20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 102007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #510 på: 23. Juni 2010, 00:16 »
Den er lei! Dypeste medfølelse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 23. Juni 2010, 18:17 »
Utrolig deilig det målet for USA i dag. VM's beste øyeblikk hittil. Men kjipt at vi har et så grusomt kjedelig lag som England med i åttendedelsfinalen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 23. Juni 2010, 18:24 »
Ja, for Slovenia er jo virkelig en fellesfaktor med underholdende fotball!
Syns ikke England var veldig kjedelig i dag jeg - og det er uansett morsomt med et slikt sirkus videre ihvertfall en runde til! Håper Tyskland tar andreplassen i gruppa, slik at jeg slipper at England og Tyskland møtes allerede da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 23. Juni 2010, 18:29 »
Slovenia viste langt mer underholdende fotball mot USA f.eks enn det England evnet. Når det er sagt - man så i dag at de også har et veldig dårlig lag. Selv håper jeg nå at Tyskland slår Ghana og gjør kort prosess med England i neste runde.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 23. Juni 2010, 18:36 »
Slovenia var rett og slett patetiske i dag som knapt prøvde score mål. Sjelden har det vært så fortjent med en slik scoring som USA fikk i dag på overtid - for Slovenia sin del også. De spilte også en av mesterskapets aller kjedeligste kamper mot Algerie. Jeg er ekstremt glad for at jeg slipper å se et sjarmløst østblokk-land videre til fordel for et lag som der bor endel kvaliteter i, og som i dag viste seg å være et langt bedre lag enn Slovenia. 

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 23. Juni 2010, 19:07 »
Synd at Slovenia tapte. Veldig synd. Rett og slett trist. Men regner med at Ghana tar knekken på Tyskland i dag. ;D
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 23. Juni 2010, 19:27 »
James Milner en av banens beste spillere i dag synes jeg, og England spilte tidvis ganske bra! Sluppet inn ett mål i gruppespillet, noe som lover godt for cupspillet. England kan nå langt nå, men skal helst unngå Tyskland i 1/8 dels..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 23. Juni 2010, 20:59 »
Richard Kingson virker som en bra keeper. Håper han fortsetter sånn her.

Neeeesten mål til Ghana. Uh yeah! Snart!

Edith: Ghana spiller så absolutt ikke dårlig fotball nå. Men skyt skyt skyt!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 24. Juni 2010, 00:47 »
James Milner retta i aller høyeste grad opp den noe overivrige første halvtimen han fikk mot USA! Var veldig solid i dag - og jeg tviler for at humørspillerene Lennon som i mine øyne har vært katastrofalt dårlig, vil stjele plassen til kampen mot Tyskland. Syns det er synd at Tyskland og England møtes allerede nå - da de begge er to personlige favoritter. Den kampen blir uansett sinnsykt spennende å følge. England har ikke imponert veldig mange i gruppespillet, men spilte seg fint opp i dag, og dette kan gi positive ringvirkninger. Er slettes ikke veldig imponert over forsvarssfireren til Tyskland heller!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 24. Juni 2010, 02:14 »
Trodde det var Joe Cole som skulle få den fjerde plassen på midten, men var morro at det ble Milner og at han presterte. Nå spiller han nesten garantert mot tyskland, en fordel er også hans defensive egenskaper. Lennon har vært forferdelig og virker helt ute av form..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 24. Juni 2010, 02:25 »
Forresten, det er altså garantert at enten Uruguay, Sør-Korea, Ghana eller USA er i semien i år. Det er jo ganske morsomt, bare det!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 24. Juni 2010, 11:13 »
Der røk Englands bane til semifinale tenker jeg da.. Eller kanskje er de så dårlige til å føre kamper at det er like greit for de å møte bedre nasjoner?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 24. Juni 2010, 11:51 »
Korfor i all verden spilla Barry?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 24. Juni 2010, 12:19 »
Fordi han er viktig for det engelske landslaget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 24. Juni 2010, 12:23 »
Der røk Englands bane til semifinale tenker jeg da.. Eller kanskje er de så dårlige til å føre kamper at det er like greit for de å møte bedre nasjoner?

Trur det passer bra for England å være litt underdog enn å møte eit lag det er favoritt mot.
England-Tyskland for ein kamp me har i vente  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]