20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #825 på: 07. Juli 2010, 22:23 »
;D
Nå gir jeg blaffen i hvem som vinner, digger begge lagene :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 07. Juli 2010, 22:26 »
Har aldri hatt sansen for Tyskland. Bare er sånn.

Ja, også har jeg ei tysk venninne som elsker Tyskland, mens om virkelig hater det tyske fotball landslaget. Det har vel også påvirka meg en del. Hu har jo alltid elska landslaget helt opptil de 3-4 siste årene, men nå kan a ikke fordra det tyske landslaget. Ikke spør meg hvorfor. Har aldri spurt. Bare synes det er najs!

Og morsomt at det var Puyol som skulle skåre, a gitt. Virkelig morsomt!
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #827 på: 07. Juli 2010, 23:40 »
Merkelig at man begynner å hate det tyske landslaget når de først har begynt å spille fotball. Men i de dagene da Tyskland ALLTID vant, uansett hvor dårlig fotball de spilte, da likte man de.

Nei takk, heller dagens underholdende Tyskland med mange unge spillere som spiller fantastisk fotball, enn 60-90-tallets Tyskland som spilte forferdelig kjedelig fotball, men ALLTID vant de store kampene.

Når det er sagt, så er det fullt fortjent at Spania vant kampen. Og jeg har tro på en underholdende finale, og håper vel bittelitt på Spania, som jeg syntes spilte veldig flott fotball i dagens kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #828 på: 08. Juli 2010, 00:18 »
Faen ta - blir akkurat som jeg tippa i forkant av VM. Spania vinner, Villa blir toppscorer. Gud så digg det hadde vært om Nederland hadde sjokkert og slått Spania i finalen - men det har jeg dessverre ingen tro på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #830 på: 09. Juli 2010, 18:45 »
Merkelig at man begynner å hate det tyske landslaget når de først har begynt å spille fotball. Men i de dagene da Tyskland ALLTID vant, uansett hvor dårlig fotball de spilte, da likte man de.

Nei takk, heller dagens underholdende Tyskland med mange unge spillere som spiller fantastisk fotball, enn 60-90-tallets Tyskland som spilte forferdelig kjedelig fotball, men ALLTID vant de store kampene.

Når det er sagt, så er det fullt fortjent at Spania vant kampen. Og jeg har tro på en underholdende finale, og håper vel bittelitt på Spania, som jeg syntes spilte veldig flott fotball i dagens kamp.

Tyskland sitt unge lag har vel mer eller mindre imponert de fleste. Før var Tyskland alltid som ett godstog som kom mer og mer utover i turneringen, men denne gangen har det friske unge laget spilt god fotball fra første stund. Med unntak av Serbia kampen og semien hvor det så ut til at de ble tynget av stundens alvor. De turte jo ikke angripe i det hele tatt slik de er gode til og når spania da er så pasningssikre som de er så fortjente de å gå til finalen. Jeg for min del håper og tror Nederland med Sneijder på kanten vinner mot Spania og Tyskerne vinner greit mot Uruguay  8)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 10. Juli 2010, 22:30 »
Så ble det bare bronse på Tyskland..

Men i mine øyne er de mestere. Så underholdende de har spillt i dette VM'et med et lag som spiller så fantastisk godt sammen selv om de ikke har de største profilene i laget gjør at det burde være umulig å ikke elske dem.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 10. Juli 2010, 23:07 »
BITTERT FORLAN SITT FRISPARK PÅ SLUTTEN IKKJE GJEKK I MÅL  :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #833 på: 11. Juli 2010, 15:17 »
Ganske fantastisk at Uruguay gikk så langt med en så elendig keeper da!
Men - et lite plaster på såret at Tyskland tok bronsjen ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #834 på: 11. Juli 2010, 15:59 »
Lurer på om Klose var bitter for at han ikke fikk gå for VM-toppscorer-tittelen gjennom alle tider... Uruguay har imponert meg helt siden åpningskampen. Guastavino skal slite med å komme inn på det laget! :P

Skal forøvrig se finalen med 15-16 fanatiske Spania-supportere mens jeg selv holder med Nederland. Kan bli moro...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #835 på: 11. Juli 2010, 17:54 »
Kvifor spelte ikkje Klose? Las jo eit interju med Løw i går der han sa at heile laget ville hjelpe Klose til slå rekorden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 11. Juli 2010, 18:02 »
Han sliter vel med en skade i ryggen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #837 på: 11. Juli 2010, 23:06 »
Da va Spania fortjente mestere
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #838 på: 12. Juli 2010, 01:56 »
Var ganske klare favoritter, og derfor intet sjokk. I det hele tatt føler jeg dette har vært et kjedelig mesterskap - og sånn sett passer vel Spania som vinnere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #839 på: 12. Juli 2010, 08:35 »
Tar av meg hatten for Spania, ikke fordi de var så ekstremt underholdende offensivt, men pga at de er bunnsolide på en noe lignende måte som Italia var for 4 år siden. I likhet med Italia for 4 år siden så slapp Spania kun inn to mål i mesterskapet, og da danner du selvsagt et godt grunnlag for å vinne. Spania slapp ikke inn mål i sine 4 sluttspillskamper, hvilket er fantastisk! Iker Casillas står frem som en av de 3 beste keeperne i verden. Stopperparet til Barca er selvfølgelig ekstremt bra, noe de viste i VM, og mens Ramos omtrent er en angrepsspiller fra sin høyreback, så demmer Capdevila opp med strålende spill på venstreback. Capdevila som kanskje ikke får den rosen han fortjener, dessuten er Busquets også flink til å balansere laget slik at Xavi & co kan peise på i angrep. Fortjent seier til et perfekt fotballag, selv om de ikke er mine favoritter så har de vært det beste landslaget de siste årene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM