20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1170 på: 16. Mars 2010, 16:06 »
Hvis man hadde lest linken, hadde man jo sett at det var et nødlån.
Noe jeg er positiv til. Han kjenner klubben og fansen godt, og vi trenger antageligvis en stopper. Med de 3 som skal kjempe om de to plassene ute, bør vi hente inn en erfaren og trygg midtstopper.
Noen som kommer på noen bedre, er det bare å spytte ut.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 16. Mars 2010, 16:08 »
La heller et par unngutter får sjansen ved siden av Coloccini eller Hall.
Nottingham Forrest (3), Blackpool (7) og Sheff.Utd (9) er de lagene som ligger høyest på tabellen som vi har igjen. Resten ligger godt plassert på nedre halvdel. 

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 16. Mars 2010, 18:45 »
Vi får uansett et problem neste sesong. Så lenge Nolan begynner å trene skikkelig godt slik at han blir mer utholdene og raskere, kan jeg ikke se at han er god nok til å spille sentralt på midten. Og hvertfall ikke hvis vi skal bruke Guthrie sentralt: Vi trenger en raskere og sterkere midtbane (defensiv) som kompenserer for Guthries svakheter. Samtidig har gutten scora mye, og virker som en god squadplayer. Men Nolan fortjener kanskje en annen skjebne enn benken. Nolan i toppform er jo en forbanna god spiller. Han var sykt god i Bolton før han ble plaget av skader.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 16. Mars 2010, 19:31 »
Kevin Nolan har bevist før at han holder godt PL nivå. Han har bevist at han i PL kan score bra med mål over en hel sesong. Han er uredd og taklingsterk og har en god holdning. Med sine 27 år kan heller ingen si at han er utgått på dato, snarere tvert imot er han i sin beste alder.

Som indreløper var han jo veldig god i Bolton under Allardyce. I NUFC har han jo bidratt med masse sjanser og mål, spesielt når han har spilt i en litt friere rolle bak spissen(e).
Jeg er helt overbevist om at Kevin Nolan også neste sesong vil kunne bidra med mye både på og utenfor banen for NUFC.

Det værste NUFC og CH kan gjøre om opprykk blir en realitet er å gjøre for store forandringer i stallen og kvitte seg med de største bidragsyterne som f.eks. Nolan, Coloccini, Smith, Jonas, osv er/har vært, selv om de tjener mye. Det er helt greit å handle inn nye spillere men vi kan ikke kvitte oss med noen av de nevnte, eller andre store bidragsytere, før man vet at evt erstattere har prestert jevnt over bra i en hel sesong.
Det vil være en kjempestor risiko å ta å f.eks. kvitte seg med Coloccini, Nolan og Smith uten at vi vet hva erstatterne er gode for.

Vi må gjøre som Birmingham har gjort denne sesongen. Så får man heller se om evt erstattere benytter sjansen når den byr seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 16. Mars 2010, 23:04 »
Veldig enig, Frode i alt du skriver her.
Tror også vi skal huske på at det vel kan være en viss mulighet for at vi i PL vil spille endel med ensom spiss, da vil ihvertfall Nolan være en særs nyttig resurs for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 17. Mars 2010, 12:32 »
Hvor mye tror dere P'mouth skal ha for Tal Ben Haim?

Han ville vært excellent, og billig tror jeg, istedet for Fitz Hall.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 17. Mars 2010, 21:34 »
Jeg blir alltid litt sur på, og bærer nag til spillere som heller vil ha penger enn sportslige utfordringer.

Når det er sagt, så er det vel muligheter for at Ben Haim fremdeles holder godt nivå, og ettersom pompey rykker ned er det store sjanser for at vi slipper å betale spesielt mye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 17. Mars 2010, 21:49 »
Klikker om vi bruker peng på Haim. I Tayls, Colo, Willy, Kadar og Hall som eg tror signer, er vi mer enn godt nok skodd

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 17. Mars 2010, 22:01 »
Tror vi trenger en bedre stopper enn Hall. Ser gjerne at vi kjøper et talent, som er god nok som backup for a-laget.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 17. Mars 2010, 22:07 »
Nei takk til Ben Haim.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 17. Mars 2010, 22:09 »
Tror vi trenger en bedre stopper enn Hall. Ser gjerne at vi kjøper et talent, som er god nok som backup for a-laget.

Å? Trioen Tayls, Colo, Willy tror eg er bra nok, og at trenger vi ikkje meir backup enn Kadar og Hall.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 17. Mars 2010, 22:25 »
Tror ikke Hall er den typen vi trenger.
Han er fyller 30 i år, og jeg vil ikke at han skal ta en plass i stedet for Kadar eller et annet talent.
Jeg ville ha gått for noen andre enn Hall hvertfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 17. Mars 2010, 23:09 »
Nei, da kan vi likesågreit heller peise på med Demidov enn godeste Hall spør du meg! Eksempelvis!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 18. Mars 2010, 00:03 »
Føler meg relativt trygg på at Taylor, Colo og Williamson kan prestere neste sesong, likevel bør det handles en stopper til så vi har 4 mann med kvalitet. Det eneste riktige vi kan gjøre da er å kjøpe en som er bedre enn de tre vi har. Skal vi utvikle oss så.. Kadar er brukbar, men neste sesong bør han lånes ut til en CCC klubb sånn at han kan få uvurdelig matchtrening.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 18. Mars 2010, 01:18 »
Tror Ben Haim ville vært glimrende for oss. Ikke nødvendigvis dyr heller. Har bevist i PL og snakker språket. Kan jo diskuteres om han gjorde rett eller ikke da han valgte penger fremfor klovneklubben Newcastle, men jeg vil si han gjorde det 90% av alle spillere ville gjort. Fin alder også.