20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 108565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #315 på: 06. Sep. 2011, 08:36 »
Folk må legge ut stream til kampen ikveld med en gang de får nyss om en bra link!!! :o
Svarte heller, gidder ikke sponse forbanna canal +
Twitter: @Matserazzi

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 06. Sep. 2011, 08:54 »
http://www.kiwisportz.eu/stream-1.html

Den siden der sender kampen i kveld, ser jeg. Men det er en Veetle-side. Men OM du bruker din egen eller familiens maskin så er Veetle verdt og ha. Pleier og være relativt god kvalitet, null lag, selv ikke på den dritten av ei maskin jeg bruker.
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 06. Sep. 2011, 10:03 »
Akuratt den reaksjonen jeg håpet på Joakim ;) Er bare stor Sørum fan og heiv det ut her for og se reaksjonene :P
Okey....
Nå var det vel ikke først og fremst ment som noen kritikk av Sørum da. Alle vet at han ikke er god nok, men det er mange som ikke er gode nok som likevel er i landslagstroppen. Det er fordi de spiller i "riktige" ligaer eller "riktige" klubber. Eller rett og slett pga navnet (som i BHRs tilfelle). Dessverre for Sørums del, så har han verken navnet, klubben eller ligaen til å kunne være landslagsaktuell.

Det var kort oppsummert alt jeg sa om Sørum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 06. Sep. 2011, 11:57 »

Den siden der sender kampen i kveld, ser jeg. Men det er en Veetle-side. Men OM du bruker din egen eller familiens maskin så er Veetle verdt og ha. Pleier og være relativt god kvalitet, null lag, selv ikke på den dritten av ei maskin jeg bruker.

Den siden sender alle norske landskamper og TL-kamper hver helg. Men det blir sikkert enorm trafikk i kveld når landskampen går på C+. Ville vel egentlig ikke følt meg for trygg på null lag i utganspunktet. Greit å finne noen andre alternativer man kan ha i bakhånd. :)

Joakim: Jeg kan ikke skjønne at det er så enormt mange i landslagstroppen som ikke er gode nok for å være der. Vi har noen resultater i den siste Drillo-perioden som langt overgår hva man bør kunne forvente av et forfrossent nordisk land med 5 millioner innbyggere. Jeg tror ikke det har så mye med et urealistisk godt spillermaterie å gjøre, men heller at vi har en meget god trener med en god plan og en spesiell evne til nettopp å finne riktige spillere til rollene i troppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 06. Sep. 2011, 12:36 »

Den siden sender alle norske landskamper og TL-kamper hver helg. Men det blir sikkert enorm trafikk i kveld når landskampen går på C+. Ville vel egentlig ikke følt meg for trygg på null lag i utganspunktet. Greit å finne noen andre alternativer man kan ha i bakhånd. :)

Joda, sant det. Men jeg tar sjansen uansett. Er bare det norske landslaget, så er ikke akkurat krise om jeg ikke får sett kampen.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 06. Sep. 2011, 12:53 »
Overraskende at Drillo vraker Hauger for en såpass urutinert spiller som Nordtveit.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #321 på: 06. Sep. 2011, 13:19 »
Takker boris! :D
Krysser fingrene for at linken din gjør susen ikveld ;D

Liten bombe at hauger blir satt ut ja! Trodde han var bankers idag, men har hørt mye snakk om at nordtveiten gjør det godt i deuchland. Må satse på at drillo har kontroll på sakene :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 06. Sep. 2011, 13:25 »
Eneste grunnen til det må jo være at Drillo er meget imponert over Nordtveit. Kan ikke se at Hauger har gjort noe for å spille seg ut i alle fall.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 06. Sep. 2011, 13:55 »
De som har Get kan kjøpe tilgang til dansk tv2 for én måned. De sender kampen og det koster bare 39 kr. Tror ikke man finner en billigere løsning om man vil ha god kvalitet og ikke streamehelvete ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 06. Sep. 2011, 13:59 »
De som har Get kan kjøpe tilgang til dansk tv2 for én måned. De sender kampen og det koster bare 39 kr. Tror ikke man finner en billigere løsning om man vil ha god kvalitet og ikke streamehelvete ;)

Leste et sted at Get, og sannsynligvis andre leverandører, stenger dansk TV2 når kampen går. Dette fordi de ikke har rettigheter til å vise kampen i Norge.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #326 på: 06. Sep. 2011, 14:00 »
Mener å ha lest at det ikke er tilfellet tveit.
Har noe med rettighetene til å vise kampen i Norge å gjøre. Det betyr at alle som abonnerer på dansk tv2, både nye og gamle, vil kun se svarte tv-skjermer under kampen.
Helt latterlig spør du meg, men man får altså IKKE sett kampen i Norge på tv via noe annet enn canal+ >:(

Edit: Jon87 kom meg litt i forkjøpet der ;D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 06. Sep. 2011, 14:48 »
Det er jo faktisk helt latterlig! Canal+ opperer jo med blodpris, så det blir uaktuellt å støtte den. Ser VG tilbyr kampen for 150kr, og dete r jo ikke akk billig det heller. Jaja da får det vel bli stream på meg da :S

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 06. Sep. 2011, 14:49 »
150 kr er latterlig dyrt. Da drar man heller ned på en pub og kjøper 3 halvlitere og ser kamp istedetfor, sett at man er 18+ selvfølgelig. Men ja, dette er helt mongoloid. Hah!
Nei.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #329 på: 06. Sep. 2011, 14:55 »
150 kr er latterlig dyrt. Da drar man heller ned på en pub og kjøper 3 halvlitere og ser kamp istedetfor, sett at man er 18+ selvfølgelig. Men ja, dette er helt mongoloid. Hah!

Støtter den!