20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shane Ferguson  (Lest 27921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shane Ferguson
« Svar #90 på: 01. Okt. 2012, 11:38 »

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #91 på: 01. Okt. 2012, 12:29 »
Mannen er jo rask, og slår gode innlegg! Det er jo mangelvare...! Veljer han framføre Jonas og Marveaux kvar dag i veka. Og i motsetning til dei to har han eit potensiale.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Okt. 2012, 17:15 »
Man trenger ikke være høyt utdannet for å skjønne at denne mannen har noe mer enn de andre har å tilby. Har vel snart tatt igjen Jonas på assists i hele NUFC-karrieren, og det på to innhopp. Gi den lille myggen sjansen, og han vil bite fra seg!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 01. Okt. 2012, 19:09 »
Om Fergie bør få sjansen i 90 min? Javisst!
Om vi dermed kan forvente at han tar igjen Jonas' totale assist-statistikk bare frem til jul? Overhodet ikke!

Fergie er svært talentfull, og han har en venstrefot som kan bli gull verdt. Men det er en grunn til at han først nå begynner å slå seg frem på førstelaget, og jeg tror vi skal være forsiktig med å forvente at han presterer VESENTLIG bedre enn sine konkurrenter på venstrekanten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 01. Okt. 2012, 19:47 »
Det bør i alle fall være klinkende klart at vi trenger venstrefotede spillere på venstre kant/ving. Ferguson og Marveaux må rullere på det. Og Jonas kan spille de kampene vi må fokusere på defensiv trygghet.
Black and white since 1996

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 01. Okt. 2012, 22:17 »
Jeg tror vi foreløpig skal begrense oss til å gi Ferguson en fair sjanse fra start i noen kamper jeg. Er noe helt annet å komme inn de siste 10-15 enn å starte en kamp mot friske bein.
Men han har fortjent å få prøve seg fra start, men like mye pga elendig spill av medspillere i aktuelle prestasjoner som at han har vist verdensklasse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 02. Okt. 2012, 04:43 »
Uansett syns jeg at det er åpenbart at han som impactsub hele veien alltid har prestert mer enn hva både Obertan og Marveaux har å vise til når de har kommet inn. Jeg liker virkelig Ferguson.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 05. Okt. 2012, 09:21 »
Shane med nok en god kamp. Nå er det på tide å få matchet han ordentlig i PL!
Når hadde Jonas assist i 3 kamper på rad??

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 05. Okt. 2012, 09:30 »
Shane med nok en god kamp. Nå er det på tide å få matchet han ordentlig i PL!
Når hadde Jonas assist i 3 kamper på rad??

Aldri? :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #99 på: 05. Okt. 2012, 09:33 »
Gratis Frank Dumas-plakat til den som klarer å finne sist Jonas hadde assists i TO kamper på rad :D
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 05. Okt. 2012, 09:35 »
Jonas kan ikke måles i assist og scoringer, da vil han tape hver gang. Likevel en veldig god og viktig spiller for oss i flere sesonger.

At Shane fortjener en skikkelig sjanse i Premier League er soleklart, men det har svært lite med Jonas å gjøre, i mine øyne. Jonas bør spille mer sentralt, han er bedre der, nå som han ikke lenger klarer å utfordre med ball i stor fart særlig ofte, og nå som vi har bedre alternativer i den posisjonen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 05. Okt. 2012, 09:42 »
Jeg ser hva Jonas gjør, men ser ikke helt hva det bidrar med. Danser litt med ballen, med armer og bein over alt, også blir det et kast eller et frispark til slutt.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 05. Okt. 2012, 09:46 »
Jonas kan ikke måles i assist og scoringer, da vil han tape hver gang. Likevel en veldig god og viktig spiller for oss i flere sesonger.

At Shane fortjener en skikkelig sjanse i Premier League er soleklart, men det har svært lite med Jonas å gjøre, i mine øyne. Jonas bør spille mer sentralt, han er bedre der, nå som han ikke lenger klarer å utfordre med ball i stor fart særlig ofte, og nå som vi har bedre alternativer i den posisjonen.

Hvem vil du han skal ta plassen til sentralt da? Om vi har alle skadefrie?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 05. Okt. 2012, 09:57 »
Om alle er skadefrie skal han ta plassen til ....

Gosling på benken?

Optimalt sett hadde jeg sett at vi hadde spilt 4-3-3 med Jonas som skapt for en indreløperrolle.

Forøvrig, med Barton, Nolan og Carroll på banen var de "tilfeldige" frisparkene Jonas fikk svært ofte direkte målgivende.

Og jeg vet ikke hvor tilfeldig det er at en spiller med fart og dribleegenskaper ofte får frispark. Ben Arfa får også ofte frispark når han prøver å tråkle seg gjennom de trangeste stedene. Enten det, eller så lykkes driblingen 100% og han får assist på målsjanse eller får en målsjanse selv. Sånn føler jeg ofte det er med Jonas også. Men med Ben Arfa på motsatt kant trenger vi ikke to slike driblevinger.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #104 på: 05. Okt. 2012, 10:14 »
Enig at Ferguson må få sjans i PL, men ikke som venstre back. Han har ikke overbevist meg som defansiv spiller, men han på vingen og Santon som back  :nikke: