Egentlig en helt grei bortekamp. Presten skapte ingenting, bortsett fra i de siste 5 min. Men da var det først og fremst et resultat av unøyaktigheter i castleforsvaret. Sjansen til Melinor var def. størst. Samtidig hadde vi egentlig 2 meget brukbare muligheter. Taylor som ble litt for sen på bakerste stolpe, og den fine kombinasjonen hvor Jonas ikke klarte å legge inn til en umarkert spiss. I tillegg ble vi snytt for en åpenbar straffe
Dette er som nevnt en vanskelig bortekamp, og vi skal ikke forvente noe flott spill her. Vi må skåre på en av de neste mulighetene og holde tett bakover. Jonas har vært bedre enn jeg har sett ham på lenge. Fortsatt unøyaktig, men kan vi antyde en formstigning?
Hvis jeg skal kritisere noen må det blir harewood, og kanskje Simpson. Det blir veldig lite bevegelighet med Wood på topp. Simspon er meget god bakover, men av og til blir han litt for safe fremover. Så flere eksempler på at han hadde hatt god plass nedover på sin høyreside, med bare 1 forsvarsspiller å passere. Likevel stoppa han opp. Men solid bakover som sagt. Absolutt et pluss der. Men i dagens fotball trenger vi backer som er gode begge veier.