20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 108005 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #210 på: 26. Mars 2011, 18:51 »
Da er det bare si lykke til alle sammen? 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 26. Mars 2011, 20:38 »
Flott, flott mål av Rommedahl.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 26. Mars 2011, 20:49 »
Djises, skikkeleg dårleg omgang av heile laget. At BH Rise spelar seier det meste...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 26. Mars 2011, 20:52 »
Han er broren til storebror Riise (rimelig åpenbart, haha, føler meg dum) så han har klippekort.
Ikke akkurat mange av de andre som står frem som sykt gode i dag heller, da. Morsome greier, og akkurat som forventet!

Fatter fremdeles ikke hvorfor Tettey ikke får spille. Evt. Braaten.
« Siste redigering: 26. Mars 2011, 20:53 av boris. »
Nei.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #214 på: 26. Mars 2011, 21:57 »
Utrolig viktig scoring av Huseklepp. Nå har vi fortsatt gode muligheter. Med tap så tror jeg vi bare kunne ha glemt avansement, med bortekamper mot Danmark og Portugal i vente.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 26. Mars 2011, 22:22 »
For en sinnsykt kjedelig kamp.

Kan ikke fatte hvordan jeg kunne være så dum og kaste bort 105 minutter av mitt fantastiske liv, og 40 kr på brus og potegull fordi jeg trodde at det her kunne bli underholdende. Drittlag, drittfotball og verdens DØLLESTE publikum.

Takk for meg!

Mhv
Boris, både jævlig sur og veldig søt.
« Siste redigering: 26. Mars 2011, 22:27 av boris. »
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 26. Mars 2011, 23:00 »
Hva er greia med at alle skal klage så jævlig på det norske landslaget hele tida egentlig? Jeg synes det er mer underholdende enn de fleste andre kamper utelukkende på grunn av nasjonalfølelsen og det som står på spill. Om en pasning slås 5 eller 55 meter er i grunn helt uinteressant bare vi vinner. Så ikke så mye til den danske "sambafotballen" heller btw...

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 26. Mars 2011, 23:07 »
Kaster aldri bort tiden når man ser fotball! Var ikke så mye å skryte av spillemessig, men resultatmessig så var dette helt greit.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #218 på: 26. Mars 2011, 23:19 »
Hva er greia med at alle skal klage så jævlig på det norske landslaget hele tida egentlig? Jeg synes det er mer underholdende enn de fleste andre kamper utelukkende på grunn av nasjonalfølelsen og det som står på spill. Om en pasning slås 5 eller 55 meter er i grunn helt uinteressant bare vi vinner. Så ikke så mye til den danske "sambafotballen" heller btw...

Helt enig!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 26. Mars 2011, 23:44 »
Kan ikke fatte hvordan jeg kunne være så dum og kaste bort 105 minutter av mitt fantastiske liv, og 40 kr på brus og potegull fordi jeg trodde at det her kunne bli underholdende. Drittlag, drittfotball og verdens DØLLESTE publikum.
::)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 27. Mars 2011, 00:16 »
Edit 2: ADVARSEL! Det her ble rotete, men OM man tør å lese det etter den advarselen, så skjønner man nok hva jeg mener og hvor jeg står osv. :)

Du kan bare himle med øynene så mye du vil, Daniel, det gjør virkelig ikke meg noe som helst. ;D
Men virkelig, du hever ut det ang. publikumet? Hvorfor? Danskene var intet mindre enn overlegne på tribunen.

Når det er sagt så nailer Torfinn det veldig bra når han nevner nasjonalfølelse. Jeg bryr meg ikke mer om det norske landslaget enn jeg bryr meg om Fredrikstad. Jeg ser gjerne en Fredrikstad-kamp om den går på TV, akkurat som jeg ser på en landslagskamp. Men jeg har absolutt ingen følelse for noen av lagene. Jeg hverken hater eller elsker noen av de. Newcastle og Ham-Kam greier å vekke følelser i meg, og da blir fotball automatisk mye mer spennende, i allefall for meg. Men Norge greier ikke å vekke noen som helst følelse for min del. Når Newcastle vinner så skriker jeg av glede, og når Newcastle taper så blir jeg sur, gretten og farlig bitter. Samme gjelder Ham-Kam. Men med Norge så er det absolutt ingenting som skjer. Som med Fredrikstad, Aalesund eller Portugal så setter jeg bare på en Norsk landslagskamp i håp om å se en morsom kamp med masse sjanser osv. Kun for underholdningens skyld!

Da var jeg ferdig med å bable, så får du fortsette å himle med øynene over at alle ikke har en nasjonalfølels og elsker Norge og publikumet som ikke greier å overdøve 4000+- dansker.

Hill kjærleik og fred, Daniel! Smil til meg! ;)

Edit: Og ja, jeg føler at jeg kastet bort tiden min på den kampen her da jeg satt å kjedet meg, akkurat som etter at jeg så Braga etellerannet - Liverpool og følte at jeg hadde kastet bort tiden min. Er ikke min skyld at jeg føler det sånn. Er bare sånn det er, og det er noe jeg ikke får gjort noe med, gitt! Skulle dog ønske jeg  ble underholdt av absolutt alle fotballkampene som jeg ser, men sånn er det rett og slett ikke for min del. Kjipt!

Kan også hende at det kun er jeg som er kravstor, men det får gå. Tror både jeg, du Daniel og resten overlever det intil videre. ;)
« Siste redigering: 27. Mars 2011, 00:28 av boris. »
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #221 på: 27. Mars 2011, 03:20 »
DET FINNES KUN ÈN VERDENSKLASSESPILLER FRA NORGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit: si i fra om dere vil ha flere bilder

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 27. Mars 2011, 04:12 »
Har sett kjedeligere kamper fra forrige VM av verdensmesteren, jeg.
Uhyre viktig at vi fikk det ene poenget. I realiteten ser ting veldig lyst ut så lenge vi ihvertfall vinner kampene mot Island og Kypros.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 27. Mars 2011, 13:24 »
Om noen eventuelt har ment at Huseklepp ikke er legendarisk tidligere, så har de ihvertfall lært noe i løpet av hans landslagskarriere. Mannen vil få Ronaldo og Nani til å blekne i Lisboa i Juni. 

Forøvrig må denne journalistkrigen mellom Norge og Danmark være det mest barnslige man kommer borti i mediene. Det virker som om det avholdes skandinaviamesterskap i mindreverdighetskomplekser for tida.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 27. Mars 2011, 14:59 »
DET FINNES KUN ÈN VERDENSKLASSESPILLER FRA NORGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit: si i fra om dere vil ha flere bilder
Hahaha. Fantastisk bilde! Ser ut som en guttunge på 10-12 år.

Men verdensklassespiller er likevel litt å ta i. Selv John Carew skulle greid å score der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon