 2011, 19:38 »
Fatter ikke hvorfor Ruud starter på kant. Han har ingen fremtid der uansett.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 11. Okt. 2011, 20:28 »
Jaja, vi skal vel krige inn en 1-0 seier.. Klarer jo max 2-3 trekk dette laget her før de mister ballen!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 11. Okt. 2011, 20:51 »
Jeg er på ingen måte en stor fan av Norge, men jeg må si at jeg er imponert nå. De spiller faktisk bra, og litt underholdende. Må være 10+- år siden sist jeg så noe sånt fra Norge.

Demidov og Tettey burde være fast pålandslaget.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 11. Okt. 2011, 20:59 »
Demidov burde være fast pålandslaget.

Som sagt.

Hahaha, Whæler ass! Ler meg ihjel!

Ja, jeg er fult klar over at Hangeland er ute med gule kort. Men til vanlig burde Whæøer benkes. FY faen! :lol:
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #410 på: 11. Okt. 2011, 23:04 »
Råtten kamp, råttent lag, råtten trener og garantert ikke no VM sluttspill. Takk og pris!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 11. Okt. 2011, 23:07 »
Overraskende god kamp, faktisk, selv om laget til tider var dårlig. Ikke akkurat hva man forventer av det norske landslaget.

Carew var faktisk god, Hyseklepp er så jævlig middelmådig og Wæhler er ei stor bøtte med avføring. At Wæhler til vanlig blir foretrukket ovwer Demidov sier egentlig alt om hvor kjip Drillo er.
« Siste redigering: 11. Okt. 2011, 23:10 av boris. »
Nei.

Simmi

• Gjest
« Svar #412 på: 11. Okt. 2011, 23:17 »
Wæhler er da søren meg ikke en bøtte med dritt! Jeg er fullstendig enig med de som mener at Demidov bør starte, men Wæhler har da spilt solid ved Hangelands side, og har en fightervilje som ikke ligner grisen. Ingen spektakulær spiller, men gjør alt enkelt og greit.

Edit: Nå så jeg ikke denne kampen da, så kan ikke uttale meg om den.

Noreng

• Gjest
« Svar #413 på: 11. Okt. 2011, 23:17 »
Huff, kjipt å se EM glippe. Var ikke langt unna, men Danmark og Portugal var litt for gode. Nå er det på tide med ett bytte i Norge ass. Er lei holdninga til Norge; "Vi er ett lite land.." "Vi har ikke så mange klassespillere" "Vi har begrensa spillere så vi slår lang pasninger"

Se for faen å få litt tro på dere selv og se at vi har mange gode spillere i utlandet, som hvis brukes riktig, kan bli veldig gode på landslaget. Vi har også mange unge gode spillere. Få inn en offensiv og frisk trener, og få en revulosjon, så kanskje det blir VM i 2014!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 11. Okt. 2011, 23:20 »
Sannheten er jo at vi ikke har mange klassespillere og at vi har en gjeng med begrensa spillere.

Noreng

• Gjest
« Svar #415 på: 11. Okt. 2011, 23:22 »
Spørst helt hvordan du ser på det. Skal du sammenligne oss med klassespillere i Premier League og kvartfinalen i VM, så ja, du har rett.

Men du er klar over at Bosnia, Russland, Montenegro, Danmark og andre land er kvalifisert? Da kan vi klare det og! Såpass til stall har vi.

Noreng

• Gjest
« Svar #416 på: 11. Okt. 2011, 23:27 »
Skrivefeil. Kvalifisert til play-off mente jeg såklart.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #417 på: 11. Okt. 2011, 23:31 »
Samtlige av lagene du nevner her er jo bedre enn Norge, også Montenegro og Bosnia. Ingen norske klubber klarer engang kvalifisere seg til Europa League. Portugal og Danmark er utvilsomt to bedre fotballag enn Norge. Selv islendingene er bedre tekniske og langs bakken enn oss. Norge har lite i et EM-sluttspill å gjøre per dags dato.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 11. Okt. 2011, 23:39 »
Hovedproblemt slik jeg ser det er en alt for svak midtbane. Den er alt for lite ballsikker og består av høyst primitive spillere. Akk - så herlig det hadde vært med en Erik Mykland nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 11. Okt. 2011, 23:41 »
Moa, Demidov, Huseklepp og Hangeland er konger. På back-plass, med Høgli og Parr, kan det også se lyst ut framover dersom Parr tvikler seg med spill i Championship. Ellers er det tynt. Men VM-kvalikken er helt overkommelig, og i neste EM-kvalikk blir det myyyye lettere å gå videre. Tror det blir mange sluttspill på Norge i framtida, jeg.