20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #300 på: 03. Sep. 2011, 11:00 »
Nå er det jo slik at Simen Brenne er i landslagstroppen - mens Magne Hoseth ikke er det, så ut i fra det jeg snakker. Ro ned levra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 03. Sep. 2011, 11:03 »
Haha, men han nevner jo overhode ikke at Brenne er god nok for landslaget :)

Verken Brenne eller Hoseth er gode nok for det norske landslaget, men enig med de som sier at trioen på midten er for lite kreative. Vet ikke åssen Eikrem har gjort det på U21, men han burde vel kanskje være et alternativ etterhvert.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 03. Sep. 2011, 11:18 »
Jo inge berget, Yttergård jensen er vell kanskje spillere som kan ta steget, trur Yttergård jensen er bedre en Brenne
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 03. Sep. 2011, 11:55 »
Han finnes og heter Magne Hoseth

Gud forby
Fordi?

Fordi han ikke er god nok som nevnt ovenfor. Tipper også hans mangel på løpskapasitet og frekvens kan bli et problem for Drillo.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 03. Sep. 2011, 18:33 »
Det er mange alternativer "etter hvert". Både Eikrem og Yttergård Jenssen er to talentfulle norske ballsentraler, som hadde egnet seg på et norsk landslag. Men ingen av dem er gode nok til å bære det norske landslaget på sine skuldre per tidspunkt.

Magne Hoset er en mer voksen "ballsentral", men han er ikke i nærheten av god nok for det norske landslaget. Det er heller ikke Simen Brenne. Og hva Brenne gjør på landslaget må du spørre Drillo om. Markus Henriksen hadde gjort seg langt bedre som en løperreserve. Ja, nå er det forsåvidt flere muligheter enn bare Henriksen. Jan Gunnar Solli spiller i USA, Per Ciljan Skjelbred i Tyskland. Begge er alternativer, og førstnevnte er sannsynligvis like god eller bedre enn Brenne, og det kommer fra MEG! Sistnevnte er naturligvis i en helt annen klasse enn Brenne og Solli, men han har nettopp meldt overgang til Bundesliga, og kan trenge litt tid på seg før han presterer stabilt og bra i Tyskland. Men han bør likevel være aktuell for benken til Drillo.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #305 på: 04. Sep. 2011, 10:22 »
Skjeldbred er selvfølgelig ikke i nærheten.

Når det kommer til Moa, så begynner folk å spekulere i en 100millioner-overgang til en russisk klubb, og det hevdes også at Arsenal er interessert. Bare jeg som ikke helt har sett at han kan stille som spiss for Arsenal enda?

Greit nok at han har høy scoringsfrekvens, men han har vel ikke prestert godt over flere år i tillegg til å ikke akkurat være i "stortalent-alderen" lenger.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10090063

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #306 på: 04. Sep. 2011, 10:40 »
Han finnes og heter Magne Hoseth

Gud forby
Fordi?

Fordi han ikke er god nok som nevnt ovenfor. Tipper også hans mangel på løpskapasitet og frekvens kan bli et problem for Drillo.

Vist du har sett noe av Hoset iår så har han ikke noe problem medløpskapasiteten. At Brenne og BHRiise er i troppen erfor meg merkelig. Ingen spillere fra serieledern....    Men bra for MFK da ;D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 04. Sep. 2011, 10:53 »
Jeg synes at BH Riise og Simen Brenne er såpass dårlige at det ville vært mye mer fornuftig å ta med yngre spillere ala Henriksen, Singh, Fellah, Orry Larsen, Berisha, Landu Landu, Konradsen osv. i stedet. Ikke fordi de er så mye bedre eller nødvendigvis gode nok, men for å få integrert unggutta i laget tidligere. Vil jo da også bli tidligere gode nok, etter min mening. Men at vi har noen å sette inn på laget i stedet for Grindheim det kan jeg ikke se. Måtte i så fall lagt om til 4-4-2.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #308 på: 04. Sep. 2011, 16:25 »
3-4 måneder for Sørum i Sverige nå så er han klar for landslaget !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 04. Sep. 2011, 18:39 »
Haha. Nei, det er han nok ikke.
Du blir ikke landslagsaktuell for Norge, av å spille i Sverige.

Du skal aller helst bare spille i Norge, Danmark eller England. Tyskland går til nød an, men bare under tvil. Spania kommer veldig an på spilleren, og Vadim Demidov får bare sånn aller nådigst være med på landslaget, men må pent finne seg i å sitte på reservebenken for en pensjonist som spiller i "superligaen". Ja, vi hører jo på navnet at "superligaen" er mye høyere kvalitet enn La Liga.

Men svensk fotball? Kan ikke huske sist en nordmann i Sverige var landslagsaktuell, må vel i så fall ha vært Pa Moudou Kah eller noe. Vi vet jo også at Erik Nevland ble konstant oversett den tiden han var toppscorer i Nederland, og mye bedre enn alle andre enn John Carew.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 04. Sep. 2011, 19:31 »
Hadde isåfall vært merkelig at ikke Gashi snart hadde runda 50 kamper ;D

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 04. Sep. 2011, 20:02 »
Akuratt den reaksjonen jeg håpet på Joakim ;) Er bare stor Sørum fan og heiv det ut her for og se reaksjonene :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 04. Sep. 2011, 21:50 »
Sørum som i Thomas Sørum? Har han gått til Sverige? ???   Dæsken, har blitt lite norsk fotball på meg siden PL-start...

Peter

• Gjest
« Svar #313 på: 04. Sep. 2011, 21:51 »
Sørum som i Thomas Sørum? Har han gått til Sverige? ???   Dæsken, har blitt lite norsk fotball på meg siden PL-start...

Er Thomas Sørum ja. Helsingborg om jeg ikke tar feil?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 04. Sep. 2011, 23:08 »
Helsingborg ja.. Mellom 5-7 mill

Sykt bad !! Men men :S