20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shane Ferguson  (Lest 27942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shane Ferguson
« Svar #120 på: 26. Okt. 2012, 16:57 »
Santon hadde assist til Cisse sitt første mål borte mot Chelsea. Synst Santon rotet mer på høyresiden mot Brugge. Skal ikke kritisere han for mye siden han ikke har spillt mye der. Det Santon må bli bedre på er avleveringene, også må han slutte å løpe inn i motstanderen.

Ferguson blir vel litt for veik uansett hvor han spiller. Han tilfører uansett noe vi har totalt magelvare på i dette laget, nemlig gode innlegg. Ferguson skulle hatt en ny assist igår. Det ville isåfall vert fjerde(?) assisten på rad. Hvem kan vise til lignende statestikker pdd i nufc. Nå som Tiote er ute i tre kamper kan Jonas bli brukt mer i midten der han hører hjemme. Dermed er venstrekanten ledig og da begynner Ferguson å bli selvskreven i den posisjonen..

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #121 på: 28. Feb. 2013, 12:22 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20130228/ferguson-joins-birmingham_2281670_3092169
Etterlengtet spilletid for vår unge back/ving i ukene fremover 

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 28. Feb. 2013, 12:27 »
Var faen på tide at Ferguson fikk seg et utlån. Trenger sårt kamptrening.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 28. Feb. 2013, 12:33 »
Jepp! Burde hatt dette lånet for lenge sidan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 28. Feb. 2013, 16:52 »
Langt større tru på han enn Sammy - så håper han får spille mest mulig der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #125 på: 10. Mars 2013, 14:29 »
shane ferguson ‏@shane_fergie
Absolutely buzzing 3 points and man of the match =) thanks to all the birmingham fans for the support today.

Ser da ut som at Fergie har fått en god start i B'ham også :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 17. Mars 2013, 12:09 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20130316/fergie-gets-better-of-sammy_2281670_3111744?

Ferguson med redning på strek og assist til Brums vinnermål mot Sammy og Boro i går. I følge artikkelen levert Butland en god redning fra et Ameobi-skudd også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 29. Mars 2013, 20:00 »
Fantastisk frispark fra Ferguson rett i krysset fra 20 meter i dagens kamp mot Palace.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 29. Mars 2013, 22:26 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 29. Mars 2013, 22:57 »
Klasse!

Dessverre har jeg liten tro på at han blir god nok til å være et førstevalg hos oss, eller for den saks skyld en back-up spiller vi kan stole på.
Venstrefoten er fantastisk, men mangler mye. Blant annet fysisk. Virker også veldig ensformig og forutsigbar i spillestilen. Må utvikle seg en god del mer før jeg vil se han i Newcastle igjen. Bør lånes ut neste sesong også, så får vi se om han kan komme tilbake til oss i 2014 og være en decent squadspiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #130 på: 30. Mars 2013, 00:51 »
Har etter hva jeg har lest vært en god spiller i B'ham siden utlånet, i en liga som har rykte på seg for å være tøffere enn PL. Av alle våre såkalte talenter er det Fergie jeg har mest troa på. Mye mer enn Abeid og Sammy feks!
Er forøvrig enig i at han burde lånes ut neste sesong også, til en klubb han får spille fast. Forhåpentligvis samme klubb som nå.
Jeg har troa på at han kan bli en god spiller for oss.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #131 på: 30. Mars 2013, 11:47 »
Ikke vanskelig å se at Ferguson har kvalitet, men kommer nok desverre aldri til å få spille fast i Newcastle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 30. Mars 2013, 13:48 »
Har etter hva jeg har lest vært en god spiller i B'ham siden utlånet, i en liga som har rykte på seg for å være tøffere enn PL. Av alle våre såkalte talenter er det Fergie jeg har mest troa på. Mye mer enn Abeid og Sammy feks!
Er forøvrig enig i at han burde lånes ut neste sesong også, til en klubb han får spille fast. Forhåpentligvis samme klubb som nå.
Jeg har troa på at han kan bli en god spiller for oss.

En tøffere liga fysisk er det kanskje, men det er en helt annen verden i PL  - litt usikker på hva du legger til grunn der.

Abeid er elendig og han vil aldri klare å være i nærheten av å spille PL for oss. Glemmer ikke Brighton kampen hvor han startet, har knapt sett makan til udugelighet. Sammy får nok sjansen igjen tror jeg, og det er bra at han imponerer i Boro. Likevel har jeg ikke veldig stor tro på at han blir en fremtredene spiller for oss i fremtiden.
Av de tre vi snakker om her, så er jeg enig i at Fegie er den beste og mest lovende. Dog tror jeg det blir tøft for han å skulle slå gjennom i PL.

Snakker vi derimot om Adam Campbell, så er det en spiller jeg har mye mer tro på en den "forrige" genereasjonen som nå begynner å bli 21-22. Den beste av disse er/var Vuckic, uten skadene hadde det vært en toppspiller for oss, tror jeg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #133 på: 30. Mars 2013, 13:55 »
Mente tøffere fysisk ja. Selv om den kvalitetsmessig totalt sett er langt ifra PL.
Men den førstelagserfaringen han tilegner seg i Championship nå, er priceless. Jeg tror ikke at Fergie er the next big thing, men tror han fort kan være en god spiller å ha i klubben. En spiller som kan spille cupkamper, EL og han er en annerledes ving enn de vi har pr nu.
Vi må selvfølgelig sikte på å ha bedre spillere enn Fergie i start-11, men tror han kan være en kjekk spiller å ha med seg videre.

Enig i dine tanker om Campbell og Vuckic Kyrre, men tok ikke AC med i betraktningen. Siktet mer til generasjonen Vuckic. Også enig der, tror det hadde vært en fantastisk spiller hvis skadene ikke hadde ødelagt.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 30. Mars 2013, 14:36 »
Siste nytt: Shane Ferguson blir i Birmingham ut sesongen.