20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabrice Pancrate  (Lest 7242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Fabrice Pancrate
« på: 21. Nov. 2009, 16:54 »
United Complete Pancrate Deal

NEWCASTLE United have signed French midfielder Fabrice Pancrate after a successful trial period with the club.

The 29-year-old has spent the past two weeks on Tyneside and has now put pen to paper on a deal until the end of the season with an option to extend.

Pancrate will wear squad No.21 for The Magpies, but United must wait for his registration to be ratified before learning if he can figure at Preston North End on Monday night.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/articles/united-complete-pancrate-deal-20091121_2240137_1881875

Er noe skeptisk, men liten tvil om at vi trenger spillere som kan spille ving så bare å håpe han lykkes.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fabrice Pancrate
« Svar #1 på: 21. Nov. 2009, 17:03 »
Jeg synes det er positivt, vi trenger spillere, spesielt på vingene.
Jeg er noe skeptisk jeg også, men jeg vil si dette er bedre enn ingenting.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Nov. 2009, 21:48 »
Helt enig Offe :) vi trenger vinger og før det motsatte er bevist er dette veldig positivt  8)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Nov. 2009, 10:11 »
Jeg vil ikke si noe før han har vist oss hva han er god for. Kommer nok ikke inn på laget med det samme, men sikkert greit å ha utover våren.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Nov. 2009, 15:14 »
Imponerte visst i reservelagskampen visst. Har sett høydepunktene. Bra med fart. Scorte et fint mål, og var vel involvert i ett til hvis jeg ikke så heilt feil. Mangler fullstendig vingspill, så jeg håper virkelig at han slår gjennom.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Nov. 2009, 15:45 »
Han scora vel ikke i reservekampen? Hadde en assist mener jeg å huske.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Nov. 2009, 15:52 »
Han scora vel ikke i reservekampen? Hadde en assist mener jeg å huske.

Det stemmer. Hadde assist. Forøvrig viste Løven med målet sitt noe vi mangler på topp. En som er rask, i stand til å møte på første stolpe. Han er en god avslutter. Tror Caro ville ha kommet mye mer til sin rett hvis han hadde fått spilt sammen med Løven.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Nov. 2009, 16:06 »
Hvordan uttales etternavnet? Noen som kan transkribere det? Pann,krat?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Nov. 2009, 17:27 »
Har eg forstått det riktig, så er Pancrate en rask typisk vintype. I så fall, akkurat det vi trenger. Ikkje masse som kan gå gale heller, siden han bare har kontrakt til sesongslutt  :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Nov. 2009, 09:40 »
Har eg forstått det riktig, så er Pancrate en rask typisk vintype. I så fall, akkurat det vi trenger. Ikkje masse som kan gå gale heller, siden han bare har kontrakt til sesongslutt  :)

Det som jeg liker med ham, ut i fra det lille referatet jeg fikk sett på nufc, er at han virker som å være av den spillende typen. Ikke som Jonas, som alt for ofte går seg fast når han i stedet kunne ha sentret og heller ha gått rundt og fått balllen tilbake..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Nov. 2009, 11:59 »
Dette er greit.
Vi trenger forsterkninger.
Lykke til, å håper innerst inne du overgår Bassong i prestasjonene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Nov. 2009, 15:19 »
Jeg er positiv til Pancrate. Det er ingen tvil om at vi trenger bredde i stallen framover, for vi har en lang sesong foran oss.
Dersom det jeg har hørt om Pancrate stemmer, så gleder jeg meg til å se han i aksjon  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Nov. 2009, 19:17 »
Stallfyll er i og for seg vel og bra. Men stallfyllet må ikke bare være stallfyll. De må være gode nok til å kunne gjøre en jobb også. Jeg vet ingenting om Pancrate, men jeg er litt skeptisk. Vil likevel ikke si noe som helst på dette før jeg har sett han i aksjon. Og om jeg slipper å se han i aksjon, så er det veldig greit, det også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #13 på: 28. Nov. 2009, 13:44 »
han virker som å være av den spillende typen. Ikke som Jonas, som alt for ofte går seg fast når han i stedet kunne ha sentret og heller ha gått rundt og fått balllen tilbake..

Bra nok for meg. Jeg blir kvalm av å se på, hver gang Jonas har ballen, og absolutt skal løpe rett gjennom motstanderne. Det er som å se meg selv når jeg spiller Fifa 10, og vet du hva, Jonas, det går ikke an!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Des. 2009, 18:23 »
INSTANT HERO! :d For eit tempo!