20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101529 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #150 på: 20. April 2010, 00:38 »
Langli er naturligvis TV2s beste kommentator, og en av de beste i Norge. Semb derimot, var på ingen måte TV2s beste ekspertkommentator. Den rollen har Petter Myhre overtatt med bravur. Petter Myhre har langt mer å fare med enn Semb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. April 2010, 01:13 »
Ja, riktig, jeg har glemt den sjokkerende dårlige jobben Semb gjorde med landslaget, samt den like fæle jobben han gjør med dagens G19-lag. Samt at han helt klart har jobben i forbundet som følger av korrupsjonen som gjennomsyrer NFF, og ikke at han eier noen form for faglig dyktighet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ameobi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Mai 2010, 11:40 »
Mitt Lag:
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup-2010/teams/england/pick-england-team/7607233/England-World-Cup-squad-Pick-your-England-squad-for-the-World-Cup-finals-2010.html?team=0eb914cf93c1

Alan Smith sitt lag:
Goalkeepers: Robert Green, David James, Joe Hart

Defenders: Glen Johnson, Wes Brown, Rio Ferdinand, John Terry, Matthew Upson, Ashley Cole, Leighton Baines

Midfielders: Michael Carrick, Steven Gerrard, Frank Lampard, James Milner, Aaron Lennon, Joe Cole, Gareth Barry, Theo Walcott, Adam Johnson

Strikers: Wayne Rooney, Jermain Defoe, Emile Heskey, Peter Crouch

« Siste redigering: 09. Mai 2010, 11:42 av Ameobi »
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Mai 2010, 14:53 »
Jeg håper England går så inderlig på trynet i VM. Går ønsket mitt i oppfyllelse taper de alle kampene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 11. Mai 2010, 20:47 »
Jeg blir å heie på England i VM. Ønsker England all mulig suksess. Ser overhodet ingen grunn til å hate det engelske landslaget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 11. Mai 2010, 20:51 »
Jeg heier på alle lag som er forventet å ryke ut rimelig fort, også håper jeg alle lag som folk forventer å nå langt ryker ut for og gæældi. Finnes dog noen spillere på div. lag jeg håper står frem og gjør det massivt i VM, selv om jef håper lagene ryker ut fort som faen. ;D
Nei.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 11. Mai 2010, 22:29 »
Samme her egentlig, likar å holde med underdogsa.

Favorittane mine ellers er Mexico, Tyskland og Italia.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 11. Mai 2010, 23:16 »
Jeg likte Tyskland helt til de slo ut Tyrkia i EM. Da var jeg smått irritert, for å si det mildt. Lagmoralen til Tyrkia var så sinnsvakt herlig at jeg ikke har ord,  og da de spiller sin beste kamp i EM, samt spiller bedre enn Tyskland så taper de. Uuuurgh!!! >:(

Og da jeg så den kampen satt jeg å prata med ei veldig god, samt Tysk, venninne av meg. Og som så utrolig mange tyskere så misliker'a Tyrkere, og det var jo toppen av salaten. Heh. XDDD
« Siste redigering: 11. Mai 2010, 23:19 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 11. Mai 2010, 23:21 »
England, Tyskland og Nederland blir nok sympatilag dette VMet. Mulig jeg også blir å sympatisere med noen underdogs-lag.
Det er dessuten essensielt at Portugal, Italia  og Danmark ryker kjapt ut!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 11. Mai 2010, 23:29 »
Har likt England siden EM 96, så håper de gjør et bra mesterskap selv om det ikke er like morsomt nå som det ikke er med noen Newcastle spillere. Men jeg holder kanskje mest med Italia, og håper de går hele veien.

Gleder meg også til å følge med på hvordan de afrikanske lagene gjør det, også tror jeg Honduras og Chile er to spennende lag som jeg sjelden har sett spille.

Hadde jo vært fantastisk morro om Jonas Gutierrez kom tilbake som verdensmester da!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #160 på: 12. Mai 2010, 00:49 »
Blir nok Nederland og England (i den rekkefølgen) for min del. Hadde Nederlandsk fotball som favorittliga mens vår Halvar Thoresen briljerte sammen med brødrene Koeman, Van Basten og Gullit.
Kan ikke fordra italia og deres diving queens.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 12. Mai 2010, 08:46 »
Herlig at både Colo og Jonas er tatt opp i Argentinas bruttotropp. Er ikke tvil om hvem jeg skal heie på dette VM da....  :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #162 på: 12. Mai 2010, 08:52 »
At ikke Esteban Cambiasso som er en av verdens beste midtbanespillere ikke er tatt ut skjønner jeg bare ikke ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 12. Mai 2010, 09:04 »
At ikke Esteban Cambiasso som er en av verdens beste midtbanespillere ikke er tatt ut skjønner jeg bare ikke ::)

Siden han ikke er tatt ut kan han uasett ikke være bedre enn Jonas, hehhe  :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 12. Mai 2010, 10:26 »
Vanvittig at Cambiasso ikke er med i troppen. Javier Zanetti har også vært ekstremt god for Inter den sesongen her.. Men ikke noe sjokk at det kom et klovnete uttak med den mannen der som trener.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM