20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shane Ferguson  (Lest 27940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Shane Ferguson
« Svar #75 på: 06. Jan. 2012, 18:30 »
Leste et sted, antageligvis nufcblog, at Fergie er ønsket av noen klubber i Championship. På lån da.
Håper det materialiserer seg, han hadde trengt det.

Men til spørsmålet ditt Theo, han har vel vært med litt på benken i det siste. Så han gjør sikkert fremgang fortsatt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 06. Jan. 2012, 18:35 »
Leste et sted, antageligvis nufcblog, at Fergie er ønsket av noen klubber i Championship. På lån da.
Håper det materialiserer seg, han hadde trengt det.

Men til spørsmålet ditt Theo, han har vel vært med litt på benken i det siste. Så han gjør sikkert fremgang fortsatt.

Flott. En venstreving med fart og et godt venstrebein har vært savnet alt for lenge, håper han fortsetter fremgangen sin.

Okay, da har jeg ikke lagt merke til at han har vært på benken.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 06. Jan. 2012, 18:37 »
Han har vel slitt med skade(r) i en lenger periode nå, tror jeg. Men Ferguson har vist seg som en meget spennende spiller.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 15. Feb. 2012, 14:38 »
http://nothingbutnewcastle.com/2012/02/blogs/west-ham-manager-big-sam-to-raid-former-club

West Ham manager Sam Allardyce is looking to former club Newcastle United in a bid to strengthen the Hammers? push for the Championship title. Having swooped for former Newcastle captain Kevin Nolan in the summer, Allardyce is eyeing up Shane Ferguson to bolster his squad. 20-year-old Ferguson is on the fringes at Newcastle and it is thought that Alan Pardew is happy to send the Northern Irish youngster on loan until the end of the season.

Shane Ferguson?s substitute appearance for Newcastle against Tottenham Hotspur at White Hart Lane on Saturday is likely to be his last in a black and white shirt this season. The youngster, who can play at left back or left midfield, with the latter being where he featured at the weekend, is keen to play more for Newcastle but Pardew and Allardyce are likely to sell the loan opportunity to him.
« Siste redigering: 15. Feb. 2012, 14:43 av Eriksen »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Feb. 2012, 16:31 »
Jeg tror dette vil være bra for unge Ferguson. Big Sam tar ikke til takke med hva som helst, selv om han har hentet John Carew til å sitte på tribunen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 29. Feb. 2012, 22:16 »
Mange fine raid og solid kamp av unge Shane i privatlandskampen mot Norge i dag. :smug:
he shagged your lass, taylor shagged your lass

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Feb. 2012, 22:33 »
Fikk kun med meg andre omgang, men fikk med meg at kommentatoren skrøt veldig av han da han ble byttet ut.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Feb. 2012, 22:55 »
Shane var ein av Nord-Irlands beste spillere :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Feb. 2012, 23:48 »
Har egentlig minst like stor tro på Fergie som Obertan, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Feb. 2012, 23:51 »
Jeg har mye mer tro på Fergie, enn på Sammy A.
Dessuten syntes jeg Lee Hodgson gjorde en spennende figur da han kom inn på høyreback. Vært et stort talent på FM, men første gang jeg så han spille nå. Bra teknikk, og angrepsvillig. Hadde gjerne tatt imot Hodgson som en fremtidig solid offensiv back.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Mars 2012, 10:29 »
Sammy ser jeg på som spiss, mer enn ving.

Jeg fulgte ikke så veldig godt med på landskampen i går, men det lille jeg så av Shane var meget bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 16. Aug. 2012, 21:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=Gbxsq-j4lNk&feature=youtu.be

På ingen måte noe stygt mål Shane Ferguson scora når han åpna sin målkonto på landslaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 16. Aug. 2012, 23:14 »
Først et dårlig nedtak, så et bra skudd. Har uansett på gefülen at Fergie aldri helt kommer til å "cut it at the highest level"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 16. Aug. 2012, 23:17 »
Jeg har større tru på Fergie kontra Obertan. Langt mer uredd og direkte i spillestilen, og virker til å ha en venstrefot med krutt i. Mye avhengig av at han klarer holde seg skadefri - så bir det spennende å se hvordan han griper sjansene han kommer til å få denne sesongen. Skulle dog ha hatt mer muskler på kroppen.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil