20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #285 på: 02. Sep. 2011, 19:50 »
Fikk kode av en må et annet forum. O HEILAGE! :D
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 02. Sep. 2011, 20:23 »
Jævla tøffel - du fortjener neimen meg ikke å se kampen ;)

Du har helt rett. Forbanna tøffel!

Forresten, ser at både Tettey og Moa spiller. Heiaheia! Ser ut som Drillo har lært.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 02. Sep. 2011, 21:56 »
Tettey var vel også sammens med Hangeland vår kanskje beste spiller. På en dag hvor Moa får til lite og får veldig lite støtte scorer han allikevel mål på en pen straffe. Dagens store skuffelse må jo dog være Huseklepp - en lang rekke elendige valg i dag. Espen Ruud er det også en pine å se der utpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #288 på: 02. Sep. 2011, 22:24 »
Jarstein varter opp med en kjemperedning tidlig i kampen, om jeg så riktig fra min tribuneplass og er trygg og god! Keeperproblemet er hvertfall løst!
Tettey spiller veldig godt, utfordrer og avslutter i stolpen. BB sammen med Hangeland som som vanlig er superb uttpå banen!
Carew spillte sin beste landskamp på 5 år, til tross for at han fikk bare 15 min. Sier litt!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #289 på: 02. Sep. 2011, 22:39 »
Jævla tøffel - du fortjener neimen meg ikke å se kampen ;)

Du har helt rett. Forbanna tøffel!

Forresten, ser at både Tettey og Moa spiller. Heiaheia! Ser ut som Drillo har lært.

Skal knuse trynet ditt med underlivet mitt neste gang jeg ser deg!
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 02. Sep. 2011, 22:41 »
HNGH!!! :o

Tettey var god, ja. Har sagt det JÆVLIG lenge at han burde spille mer eller mindre fast på landslaget, så fremt han spiller bra. Når det er sagt var kampen id ag jævlig kjip.

Men jeg heier på Tettey og Moa! Og Tarik da.
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 02. Sep. 2011, 22:49 »
Skuffende at vi sliter så mye mot lag som legger seg lavt. Det er jo vingene våre som er nøkkelen i slike kamper, og en viktig grunn til at vi har tatt tre poeng i denne typen kamper i det siste er jo en strålende Huseklepp. I dag var han ikke like god. Både teknikken og leveringene satt sporadisk, men ikke ofte nok. Parr på motsatt ving var i  tillegg helt grusom på avleveringene, og da blir det ikke lett å skape sjanser.

Tettey hadde heldigvis hevet seg enormt siden Tsjekkia-kampen, og var god i sine fleste involveringer. Grindheim har ikke nok offensive kvaliteter i seg til å være god på sentral midtbane i en kamp vi skal styre, og var definitivt en av flaskehalsene i dag. Jeg mener det bør være rom for å starte med en offensiv midtbanespiller (Brenne, Vaagan Moen, el.) i slike kamper, som vi MÅ vinne og hvor vi skal presse på for mål hele tiden.  Moa var omtrent som Huseklepp. Man kunne se storheten hans i glimt, men det han gjør er ikke nok mot såpass svak motstand. Han hadde selvsagt også dårlige arbeidsforhold, og fikk veldig sjelden ballen.

Når det gjelder Sævarsson, så la han sitt første gode innlegg i karrieren i dag. Selvsagt måtte det være for Island og ikke for Brann, og nettopp mot Norge... Men han gjorde jo en legendarisk innsats mot Parr. :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 03. Sep. 2011, 00:12 »
I slike kamper bør man bytte ut enten Hauger eller Grindheim med en mer kreativ midtbanespiller (hvis vi har en). Bli for planløst fremover og for mange som tar feil valg. Trenger en som kan ligge i mellomrommet og spille noen smarte stikkere til Moa. Lurer på hvor mange ganger Moa viste at han ønsket den i rom idag, men ingen som spilte den dit. Hvis Moa tidlig i kampen finner ut at han er kjappere enn stopperne, så må vi ha en spiller som kan gi han de ballene han trenger. Den spilleren er ikke Hauger eller Grindheim selv om de har mange bra kvalitetet. Men så spørs det om det er en norsk spiller som er i stand til det da...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #293 på: 03. Sep. 2011, 02:08 »
Han finnes og heter Magne Hoseth

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 03. Sep. 2011, 02:14 »
Det er vel faktisk det nærmeste vi kommer ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 03. Sep. 2011, 04:43 »
Han finnes og heter Magne Hoseth

Gud forby
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #296 på: 03. Sep. 2011, 07:35 »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 03. Sep. 2011, 08:12 »
Fordi han ikke er god nok til å skulle spille på et landslag.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 03. Sep. 2011, 10:50 »
Og det er da lissom Simen Brenne, er det det du sier?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 03. Sep. 2011, 10:52 »
Kan du være så snill å gi meg en quote hvor jeg sier eller antyder det? Vær så snill, gjør det er du snill.

Herrefred.
Nei.