20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #600 på: 27. Juni 2010, 17:31 »
Denne kampen var ødelagt til pause, og det er dommeren som har revet i stykker det som kunne vært en av tidenes VM-kamper! Isteden nekter dommeren England 2-2, og det hele utvikler seg til en skammelig fotball-opplevelse...

Tyskerne var best hele veien, men England maktet å score to mål uten at de fikk det de skulle ha. Derfor er dette bare trist å se på...

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #601 på: 27. Juni 2010, 17:32 »
By zeh way, veldig voksen respons du kommer med der.

.....

(dette er absolutt ikke noe personangrep, eller noe slikt, men det skrives "edit". uten h :) )
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 27. Juni 2010, 17:35 »
Jeg klarer ikke glede meg over god kontringsfotball heller. Dette er bare surt. I tillegg forsurer Capello det hele med patetisk disposisjon av laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 27. Juni 2010, 17:41 »

.....

(dette er absolutt ikke noe personangrep, eller noe slikt, men det skrives "edit". uten h :) )

Fult klar over det. :) Det skrives også THE med T-H-E og ikke med Z-E-H, som jeg skrev. Også skrives det vel NÅ og ikke NUH. Også skriver jeg veldig ofte KEWL istedenfor COOl/KUL osv. Er internett vøtt, man skal bruke litt internettprat nå og da. Sånn er det bare. ;)

Noen ganger skriver jeg til og med smågoth istedet for smågodt. Men det er kun når jeg snakker med/om gothere. :P
« Siste redigering: 27. Juni 2010, 17:46 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 27. Juni 2010, 17:50 »
Og der var det ferdig. Bare å vente på at Tyskland blir sendt hjem da. Og nok en gang kommer en dommer i fokus etter og ha "hjulpet" det ene laget, på et resultalt hvor alt kan skje.

Jaja, bare å se frem til neste kamp. Jeg er klar!
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 27. Juni 2010, 17:54 »
Veldig fin kamp! Er jo umulig å ikke like dette tyske laget, med Özil og Müller som kongene! ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 27. Juni 2010, 17:56 »
Spennande følgja Tyskland vidare. Synd dommarteamet og FIFA øydeleggje det som kunne vorte ein thriller 2 omg. MEN England var generelt oppsummert: ELENDIG. (Lampard var god.)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 27. Juni 2010, 18:12 »
England var dårlige i dag, mens Tyskerne var gode....og hadde det ikke vært for den situasjonen så hadde jeg sittet å kost meg godt med det tyske spillet, men det går ikke i dag. Det er noe feil, og det rammer på en måte Tyskerne(uforskyldt selvfølgelig) også fordi de nå ikke vil få den samme sympatien og begeistringen fra de som følger med VM.

Det er selvsagt noe galt med engelskmennene og like skuffende som spillerene er Fabio Capello i sine valg og disposisjoner. Wayne Rooney er VM´s flopp, og jeg har sjelden sett ett engelsk landslag med en dårligere spiss på topp enn det Rooney har vist i dette VM.

Det er ikke første gang i mesterskapet at Sør-Amerikanske dommere roter det til, her om dagen så vi "Dracula" rote det til i sin andre av to VM-kamper. Det er bare å kaste vekk de Latino-dommerene til helvette og la Rosetti, Stark og Webb ta seg av resten av dømmingen i VM.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #608 på: 27. Juni 2010, 18:13 »
Så sinnsykt deilig å få England ut. Kan tenke meg det gjorde vondt for landet som hyller spillerne sine som VMs beste før hverrt jævla mesterskap. Og Tyskland da... et skikkelig maskineri med herlige spillere som Lahm, Schweinsteiger og Muller. Dette er faktisk på høyde med Italias nedtur.

Kan dog godt skjønne at det er bittert for England-fans når en sånn skandale blir avgjørende. En av de få engelskmennene jeg sympatiserer med i kveld er James Milner.

Enig med Kristoffer i at Barry bør sendes vekk fra landslaget. Herre, for en skilpadde den fyren er. Sjekk løpsduellen med Ôzil før 4-1 -målet. Det er en løpsduell på 25 meter der han får 10 meters forsprang - og klarer å tape den soleklart. Minnet meg veldig om Daniel Berg Hestad akkurat der. ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 27. Juni 2010, 18:21 »
Så sinnsykt deilig å få England ut. Kan tenke meg det gjorde vondt for landet som hyller spillerne sine som VMs beste før hverrt jævla mesterskap. Og Tyskland da... et skikkelig maskineri med herlige spillere som Lahm, Schweinsteiger og Muller. Dette er faktisk på høyde med Italias nedtur.

