20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #480 på: 21. Juni 2010, 16:44 »
Helt enig! Og er Keita helt uskyldig? Nei, han er ikke det. Han burde selvfølgelig få straff for filminga si, uten tvil. Men det gjør ikke Kaka mindre uskyldig. Det han gjorde fortjente helt klart gult kort. Og ja, jeg har sett videoen 3-4 ganger nå. Ligger på youtube.

Og veldig kjipt at Portugal vant i dag. Usj! Synes veldig synd på de Nord-Koreanske spillerne og. Lurer på hva som skjer med dem etter det her. ???
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 21. Juni 2010, 17:09 »
Hvordan kan dere si at Kakás andre gule kort var feil? Han ser jo at Keita kommer løpende og setter albuen rett i solar plexus. Klarer ikke å styre temperamentet sitt og dommeren gir han et vel fortjent gult kort.

Uenig. Oppfatter det som at han tar ut armen for å beskytte seg mot Keita som kommer dundrende inn mot han. Greit nok det er ein liten dytt men at Keita holder seg for ansiktet og ikkje brystet forteller vel det meste.
Synes det er ein uting at slik filming ikkje blir straffet i etterkant. Forsøk på å få en annen spiller utvist ved filming bør gi rødt kort. Om dommeren ikkje ser det bør fifa gå inn og straffe spilleren i etterkant.

Lurte eg dommeren ? Ja dommeren gir Kaka rødt haha ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 21. Juni 2010, 17:52 »
Kommer dundrene inn mot han? Han kommer jo lett joggende. Og er det egentlig naturlig å sette opp albuen når det kommer en spiller lett joggende mot deg?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #483 på: 21. Juni 2010, 18:06 »
Man kan bare ikke unngå å elske Portugal med kong Ronaldo i spissen. Nydelig gjennomført match med 7 mål og en Ronaldo virkelig i form. Håper at Portugal knuser Brasil med mange, mange mål - men har mine tvil om akkurat det...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 21. Juni 2010, 18:12 »
Kommer dundrene inn mot han? Han kommer jo lett joggende. Og er det egentlig naturlig å sette opp albuen når det kommer en spiller lett joggende mot deg?

Jeg er helt enig med deg. En ting er at Keita oppfører seg som en tosk, men Kaka setter likefullt albuen i solar plexus på ham.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #485 på: 21. Juni 2010, 18:29 »
Og apropos latterlig filming... noen som fikk med seg Chile-spissens latterlige forsøk på overtid i kampen mot Sveits?

Skjønte riktignok at han hadde dritet seg ut rimelig kjapt, men det var noe av det verre jeg har sett.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 21. Juni 2010, 18:37 »
Hahha, ja. Lo høyt her jeg satt! Gud så forferdelig pinlig.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 21. Juni 2010, 18:41 »
Ganske trist at det skulle gå sånn mellom Nord-Korea og Portugal, både for spillerne til NK sin del, samt at det ser heller dødt ut for Elfenbenskysten med Drogba i spissen som jeg virkelig ønsket meg videre til fordel for Portugal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 21. Juni 2010, 18:46 »
Yeah! Og til tross for at Drogba til tider har gjort mye rart, liker jeg'n.

Og var det noen som så på svensk TV4 i går? I pausa sa de noe om at Lucio så ut til å prøve å skade den vonde armen til Drogba, men fikk ikke med meg alt så er ikke helt sikker på hva det var om. Noen som fikk det med seg? Eller fikk med seg en situasjon hvor det ser ut til at han prøver på noe sånt?
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 21. Juni 2010, 18:56 »
Jeg liker jo Drogba så ekstremt mye mer enn jeg liker C.Ronaldo så. Og portugisere generelt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 21. Juni 2010, 19:04 »
Ronaldo  har jeg null til overs for. Aldri likt fyren.
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 21. Juni 2010, 19:32 »

Ka ville du gjort da? bare stått der og venta til ein svær jævel av ein afrikaner jogger deg over ende?  :P
Sjønner ikkje kordan noken kan ta Keitas parti her. Det Keita gjør er 100 ganger værre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 21. Juni 2010, 19:36 »
Ganske trist at det skulle gå sånn mellom Nord-Korea og Portugal, både for spillerne til NK sin del

Kampen ble for en gangs skyld atpåtil vist live i hjemlandet. Her tror jeg det er duket for tortur og det som verre er for både spillere og deres familier.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 21. Juni 2010, 19:39 »
Lover overhodet ikke bra isåfall nei! Tipper godeste Kim Jong Il klør etter å straffe kara.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 21. Juni 2010, 21:49 »
Bra straffe. ::)

Hah!
Nei.