20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101407 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #750 på: 03. Juli 2010, 15:59 »
Det er ikke offside på noen av spillerne som berører ballen, men de to som står i offside kan vel sies å forstyrre keeperen, eller utespillerne..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 03. Juli 2010, 16:50 »
Det er ikke offside på noen av spillerne som berører ballen, men de to som står i offside kan vel sies å forstyrre keeperen, eller utespillerne..

Hehe, se videoen i innlegget over igjen du. BEGGE spillerne som står i offside berører ballen. ;)

Tyskland er strålende, forresten! Ser ut som verdensmestere.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 03. Juli 2010, 16:53 »
Ja jeg satser på at Tyskland drar dette i land. Nederland - Tyskland i finalen hadde vært konge! Med Tyskland seier seff  :D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 03. Juli 2010, 16:58 »
Thorstvedt liker jeg! Stort sett det...Blir kvalm av Eriksen og Bohinen.. Særlig sistnevnte greier ikke å snakke for seg, skammelig!
Nei, får håpe Myggen snur når han ser denne gruppa: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=133500220004884&ref=ts  ;D

Det å kritisere sportskommentatorer for ikke å klare å snakke for seg, for så å håpe på at Myggen gjør comeback på TV2 er vel så selvmotsigende som du faktisk kan få det. :P

Bohinen tar for seg analyser, og der BØR man greie snakke for seg. Myggen driver ikke med sånt, så da faller ditt argument litt bort.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 03. Juli 2010, 17:35 »
Kjipt.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 03. Juli 2010, 17:49 »
Digg  ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #756 på: 03. Juli 2010, 17:53 »

Hehe, se videoen i innlegget over igjen du. BEGGE spillerne som står i offside berører ballen. ;)

Skal prøve å forklare litt bedre hva jeg mener..
Hvis du ser på dette bildet, har jeg ringet rundt den Ghaneseren som tar ballen etter den headingene på bildet.
Spilleren nederst til venstre header ballen, og mannen ringet rundt går i duell med keeperen.

Appiah (?) er vel såvidt i offside etter den duellen, men det er veldig marginalt.
Mannen helt øverst i i bildet, han man bare ser skoene på, er ute av offside i det han header ballen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 03. Juli 2010, 17:54 »
Sykt kult. Jeg digger dette tyske laget. Det går faen meg greit at de slo ut England også, når de nå presterer dette.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #758 på: 03. Juli 2010, 17:58 »
Både Tyskland og Nederland videre! ;D mangler bare Danmark...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 03. Juli 2010, 17:59 »

Skal prøve å forklare litt bedre hva jeg mener..
Hvis du ser på dette bildet, har jeg ringet rundt den Ghaneseren som tar ballen etter den headingene på bildet.
Spilleren nederst til venstre header ballen, og mannen ringet rundt går i duell med keeperen.

Appiah (?) er vel såvidt i offside etter den duellen, men det er veldig marginalt.
Mannen helt øverst i i bildet, han man bare ser skoene på, er ute av offside i det han header ballen.

Ja, men offsiden gjelder jo i hele angrepet om de var i offside ved den første headingen. ;)

Helt enig Geir, en nytelse å se på. Det siste angrepet deres i dag var spesielt bra. Dessuten er spillerne noen av de mest sympatiske og sportslige vi har sett i dette mesterskapet. :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #760 på: 03. Juli 2010, 18:06 »
Ja, men offsiden gjelder jo i hele angrepet om de var i offside ved den første headingen. ;)

Nei. De er i offside helt til det kommer en ny pasning.
Hvis du ser for deg en kontring, og det kommer en pasning til en offsideplassert spiller, men han viser at han ikke er interessert i ballen. Det kommer en annen spiller, ikke offside, og plukker opp ballen, kan den første spilleren igjen delta i kontringen....

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #761 på: 03. Juli 2010, 18:11 »
Kongelig av Tyskland, og jeg gråter ikke akkurat ved at Argentina går ut heller. :)

Panzer: jeg føler ikke at argumentet mitt faller bort på noen som helst måte. Om Myggen ikke tar for seg analyser, så er vel nettopp det på grunn av at han snakker som jeg gjorde da jeg var 12 år. Hvordan i huleste klarer du å dra Bohinen inn i innlegget mitt btw? :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 03. Juli 2010, 18:22 »

Nei. De er i offside helt til det kommer en ny pasning.

Sikker på det? Har stort sett alltid opplevd at det blir dømt offside når spillere som er i offside når ballen blir spilt opp i starten av et angrep senere får ballen og scorer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #763 på: 03. Juli 2010, 18:24 »
Det er jeg ganske så sikker på ja.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 03. Juli 2010, 19:07 »
Kongelig av Tyskland, og jeg gråter ikke akkurat ved at Argentina går ut heller. :)

Panzer: jeg føler ikke at argumentet mitt faller bort på noen som helst måte. Om Myggen ikke tar for seg analyser, så er vel nettopp det på grunn av at han snakker som jeg gjorde da jeg var 12 år. Hvordan i huleste klarer du å dra Bohinen inn i innlegget mitt btw? :P

Jeg drar Bohinen inn i innlegget ditt, fordi det var han jeg nevnte, og den du kommenterte.

Blir kvalm av Eriksen og Bohinen.. Særlig sistnevnte greier ikke å snakke for seg, skammelig!

- Det å kritisere sportskommentatorer for ikke å klare å snakke for seg, for så å håpe på at Myggen gjør comeback på TV2 er vel så selvmotsigende som du faktisk kan få det.

Myggen fikk sin jobb for å være den han er, komme med sine egne synspunkter. Bohinen tar for seg analyser, noe han ikke greier uten å virke usikker. Dermed liker jeg ikke Bohinen, muligens ikke hans egen skyld, men han burde ikke foretatt analyser. Synes han også er en svak sidekommentator, sier mye rart ("Litt for varm på grøten der").

Jeg likte attityden til Myggen, og han ga oss noe litt annerledes enn resten av gutta.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/