20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea City (28.november 16:00)  (Lest 29642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea City (28.november 16:00)
« Svar #30 på: 27. Nov. 2009, 18:33 »
Jeg er vel stort sett bestemt på hvordan jeg vil se laget. Eneste spørsmålstegnet mitt er Guthrie vs. Raylor.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 27. Nov. 2009, 22:09 »
       Harper

Simpson/Zurab  Saylor Colo   Enrique

Guthrie       Nolan      Smith   Gutierrez

Harewood/Ranger Carroll

Vi må la Harewood få litt meir tid til å finne tilbake til forma. Sjølv om han har vore middels til no, har han i alle fall vist at han er viljug til å kjempe. Zurab var god i den kampen han fekk på høgrebacken, og det lurvete midtstopparspelet kan delvis forklarast utifrå to nye konstellasjonar (med hhv. Simpson og Kadar). Kadar bør ikkje spele back, men derimot fungere som backup på midtstopparplass.

Sjølv om Guthrie var rufsete sist, hadde han den målgjevande pasninga. Han er den klart beste distributøren (både i form av målgjevande pasningar med sine seks totalt, samt hjørnespark når Raylor er ute). Pancrate kan få eit innhopp, men Jonas bør spele. Historia viser at argentinaren er klart best på venstresida, og eit samarbeid med Enrique som begge proffiterer kraftig på.

Tippar at vi bankar dei 4-0 og presterer årsbeste.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 27. Nov. 2009, 22:50 »
Joda, men fram til de siste kampene har Haren bare vært lat og surkete.
Ranger har jobbet som en gal hver gang han har blitt byttet inn, eller startet kamper. Han har også vært meget delaktig i målene vi har scoret. Jeg vil ihvertfall se Ranger isteden for Haren. Liker innstillingen til Ranger bedre enn Harens ;)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 27. Nov. 2009, 23:06 »
       Harper

Simpson/Zurab  Saylor Colo   Enrique

Guthrie       Nolan      Smith   Gutierrez

Harewood/Ranger Carroll

Vi må la Harewood få litt meir tid til å finne tilbake til forma. Sjølv om han har vore middels til no, har han i alle fall vist at han er viljug til å kjempe. Zurab var god i den kampen han fekk på høgrebacken, og det lurvete midtstopparspelet kan delvis forklarast utifrå to nye konstellasjonar (med hhv. Simpson og Kadar). Kadar bør ikkje spele back, men derimot fungere som backup på midtstopparplass.

Sjølv om Guthrie var rufsete sist, hadde han den målgjevande pasninga. Han er den klart beste distributøren (både i form av målgjevande pasningar med sine seks totalt, samt hjørnespark når Raylor er ute). Pancrate kan få eit innhopp, men Jonas bør spele. Historia viser at argentinaren er klart best på venstresida, og eit samarbeid med Enrique som begge proffiterer kraftig på.

Tippar at vi bankar dei 4-0 og presterer årsbeste.
'
Hehe, hvilken kamp er det du har sett som Harewood virkelig har kjempa no særlig?
Jeg er enig i at han burde få et par sjanser til, men da må han skjerpe innsatsen sin!
Mot Peterborough jobba han litt, og det er det meste jeg har sett av innsats av han til nå, og jeg vil ikke gi han en godkjent der heller.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 27. Nov. 2009, 23:18 »
Han kjempa bra mot P'boro og hadde ein bra 2. omgang mot Preston. I 1. omgang hadde verken han eller Carroll spesielt mykje å jobbe med. Ser heilt klart det med Ranger og arbeidsinnsatsen som overgår både Andy og Haren. Men vi såg jo også sist at Ranger treng meir tid på å få opp speleforståinga, mellom anna i situasjonen då han blokka innlegget til Jonas rett framfor ein medspelar.

Gi Harewood eit par-tre kampar til, så får evt. Ameobi/Ranger spele seg inn dersom han ikkje leverer. Eg reknar med, og forventar, at Harewood snart innser at han spelar for si eiga framtid som toppspelar i England. Dersom han ikkje leverar betre spel desse månadene han er på lån hos oss, har han ingenting i verken Villa eller ein anna PL-klubb å gjere.

Dersom han derimot innser at han må jobbe meir, vere engasjert, har vi ein spelar som overgår både Carroll og Ranger på aspekt som desse ungfolane manglar.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Nov. 2009, 23:37 »
Jeg driter i om Harewood har fått lite spilletid og blablabla. Den mannen er ute av klubben igjen i januar. Han har vist liten interesse for å kjempe i Newcastle-drakta og bør i mine øyne prioriteres bak Carroll, Ranger, Ameobi og Løvenkrands.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Nov. 2009, 23:56 »
Han kjempa bra mot P'boro og hadde ein bra 2. omgang mot Preston. I 1. omgang hadde verken han eller Carroll spesielt mykje å jobbe med. Ser heilt klart det med Ranger og arbeidsinnsatsen som overgår både Andy og Haren. Men vi såg jo også sist at Ranger treng meir tid på å få opp speleforståinga, mellom anna i situasjonen då han blokka innlegget til Jonas rett framfor ein medspelar.
I motsetning til deg, så mener jeg at Ranger lærer best av å spille regelmessig og komme opp i slike situasjoner så ofte som mulig, fremfor å sitte på benken og se på at Harewood ikke yter en dritt når han ikke har ballen, men likevel har klippekort på laget.

Spilleforståelsen til Ranger blir ikke bedre av at han sitter på benken. Den blir bare bedre hvis Ranger spiller, og helst så mye som mulig. Selv om vi ikke skal slite ut en 18-åring. Derfor er det også bra at vi har flere alternativer å velge i. Men det virker ikke Hughton å bry seg om. For han er det bare to spisser som er gode nok til å starte, og det er våre mest stasjonære spisser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Nov. 2009, 00:18 »

At 2. omgangen til Harewood var bra er jeg ikke enig i, selv om han bedra seg og gjorde litt så jobber han ikke nok.
Det ser rett og slett ut som om han mangler både innsats og vilje.

Så du forøvrig kampen mot Peterborough?
Kjempa bra er å ta veldig hardt i for å si det sånn.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Nov. 2009, 10:34 »
Er ikkje i tvil om at eg vil se Ranger i steden for Harewood. Ranger har eit stort potensiale som vi må få utvikla og da kan vi ikkje la ein leiesoldat med dårleg innstilling og arbeidsmoral komme før han i køen om å starte. 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Nov. 2009, 11:37 »
Blir kampen sendt livestream noe sted? :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Nov. 2009, 12:18 »
Helvete! Begynner å få nerver nå. Kampene hjemme må vinnes, uansett motstand. Og WBA skal spille borte i dag. Så mulighetene for en større luke ned til 2. plassen er mulig. Carroll er vel småsyk, jeg håper på dette laget:
               Harper
Simpson -  Talor - Colo -Enriqe

Raylor/Guthrie  -Smith - Nolan - Jonas

Ranger og Løven
Hadde kanskje vært en ide å sette Guthrie på venstrekant og Jonas på høyre. Tror begge ville ha dratt nytte av det. Jonas får til bedre innlegg, og Guthrie vil også bli bedre fordi han får oftere anledning til å skjere innover i banen med fart og avslutte på mål. Hadde CH hørt åp meg ville vi ha ledet serien med enda flere poeng  ;)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Nov. 2009, 12:28 »
Begynner å få nerver jeg også nå! Hadde vært fantastisk å kunne få en liten luke ned til WBA som har en vanskelig bortekamp.
Håper vi fortsetter storspillet bakover, og at spissene begynner å score.

Støtter forøvrig laget ditt InspectorC!

Howay The Lads!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. Nov. 2009, 14:03 »
Med seier i dag vil forøvrig CH tangere Souness som til nå har hatt den beste starten som fast manager , 4 seire på rad.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/articles/chris-could-be-set-for-place-in-history-books-20091127_2240137_1888084#continue

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 28. Nov. 2009, 15:08 »
Laget i følge Radio Newcastle:

Harper, Simpson, Enrique, S Taylor, Coloccini, Nolan, Smith, Guthrie, Jonas, Lovenkrands, Harewood.

Carroll ute med sykdom.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 28. Nov. 2009, 15:11 »
argh blir like provosert kver gang eg ser Harewood starte!  >:(