20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #585 på: 27. Juni 2010, 16:47 »
 ;D
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 27. Juni 2010, 16:50 »
Værste eg har sett   :o
Forbanna bittert om det ska bli avgjørende
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 27. Juni 2010, 16:50 »
Gleden med å følge resten av Tyskland-England er frarøvet av dommeren. Det er trolig den største fotball-skandalen jeg noengang har sett, hvis det skulle vise seg at resultatet står seg.

Den uruguyanske dommer kan ihvertfall glede seg til at sine siste 45 minutter som FIFA dommer....

Come on England!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 27. Juni 2010, 16:52 »
Det er faktisk helt sjukt, en hel jævla halvmeter! Fy så ekstremt bittert!
Men dette engelske laget har vist en fantastisk vilje til å komme tilbake sålangt! Håper Lampard scorer et par til, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 27. Juni 2010, 16:55 »
Greier egentlig ikke å gjøre noe annet enn å le når jeg ser reprisen. Hahahah, fy faen! Mye flott dørmming det VMet her.
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 27. Juni 2010, 16:56 »
Utrolig moro førsteomgang! Dette ble en kjempekamp i forhold til hva jeg hadde trodd!

Håper inderlig Tyskland drar dette i land. :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 27. Juni 2010, 16:59 »
Det er faktisk helt sjukt, en hel jævla halvmeter! Fy så ekstremt bittert!
Men dette engelske laget har vist en fantastisk vilje til å komme tilbake sålangt! Håper Lampard scorer et par til, jeg!

Ja, hvis ikke England kommer tilbake på 2-2 så er VM bortimot ødelagt. Ikke fordi jeg er spesielt fan av England, men JUSTICE!! Simple as that...

Greier egentlig ikke å gjøre noe annet enn å le når jeg ser reprisen. Hahahah, fy faen! Mye flott dørmming det VMet her.

Du hadde vel ikke ledd hvis det var dessa über-tragiske asia-møkket ditt som fikk en slik dommerepisode i fleisen....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 27. Juni 2010, 17:02 »
Er jo SKANDALE viss dette verte avgjerande. Og avgjerande er det jo på ein måte allereie.
Var igrunn nøytral før kampen sidan begge er ein av favorittane mine. Men no heiar eg på England.

Er utruleg at ein ikkje har endra reglane i dagens moderne fotball når det gjeld å sjekka om ballen er øve linja eller ikkje...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #593 på: 27. Juni 2010, 17:05 »

Du hadde vel ikke ledd hvis det var dessa über-tragiske asia-møkket ditt som fikk en slik dommerepisode i fleisen....

Da hadde det nok blitt stille!
Poenget er jo uansett ikke at det er England som ikke får målet, men at det er en skandaløs dommertabbe.
Som du sier så fint Kyrre; justice.
Kjente jeg ble jævlig irritert, og sint. Måldommere ASAP!

Blir nok ikke mange fler VM-minutter på den dommeren i fremtiden nei :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #594 på: 27. Juni 2010, 17:08 »
Er jo SKANDALE viss dette verte avgjerande. Og avgjerande er det jo på ein måte allereie.
Var igrunn nøytral før kampen sidan begge er ein av favorittane mine. Men no heiar eg på England.

Er utruleg at ein ikkje har endra reglane i dagens moderne fotball når det gjeld å sjekka om ballen er øve linja eller ikkje...

Ja, kampen hadde jo forandret seg hadde det blitt 2-2, det kan man ikke si noe på...

Semb spurte jo akkurat om fjerdedommers rolle, sa han var med på å vise ut Zidane i 06. Jeg etterlyste måldommere, men mener å ha lest at FIFA sa det skulle være 5 dommere i VM? Har de gått tilbake på det, eller har jeg lest feil?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 27. Juni 2010, 17:13 »

Butthurt much, yes?

Og selvfølgelig hadde jeg ikke ledd. Med det hadde jeg ikke om det hadde skjedd med Argentina eller noen av de afrikanske lagene heller, så gjelder ikke bare asiatiske lag. Men det her er jo to lag jeg ikke bryr meg om i det heletatt, så for meg gjør det jo ingenting.

Og når det er sagt; nei, jeg ler ikke fordi det går mot England. Jeg ler fordi dommeren(e) greier å ikke legge merke til det, noe jeg finner sjokkerende og ikke minst hårreisende. Rett og slett imponerende. Ja, også er jeg litt fan av drama så fremt det ikke går på bekostning av ting/lag/whatever jeg liker. ;)

Også legger jeg på to smileyer, sånn at du, og alle andre ikke skal ta det jeg sier så hinsides seriøst. Det er internet for faen! ;D ;D :D :D ;) ;) :) :)
Ble litt fler, men da tar vel folk poenget.

By zeh way, veldig voksen respons du kommer med der.

Edith: England spiller overraskende bra nå. Håh, forventer et mål av England nå snart. Vil gjerne ha ekstra omganger og veldig gjerne straffer. ;D

Peace, by the way. Orker ikke å mase omd et her mer. Er ferdig nuh! :P

Edtih 100000: Og der ble det mål. litt kjipt egentlig, men får håper England kjører på som faen. Kan jo bli rimelig underholdende.
« Siste redigering: 27. Juni 2010, 17:23 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 27. Juni 2010, 17:25 »
Dette er bare forpult kjipt. Usj.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 27. Juni 2010, 17:26 »
Oioi!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 27. Juni 2010, 17:28 »
Capello er jo helt på trynet. Tar altså ut en av Englands beste, mens tragiske Barry forblir på banen. På benk sitter Peter Crouch, mens latterligheta Heskey blir satt innpå.
FY!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 27. Juni 2010, 17:29 »
Jupp. Imponerende "bra" avgjørelser.
Nei.