20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1125 på: 01. Feb. 2010, 18:10 »
Egentlig ikke så overraskende. Keane har ikke gjort så ekstremt mye vettugt for Spuds denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 01. Feb. 2010, 18:10 »
Keane har rett og slett vært dårlig, hvis en ser bort ifra den ene kampen hvor han scorte 4 mål.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 01. Feb. 2010, 18:12 »
Gago til Man City for 160 millioner norske fjelldollar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 01. Feb. 2010, 18:14 »
Hva har skjedd med Keane egentlig? Ble han fullstendig ødelagt i Liverpool, eller?
At det er fullt mulig å ha et negativt opphold i Liverpool under Benitez kan jeg forstå, men hvordan spanjolen skal greie å ødelegge en fotballspiller fullstendig, har jeg større problemer med å forstå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 01. Feb. 2010, 18:16 »
Gago til Man City for 160 millioner norske fjelldollar.
Kilde? Ingenting på Sky Sports om dette.

Leste det på nettavisen. Skrev forresten feil, står at han er solgt for 16 millioner euro, ikke pund.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 01. Feb. 2010, 18:36 »
At vi fikk inn en spiss er jeg tilfreds med, men om dette er en spiss som er verdt å satse på er vell mere diskuterbart. Må ærlig innrømme at jeg ikke har sett så mye til han. ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 01. Feb. 2010, 19:17 »
40 mill for Huseklepp som har kontrakt ut den kommande sesongen, høres lit vel ut men skulle ikkje forundre meg. Er ikkje rart vi har få utenlandsproffar med den jævla overprisinga på norske spelarar.

Stemmer bra det. Veit jo ikke om det stemmer da, men de får aldri den summen.

Det høres veldig rart ut spør du meg. Det som skjer nå er jo 90 % sikkert at Huseklepp blir bosman-spiller, eller solgt for glansbilder til sommeren. Verdien har nok sunket betraktelig siden i fjor sommer f.eks. Spesielt i et fotballmarked som er blottet for penger for tiden. Hørte bla. at samlede overgangssummen til alle klubbene i Bundesliga var på 55 millioner denne vinteren...

Hadde Brann fått 20 millioner for Huseklepp hadde de nok takket ja. ELLER så kan det være at de vet han skriver ny kontrakt, noe som virker veldig lite sannsynlig.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 01. Feb. 2010, 20:31 »
Tror M'brough har gjort et scoop ved å hente McDonald.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 01. Feb. 2010, 21:22 »
18.12  Stockport have signed Paul Huntington permanently after his Leeds contract was cancelled by mutual consent.

Gamal kjenning som har fått ny klubb.

Trodde han ville nå litt høyere, han var et bra talent. 2 kamper for Englands U-18 landslag blant annet...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 01. Feb. 2010, 21:52 »
Januarvinduet:

Inn
Jan 2010      Jonny Godsmark      Hereford United      Loan ended
Jan 2010     Danny Simpson     Manchester United     £TBC
Jan 2010     Wayne Routledge     QPR     £TBC
Jan 2010     Mike Williamson     Portsmouth     £TBC
Jan 2010     Fitz Hall     QPR     Loan
Jan 2010     Patrick Van Aanholt     Chelsea     Loan
Feb 2010     Leon Best     Coventry City     £TBC

Ut
Dec 2009      Zurab Khizanishvili      Blackburn Rovers      Loan ended
Dec 2009     Marlon Harewood     Aston Villa     Loan ended
Jan 2010     Geremi     Ankaragucu     tbc

Dersom man har vært Newcastle supporter i noen år kan man faktisk ikke være noe annet enn storfornøyd med dette overgangsvinduet her!! :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 01. Feb. 2010, 21:52 »
Var vel litt den spillende typen, uten serlige muskler. Husker vel stort sett bare målet mot Spurs då Martins golla supermålet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 01. Feb. 2010, 22:21 »
Var vel litt den spillende typen, uten serlige muskler. Husker vel stort sett bare målet mot Spurs då Martins golla supermålet.

Paul Huntington?? En av styrkene hans var jo at han var såpass robust da, han vant my i lufta og var tøff i stilen. Derimot slet han med tempoet, og var ikke all verden langs bakken. Veldig overrasket over at han ikke har slått mer til, han må ha stagnert veldig for han klarte seg tross alt ikke så aller værst de få kampene han spilte i PL.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 01. Feb. 2010, 22:31 »
Januarvinduet:

Inn
Jan 2010      Jonny Godsmark      Hereford United      Loan ended
Jan 2010     Danny Simpson     Manchester United     £TBC
Jan 2010     Wayne Routledge     QPR     £TBC
Jan 2010     Mike Williamson     Portsmouth     £TBC
Jan 2010     Fitz Hall     QPR     Loan
Jan 2010     Patrick Van Aanholt     Chelsea     Loan
Feb 2010     Leon Best     Coventry City     £TBC

Ut
Dec 2009      Zurab Khizanishvili      Blackburn Rovers      Loan ended
Dec 2009     Marlon Harewood     Aston Villa     Loan ended
Jan 2010     Geremi     Ankaragucu     tbc

Dersom man har vært Newcastle supporter i noen år kan man faktisk ikke være noe annet enn storfornøyd med dette overgangsvinduet her!! :D

Etter å ha vært her inne noen år nå så er jeg faktisk sjokkert over at det er god stemning etter et sånt vindu!:D

Vi har jo bare kjøpt skrap for billig penge for å sette det på spissen, hadde vi kjøpt dette ifjord så hadde Ashley logge tynt ann, nå er vi strålende fornøyd!:D

Jeg er kjempe fornøyd jeg også, ønsker bare å sette det litt på spissen:D Er glad vi gambler på litt friske spillere for småe summer. håper det klaffer skikkelig!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 01. Feb. 2010, 22:41 »

Paul Huntington?? En av styrkene hans var jo at han var såpass robust da, han vant my i lufta og var tøff i stilen. Derimot slet han med tempoet, og var ikke all verden langs bakken. Veldig overrasket over at han ikke har slått mer til, han må ha stagnert veldig for han klarte seg tross alt ikke så aller værst de få kampene han spilte i PL.

Her er eg sikker på at du tar feil, for Huntington var langs i fra robust! Han slo gode pasninger, men sto f.eks et stykke etter en spiller som f.eks Edgar hva angikk fysikk...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 01. Feb. 2010, 22:48 »
Etter å ha vært her inne noen år nå så er jeg faktisk sjokkert over at det er god stemning etter et sånt vindu!:D

Vi har jo bare kjøpt skrap for billig penge for å sette det på spissen, hadde vi kjøpt dette ifjord så hadde Ashley logge tynt ann, nå er vi strålende fornøyd!:D

Jeg er kjempe fornøyd jeg også, ønsker bare å sette det litt på spissen:D Er glad vi gambler på litt friske spillere for småe summer. håper det klaffer skikkelig!:D

Er jo fordi forventingene er fryktelig lave. Er første vindu siden sommervinduet da Big Sam kom at vi faktisk bruker penger. Personlig hadde jeg trodd vi kunne fått inn noen lån, men ikke at vi skulle hente spillere permanent.