20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #180 på: 08. Okt. 2010, 19:50 »
Noen som har stream? Blodprisen til C+  var drøy.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 08. Okt. 2010, 20:05 »
1-0 allerede, riise ass :P men noen som har stream????

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 08. Okt. 2010, 20:05 »
riiiseee! Stream anyone?!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 08. Okt. 2010, 20:53 »
Alle med get boks ser kampen gratis på c+

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #184 på: 08. Okt. 2010, 20:57 »
Alle med get boks ser kampen gratis på c+

Er glad nå for at jeg har GET  ;D

Peter

• Gjest
« Svar #185 på: 08. Okt. 2010, 22:17 »
Jeg tar gjerne imot Kypros' venstreving med åpne armer! Rått!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 08. Okt. 2010, 22:35 »
Herregud, dette er fantastiske greier. Ser ut som om Danmark taper i Portugal per nå - det gir oss 5 poeng ned til Portugal og 6 ned til Danmark som har en match tilgode på oss. 2. plassen bør ivaffal være innen rekkevidde. John Arne Riise er forøvrig legende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 08. Okt. 2010, 22:37 »
Fy faen, den kampen var en påkjenning. I andre omgang var det lett å se hvorfor Portugal slet defensivt mot Kypros, noen knalltøffe opprullinger.

Men det må jo bare sies: Drillo er et geni. Kanskje spesielt spillere som BH Riise, Huseklepp, Grindheim har jeg aldri sett noen bruke på en mer riktig måte enn ham! For en legende.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 08. Okt. 2010, 22:40 »
Herregud, dette er fantastiske greier. Ser ut som om Danmark taper i Portugal per nå - det gir oss 5 poeng ned til Portugal og 6 ned til Danmark som har en match tilgode på oss. 2. plassen bør ivaffal være innen rekkevidde. John Arne Riise er forøvrig legende!

Skal ikke ta av her, men jeg ser førsteplassen veldig nært innen rekkevidde, nå. Vinner vi hjemmekampene mot Kypros, Danmark og Island tar vi den mest sannsynlig, og det er  det fullt mulig vi gjør. Men det gjenstår jo å se hvor gode TL-spillerne er når de ikke er i sesong...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 08. Okt. 2010, 22:41 »
Nettopp dette med at TL-spillerne ikke er i matchform, samt at jeg ikke tar noenting for gitt, gjør at jeg ikke tør å inkassere noe. Men det er klart - vinner vi samtlige resterende hjemmekamper er i vi i EM, det tror jeg vi kan fastslå omtrent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 08. Okt. 2010, 22:46 »
Ja, skal sies at det er et helt ekstremt trangt nåløye til EM, spesielt i år. To lag, Polen og Ukraina er allerede kvalifisert, de er nok ikke blant de to aller, aller beste i Europa. Da gjenstår 14 av over 50 lag som skal kvalifiseres. Det er helt vanvittig om Norge viser seg som et av de 14 beste lagene i Europa, og det kan vel strengt tatt ikke forventes i det hele tatt..

Jeg er utrolig imponert og overrasket over hva Drillo får til.

Peter

• Gjest
« Svar #191 på: 08. Okt. 2010, 22:49 »
Ikke noe problem med TLspillerne. Neste EM kvalkamp er borte mot Danmark i slutten av mars. Hvilket betyr: TL har allerede foregått et par runder og det er bortekamp og står ikke på "må vinne lista". Dette går bra!

Skal forresten til Polen & Ukraina om Norge kvalifiserer seg til EM. Enda en faktor til at vi må greie dette!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 08. Okt. 2010, 22:51 »
Det aller deiligste nå hadde selvfølgelig vært at Danmark nå taper i dag, og at vi slår Danmark i jævla Parken neste år! Så ubeskrivelig deilig det hadde vært! Forøvrig er neste kampen vår på Ullevål, ikke i Parken! Ergo en viktig kamp vi ihvertfall ikke skal tape, men helst vinne også!
« Siste redigering: 08. Okt. 2010, 22:53 av Kristoffer »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 09. Okt. 2010, 01:06 »
Man skal ikke inkassere noen poeng, men vi bør slå både Island og Kypros hjemme om vi skal ha noe i EM å gjøre. Med ytterliggere en seier så tror jeg vi er klar for EM. Så slik jeg ser det har vi tre matchballer; to mot Danmark og en mot Portugal. Vinner vi en av dem, så er vi mest sannsynlig i EM.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 05. Jan. 2011, 14:55 »
Fikk tak i bilett til Norge - Danmark =) Hvor samles folk før kamper egentlig? Aldri vært på landskamp før...