Kan dog godt skjønne at det er bittert for England-fans når en sånn skandale blir avgjørende. En av de få engelskmennene jeg sympatiserer med i kveld er James Milner.

Enig med Kristoffer i at Barry bør sendes vekk fra landslaget. Herre, for en skilpadde den fyren er. Sjekk løpsduellen med Ôzil før 4-1 -målet. Det er en løpsduell på 25 meter der han får 10 meters forsprang - og klarer å tape den soleklart. Minnet meg veldig om Daniel Berg Hestad akkurat der. ;D

Jeg er ikke noe spesielt England-fan, hvertfall ikke nå lenger. Men denne situasjonen dreier seg om mer enn England, Tyskland, Gerrard, Lampard, Schweinsteiger, Podolski etc.....

Det dette dreier seg om er rettferdighet, og hvis det er noen som koser seg med at dommeren dømte England på trynet inn i garderoben til pause, så er det folk som har misforstått fotballens ide....og det kraftig!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 27. Juni 2010, 18:21 »
Det er ikke første gang i mesterskapet at Sør-Amerikanske dommere roter det til, her om dagen så vi "Dracula" rote det til i sin andre av to VM-kamper. Det er bare å kaste vekk de Latino-dommerene til helvette og la Rosetti, Stark og Webb ta seg av resten av dømmingen i VM.

Jeg skjønner mange er frustrerte, men alle disse ekstreme uttalelsene mot dagens dommere blir rett og slett for dumt. Mål blir feilaktig godkjent og underkjent hele tiden, dette er ikke noe særlig annerledes synes jeg. Det er selvsagt ikke lett for dommeren å se om ballen var inne, linjedommeren stod sikkert på offside-linja (som han skal) og ikke mållinja, og da blir det ingen enkel oppgave for ham heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 27. Juni 2010, 18:26 »

Jeg skjønner mange er frustrerte, men alle disse ekstreme uttalelsene mot dagens dommere blir rett og slett for dumt. Mål blir feilaktig godkjent og underkjent hele tiden, dette er ikke noe særlig annerledes synes jeg. Det er selvsagt ikke lett for dommeren å se om ballen var inne, linjedommeren stod sikkert på offside-linja (som han skal) og ikke mållinja, og da blir det ingen enkel oppgave for ham heller.

Jævla vanskelig å se en ball som er en halv-meter inne i mål....

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 27. Juni 2010, 18:31 »
Det var tydeligvis vanskelig nok fra hans posisjon i den situasjonen til at han ikke fikk det med seg, ja. Selvsagt er det en dommertabbe, men på ingen måte noen større skandaler enn det vi har sett før i VM og tusenvis av andre steder tidligere.

Dagens system er ikke ufeilbarlig, det vet jo alle fotballinteresserte fra før av. Man vil tydeligvis ha det sånn i FIFA.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #613 på: 27. Juni 2010, 18:36 »

Jeg er ikke noe spesielt England-fan, hvertfall ikke nå lenger. Men denne situasjonen dreier seg om mer enn England, Tyskland, Gerrard, Lampard, Schweinsteiger, Podolski etc.....

Det dette dreier seg om er rettferdighet, og hvis det er noen som koser seg med at dommeren dømte England på trynet inn i garderoben til pause, så er det folk som har misforstått fotballens ide....og det kraftig!

Skjønner ikke hvorfor du quoter mitt innlegg og skriver om noe helt annet enn det jeg skriver om, men jeg kan godt svare på det dersom det er ment som en invitasjon til diskusjon. :P

Som jeg skrev i innlegget mitt, så har jeg sympati for den delen av verden som holdt med England mot Tyskland, og skjønner raseriet mot den "blinde" dommeren. Men det må fortsatt være lov å hylle tyskerne og glede seg over at England er ute av VM - til tross for at engelskmennene ikke fikk godkjent målet de skulle hatt. Jeg koser meg ikke over at dommeren underkjente Lampards mål, men at England røk ut av VM er svært, svært gledelig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 27. Juni 2010, 18:42 »
Jævla vanskelig å se en ball som er en halv-meter inne i mål....
Lett når man sitter i høyden eller kan se det på tv ja, men når man står 20-30-40-50 meter unna på bakken er det nok ikke like enkelt! ;)