20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #270 på: 11. Aug. 2011, 19:08 »
En ting skal Riise ha, han er bedre enn Simen Brenne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #271 på: 11. Aug. 2011, 23:59 »
En ting skal Riise ha, han er bedre enn Simen Brenne.

Og Tettey.

Så for øvrig at Tettey kom langt ned på Dagbladets spillerbørs, og kom vel også sist på VG sin om jeg ikke tar helt feil. Moa har forresten gjort kjempesteg etter at han dro til Tyskland, noe som gleder meg virkelig. At han er blant Europas fremste spisser slik Drillo skal ha det til er jeg ikke helt enig i, men heller Moa en Nicklas Bendtner slik det ser ut nå. :P

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 01. Sep. 2011, 21:23 »
Begynne å se fram til kampen i morra, har tenkt meg til Three Lions(Trondheim). Synd at Riise og Gamst ikkje er klare. Håper på dette laget:

Jarstein
Høgli                 Demidov                                 Hangeland               Ruud

Hauger
Huseklepp               Grindheim               Tettey               Parr

Moa

Er ikkje sikker på kor mye Skjelbred ha spilt i tyskland, kunne eventuelt ha steppa inn for tettey. Noen som veit kordan Marcus Pedersen gjør det i nederland? Må jo begynne å se etter andre alternativ nå som Carew er på hell
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 01. Sep. 2011, 21:27 »
Laget du lister opp der har vel blitt bekreftet, men unntak av Demidov som blir erstattet av Wæhler.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #274 på: 01. Sep. 2011, 22:51 »
Flere enn meg som skal til Parken på tirsdag? :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #275 på: 01. Sep. 2011, 22:53 »

Klart det. VIP-tribunen it is!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 01. Sep. 2011, 23:04 »

Klart det. VIP-tribunen it is!

Skulle gjerne vært der..Heldige dere. Blir litt tungt med tur nå i starten på semesteret
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 01. Sep. 2011, 23:28 »
Laget du lister opp der har vel blitt bekreftet, men unntak av Demidov som blir erstattet av Wæhler.
Det er en skandale av vanvittige dimensjoner, men at Drillo plays favourites er noe alle veit.

Skjelbred har bare spilt en og en halv kamp (tror jeg) etter overgangen til Hamburg, så han anser jeg som uaktuell til en startplass akkurat nå. Dessuten mener jeg han vil være bedre i Grindheims rolle, enn i Tetteys. Skjelbred og Tettey på hver sin indreløperposisjon bør være fremtiden til det norske landslaget.

Synes savnet av Riise er langt større enn savnet av Gamst. Gamsten har ikke prestert særlig mange gode landskamper de siste årene, ei heller etter Drillos comeback, du kan vel omtrent telle dem på én hånd. Dødballene hans er oppskrytt og det er også arbeidsinnsatsen hans. Parr vil helt sikkert være en tilnærmet fullgod erstatter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #278 på: 02. Sep. 2011, 00:57 »
Okay folkens. Da har følgende skjedd: Tre av de som jeg skulle reise ned med til Danmark har trukket seg pga diverse. Vi sliter med å finne noen andre som kan være med oss andre fire nedover, så jeg prøver meg her.

Danskebåten ned søndag og tilbake i Oslo torsdag, kampbillett og hotell i to netter for 1900kr per pers. Noen vennegjenger på 3 pers som er interesserte? Noen som kjenner noe som er interesserte? Ta kontakt med meg på mobil 920 45-null-tre-tre innen kl. 12 i morgen!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #279 på: 02. Sep. 2011, 10:13 »
Det er en skandale av vanvittige dimensjoner, men at Drillo plays favourites er noe alle veit.

Skjelbred har bare spilt en og en halv kamp (tror jeg) etter overgangen til Hamburg, så han anser jeg som uaktuell til en startplass akkurat nå. Dessuten mener jeg han vil være bedre i Grindheims rolle, enn i Tetteys. Skjelbred og Tettey på hver sin indreløperposisjon bør være fremtiden til det norske landslaget.

Synes savnet av Riise er langt større enn savnet av Gamst. Gamsten har ikke prestert særlig mange gode landskamper de siste årene, ei heller etter Drillos comeback, du kan vel omtrent telle dem på én hånd. Dødballene hans er oppskrytt og det er også arbeidsinnsatsen hans. Parr vil helt sikkert være en tilnærmet fullgod erstatter.

Du vet at Gamst er toppscorer for Norge under Drillo nå i den siste perioden hans? Og den med flest assist??

Han og Riise står bak 50% av Norges mål under Drillo denne perioden. Enten som målscorere eller med assist.

At de to ikke spiller kan bli skjebnesvangert for Norge. Derfor er jeg glad for at det er snakk om en hjemmekamp, og at det "kun" er Island som er motstander. Ville vært verre om det var mot Danmark eller Portugal som var motstander.

Dog føler jeg meg sikker på at Drillo trykker på de rette knappene som gjør at vi tar seieren i denne kampen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #280 på: 02. Sep. 2011, 18:07 »
På tide å for en gangs skyld slå publaget Island UTEN å ha store problemer! Det er jo bare Norge som sliter med dette laget, om vi ser bort i fra Andorra, Armenia og San Marino.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #281 på: 02. Sep. 2011, 19:35 »
Noen som vet hvor jeg kan se kampen? Bor i Berkeley, USA, så får ikke sett på nett-tven til tv2. Kan noen plixxxx hjelpe meg?

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #282 på: 02. Sep. 2011, 19:42 »
Noen knalle her som kan låne meg Sumo'n sin, gi meg en Big One kode eller gi meg link til en stream? Dama får besøk nå, og da blir det dårlig med fotball på den TVen.

:(
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 02. Sep. 2011, 19:44 »
Jævla tøffel - du fortjener neimen meg ikke å se kampen ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #284 på: 02. Sep. 2011, 19:46 »
Jo, det gjør jeg. Fortjener det så utrolig mye.
Søte, søte blekkspruter.